part 3 ZG

864 1 0
                                    

သား ကို ​ေခၚၿပီးကာမွ ကိုယ္တိုင္ပဲ အ​ေပၚတက္ၿပီး သား အခန္းထဲ ၀င္လာလိုက္တယ္..
" သား​ေလး.. သားကိုယ္​ေပၚက အကၤ်ီ​ေတြ အကုန္ခၽြတ္လိုက္..ၿပီးရင္ ကုတင္​ေပၚကို လာလွဲ.."
သား ကုတင္​ေပၚ​ေရာက္လာ​ေတာ့ ကၽြန္​ေတာ္လဲ ကၽြန္​ေတာ္ အ​ေပၚက အကၤ်ီကို ခၽြတ္ၿပီး သား​ေပၚက အုပ္မိုးကာ
သား မ်က္ႏွာတခုလုံးကို မြတ္မြတ္သိပ္သိပ္ နမ္းပလိုက္တယ္.. သားရဲဲ့ ႏႈတ္ခမ္းကိုလၽွာနဲ႔ လၽွက္ပလိုက္ကာ သားကို ပါးစပ္​ေပါက္​ေလးကိုထဲကို လၽွာထည့္ နမ္း..အင္း.ဟင္း.. သား​ေရ.. ဒီတစ္ညလုံး အ​ေဖ သားကို အခ်ိန္​ေပးမာ...
သားလည္ပင္း​ေလးကို လဲ မက္မက္​ေမာ​ေမာ စုတ္လိုက္ လၽွာနဲ႔ လ်က္လိုက္ရင္း သူ႔တင္ပါး အိအိ​ေလး​ေတြ ဆီကၽြန္​ေတာ္ လက္လွမ္းလိုက္တယ္.
"အင္းဟင္း..."
သားရဲ့​ေအာက္ဖက္ထိကို လၽွာ​ေကၽြးၿပီး ဆင္းလာတာ..သားရဲ့ ပစၥည္း​ေလးက အေပၚကို​​ေတာင္​ေနတယ္​ေလ.."

လုပ္​ေနတာ​ေတြ ရပ္လိုက္​ေတာ့ သားက မ်က္လုံးဖြင့္ ၾကည့္လာတယ္..
သူ႔ ပစၥည္း​ေလးကို လက္နဲ႔ ျပကာ..
"သား..ဒါကို ဘာလို႔​ေခၚလဲ"
"ဟိုဟာ.. သားရဲ့ ဂ်ိဳး​ေလးပါ..."
"ဟုတ္လား ​ေနာက္တမ်ိဳး ဘယ္လို​ေခၚ​ေသးလဲ" လို႔ လက္နဲ႔ ဆုပ္ကာ ​ေမး​ေတာ့
"ဟ..အား. ​ေဖ​ေဖ သား မသိဖူး..ဟအား..အာ့လို မလုပ္နဲ႔ သားတမ်ိဳးႀကီးပဲ ရႉး​ေပါက္ခ်င္သလိုႀကီး"
သားရဲ့ နားနားကို ကပ္ နားရြက္ကို ဖြဖြ​ေလးကိုက္ၿပီး
"ဒီဟာကို လီးလို႔လဲ​ ​​ေခၚတယ္ သိလား"
သူ႔ဟာ​ေလးကို လက္နဲ႔ ဂြင္းထု​ေပး​​ေနလိုက္တာ..
"အားဟား.. ဟုတ္..​အင္းဟင္း လြတ္​ေပး.. သား ရႉး​ေပါက္ခ်င္တယ္..ဟ..ဟ..​ေဖ​ေဖ..သားရဲ့..ရင္ဘက္..ကို နမ္း​​ေပးပါ....အား..ဟ..."
သား​ေလးၿပီးသြားၿပီ..သူ႔အရည္ေလး​ေတြကို သူ႔ပါးစပ္​ထဲထည့္က "ဟိုတခါလို စုပ္ၿပီး ၿမိဳခ်လိုက္ သား."
သားၾကည့္ရတာ အရမ္းကို လုပ္ျပစ္ခ်င္စရာ​​ေကာင္း​ေနၿပီ..

ျဖည္းျဖည္းခ်င္း မင္းသူ​ေရ.. ျဖည္းျဖည္းခ်င္း....ဟား..

ကၽြန္​ေတာ္​​ေဘာင္းဘီကို ခၽြတ္ကာ အတြင္းခံပါ ခၽြတ္ခ်လိုက္တယ္.. ကၽြန္​ေတာ္​ေကာင္က မာထန္​ေနတာပဲ..ဟား..
သားလက္အိအိ​ေလးကို ဆြဲကာတင္ရင္း

My Little BoyWhere stories live. Discover now