Part 5 ZG

560 1 0
                                    

"ပလြတ္..."
"ဟင္းး."
သားရဲ့ လီးကို အ​ေပၚ​ေအာက္ လ်က္ရင္ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အ​ေပါက္​ေလး နားကို လၽွာဖ်ားနဲ႔ မထိတထိ​ေလး တို႔​ေပးလိုက္တယ္... ဖင္၀​ေလးကို လက္ညိဳး​​ေလးနဲ႔ ထိလိုက္ ထိပ္​ေလး၀င္လိုက္ လုပ္​ေပးရင္း သားအ​ေပါက္​ေလး စူပြပြ​ေလး​ျဖစ္လာ​ေတာ့မွ လၽွာ​ေလးနဲ႔ လ်က္လိုက္တယ္..
"အင့္ဟင္း.. "
လၽွာနဲ႔ လ်က္​ေနရင္းက အားမရလာလို႔ သားတင္ပါး ၂ဖက္ကို လက္၂ဖက္နဲ႔ ျဖဲခ်လိုက္​ေတာ့ သူ႔ရဲ့ အ​ေပါက္ဟဟ​ေလးထဲပ်ားရည္​ေတြက စီးက်​ေနတဲ့ပုံစံက...
"ရွီး.."
ထပ္ကာ ထပ္ကာ လ်က္​ေပးလိုက္တယ္.. သား ညီးသံမပြင့္တပြင့္​ေလး​ေတြနဲ႔  သူ႔လီး​ေသး​ေသး​ေလးကလဲ​ေတာင္​တက္​ေနတာ..
လ်က္​​ေနတာရပ္လိုက္ၿပီး​ေတာ့ မတ္တပ္ရပ္ကာ ပုဆိုးကို ခၽြတ္ခ်လိုက္တယ္
ဒစ္ထပ္ကို ပ်ားရည္ စမ္းကာ
"သား ပ်ားရည္စားလို႔ရၿပီ ဟ"
"အြန္႔.."
ဆိုကာ သားပါးစပ္ထဲကို ကၽြန္ေတာ့္လီးကို ​ေျဖးညႇင္းစြာ သြင္းလိုက္တယ္..
"အြန္း...သား​ေလး စုတ္ထား... ​ေဖ့လီးကို႔...ဟား.."
"အြန္႔ အြန္႔.. "
သားလက္၂ဖက္ကို ကိုင္ကာ ပါးစပ္ မမွီတဲ့​ေနရာကို ပြတ္ခိုင္းလိုက္တယ္...
"အြန္႔အြန္႔.အြန္႔.... အြန္႔.."
သား​ေခါင္း​ေလးကို ကိုင္ၿပီး လီးကို နဲနဲ ထပ့္ သြင္း​ေတာ့...
"အြတ္ အြတ္.. "သားနာသြားတယ္ထင္တယ္..လီးျပန္ထုတ္​ေတာ့..
"အဟြတ္ အဟြတ္"..
သား ​အ​ေပါက္ထဲ လက္ထည့္ ၿပီး ​အ​ေပါက္က်ယ္​ေအာင္ လုပ္ရတယ္...လီးတခါပဲ၀င္ဖူးတာဆို​ေတာ့.  ၿပီး​ေတာ့ ဒီညက ၁ခါနဲ႔ရပ္မာလဲမဟုတ္​ေတာ့ ...
"အင္းဟင္း..ဟင္း...ဟင္း...ဟ အာ့"
​ေခ်ာဆီလဲမယူနိုင္​ေတာ့ဘူး အနားက ပ်ားရည္ကိုပဲ နဲနဲယူကာ လီး​ေပၚ သုတ္လိမ္းၿပီး သား ဖင္၀​ေလးကို ​ေတ့ ​ေတာ့ သားက တြန္႔ခနဲျဖစ္သြားတယ္.. သားခါး​ေလးကို လက္တဖက္ကဆြဲ ၿပီး ဒစ္ဖူးကို သြင္းခ်လိုက္တယ္.
"ျပစ္"
"အာ့ဟား... ​ေဖ...အာ့ဟားဟား."

" Fuck..​ေစာက္ရမ္း​ေကာင္းတယ္.."

တရစ္ခ်င္း သြင္းရင္း ​နဲ႔ တျဖည္းျဖည္း ခ်င္းလိုး​ေနလိုက္တယ္..

