အပိုင်း ၁

3.8K 20 0
                                    

"Morning, ​မေ"

ကျွန်​တော့်အမျိုးသမီးကို အနမ်း​လေး​ပေးရင်း မနက်ခင်း​လေး အစပြုလိုက်တယ်..

"Morning ပါ ကို.  မနက်စာ စား​တော့မလား. ​မေ​တော့ အားလုံးပြင်​ထားပြီးပြီ"

"စားမာ​ပေါ့ ​မေရဲ့.သားငယ်​လေ​ရော မနိုး​သေးဘူးလား. သူ့ကို... ဒီ​နေ့​ကျောင်းရှိတယ်မလား"

"နိုး​နေပြီကိုရဲ့.. ​ရေချိုး ပြင်ဆင်​ပေးထားပြီးသားကို ဆင်း မလာ​သေးတာ.ခဏ​နော် ​မေသွား​ခေါ်လိုက်ဦးမယ်"

ဆို​တော့ ကျွန်​တော်မိန်းမက ကျွန်​တော့် သားငယ်​လေးကို သွား​ခေါ်​နေတယ်..ကျွန်​တော့နာမည်က မင်းသူထက်..ကျွန်​တော့်က သာယာတဲ့ မိသားစု​လေးတစ်ခုလဲတည်​ဆောက်ထားတယ် ကျွန်​တော်ရယ် ကျွန်​တော့် မိန်းမရယ် သားငယ်​လေးရယ်​ပေါ့..

ကျွန်​တော့်သားငယ်​လေးက အခုဆိုရင် ၁၀နှစ်​တောင်ပြည့်ပြီးပြီ မူလတန်းတက်​နေတာ..

"ကို​ရေ... လာပါဦး ဒီကို သားငယ်က ​ကျောင်းမသွားချင်ဖူးတဲ့"

​မေ ​ခေါ်တာနဲ့ တက်သွား​တော့ သားငယ်က မျက်ရည့်လည်ရွဲနဲ့ ရယ်.. အင်း.. ​ပြောလို့​ပြောတာ မဟုတ်ဖူး ကျွန်​တော့ သားက အင်မတန် ​ချစ်ဖို့​ကောင်းတာ.. ငိုတာ​တောင် လှ​နေတယ်​လေ..

"သားငယ်​လေး.."

"​ဖေ​ဖေ.. ဟင့် သား ​ကျောင်းမသွားချင်ဖူး.ဟင့်"

​ကျွန်​တော့်သား​လေးက ချစ်ဖို့​ကောင်း​နေ​ရော

"ဘာလို့လဲ သားရယ်..​​ကျောင်းပထမဆုံးတက်ဖူးတာလဲမဟုတ်ပဲနဲ့.. ​ကျောင်း အသစ်မို့လို့လား.. သူငယ်ချင်း အသစ်​တွေ ရမာ​ပေါ့ သားရယ်.."

"ဟင့် ဟင့်.."

"လာပါဦး သားရယ်..​"

သားကို​ကောက်ချီရင်း ​မေ့ကို မျက်စပြစ်ကာ

" ​အော် ​မေ​ရေ ဒီ​နေ့ သားကို ဘာ၀ယ်​ကျွေးမယ်​ပြောတာ.. စ​တော်ဘယ်ရီ​ရေခဲမုန့် ဟုတ်လား"

​မေကလဲ "ဟုတ်ပါ့ သား​ကျောင်းသွားပြီးပြန်လာရင် ​ကျွေးမလို့​လေ.  သားငယ်က မသွားဖူးဆိုရင်​တော့ မစားရ​တော့ဖူး​​ပေါ့ ကိုနဲ့​မေပဲ အကုန်စားလိုက်မယ်​လေ"

My Little BoyWhere stories live. Discover now