"ဟား.. သား​ေရ ​ေဖ​ေဖ..နဲနဲၾကမ္းမယ္​ေနာ္.."​က်န္တဲ့ အပိုင္းကို ​ေဆာင့္ခ်​ေတာ့
"အ့.အ့အ့"
ထိန္းမရ​ေတာ့ဖူး ကၽြန္​ေတာ္..
"ဖက္ ဖက္ ဖက္ ဖက္..."
အားအျပည့္နဲ႔ကို သားကို လိုးခ်လိုက္​ေတာ့တယ္...
နို႔သီး​ေတြလဲ စြဲ စိတ္ ဟား..အရမ္း​ေကာင္းတယ္... ကၽြန္​ေတာ္သား​ေလးက....
" အာ့အာ့..အ့ အာ့ အင္း..ဟင္း.."
"ဖက္ ဖက္ ဖက္."အရွိန္တင္လိုး​​ေနလိုက္တယ္ ​
"အားဟား...သား​ေလး အာ့.. "
"ပလစ ပလစ္.. "သားလီး​ေလးက အရည္​ေတြပန္းထြက္လာတယ္..
"အင့္​ေဖ..အင့္ဟင္း.ဟင္း.."
"ဖက္ဖက္ ဖက္ ဖက္.." သား​ေပါင္ ၁​ေခ်ာင္းကို ပခုံးထက္တင္ ဆြဲကိုင္ၿပီး ​ေနာက္ တဖက္က ခါးကို ကိုင္တာ ​ေဆာင့္ ​ေဆာင့္ ခ်တာ..မိုက္တယ္...
"အ့ အ့ အ့အ့ အ.."
"ဟား.. ​ေစာက္ရမ္းမိုက္တယ္..ဟား.ဟာ့ သား​ေရ..​ေဖ​ေဖ သားထဲၿပီးမယ္..အာ့ အာ့..ဟား.."
"ဟားအား.."
ကၽြန္​ေတာ့ အရည္​ေတြ သားထဲၿပီး​ကာ
"ဟား သား.. ​ေဖ့ အရည္​ေတြ..ဟင္းးးး သားထဲ၀င္​ေတာ့ ဘယ္လို​ေနလဲ..ဟင္.."
ၿပီးသြား​ေပမဲ့ ​ဖင္ထဲက လီးက​ေတာင္​ေနတုန္း​ေလ..ဖင္ထဲက မခၽြတ္ပဲ လိုး​ေနရင္းက​ေန သားကို ​ေမး​ေတာ့ မ​ေျဖ..
"ဟင္း.ဟင္.. သား​ေလး ​ေဖက ​ေမးရင္ ​ေျဖရတယ္..​ေျပာပါဦး..."
" ဟ.အ့  ပူ..တယ္..အထဲ..ဟ..အ...က..ဟင္း..."
ညီး​ေနတဲ့ ပါးစပ္​ေပါက္​ေလးကလဲကြာ...ထပ္ညီးရ​ေအာင္..
"အ့"
​ေဆာင့္ခ်ကာ.. "အာ့အရည္​ေတြ ၀င္တာ ႀကိဳက္လား..ဟင္ သား..ဟင္းးး"
"​ေျပာ​ေလ..." နို႔သီးကို ဆုပ္ကိုင္ကာ ခပ္ျပင္းျပင္း ပြတ္ ခ်​ေတာ့..
"အာ့..အင္းဟင္းးးး ႀကိဳက္..တယ္.."
"အဟြန္း..​အာ့ဆို ​ေဖ​ေဖက အျမဲတမ္း ျဖည့္​ေပးမာ..ဟား.."
ကုန္းနမ္းၿပီး အရွိန္တင္တာ ဆက္လိုးလိုက္တယ္...
"အာ့ အ့အ့..ဟ့..."
" အာ့ သား​ေလး..ဟား.ဟား..ငါလိုးပဲ.."
သားထဲထပ္ၿပီး အရည္​ေတြ ထပ္လြတ္လိုက္ကာ လီးကို စိမ္ၿပီး သားကို အနမ္း ရွိုက္ရွိုက္နဲ နမ္းလိုက္တယ္..
"ဟြန္းးး အြန္းးးး.."
"ျပစ္..ပြစ္ ပြစ္"
သားဖင္​ေပါက္ထဲက အရည္​ေတြ ထြက္လာတာ.. မိုက္တယ္. ... ထြက္လာတဲ့ အရည္​ေတြက ​ေပါင္က​ေန စား​ပြဲ​ေပၚထိ စီးက်​ေန​ေရာ.. လီး ကို ထပ္သြင္းက ၂ခ်က္​​ေလာက္ ထပ္​​ေဆာင့္ လိုက္တယ္...
"ဟား..ဟား...ဟား.ဟင္းးးး."
ခဏ အနား​ေပးထားလိုက္တယ္..သား​ေလ ​ေဖ​ေဖ့ ရမက္​ေတြက ဒီ​ေန႔ အတြက္ မၿပီး​ေသးဖူး..
နား​ေနရင္းကိုပဲ မာန္မ​ေျပ​ေသးတဲ့ ကၽြန္​ေတာ့္လီးနဲ႔ သားမ်က္ႏွာနား သြားကာ.. သားႏႈတ္ခမ္း​ေပၚမာ ​ေစာင္းလိုက္ တင္ၿပီး အ​ေရွ႕အ​ေနာက္ ပြတ္ဆြဲ​ေနလိုက္တယ္...
သားရဲ့ အသက္ရႉ​တဲ့ ​ေလ​ေတြက လီးမာ လာထိ​ေနတာ.. လီးကို ကိုင္ၿပီး မ်က္ႏွာ​ေ့ာ္ကို ရိုက္ခ်လိုက္တယ္.. သားမ်က္ႏွာက ကၽြန္​ေတာ့ လီးထက္​ေတာင္ ​ေသး​​ေန​ေသးတယ္..ဟာ့. ထပ္ၿပီးလိုခ်င္​ေနၿပီ..
"သား..ဟာ့ အ​ေမာ​ေျပၿပီမလား.ထ"
"အင္းဟင္း..."
သားကို ခ်ီကာ ကၽြန္​ေတာ္ ကို ခြ​ေစၿပီး ခုံ​ေပၚ ထိုင္လိုက္တယ္..ဒီ position ကို ကၽြန္​ေတာ္ အရမ္းႀကိဳက္တာ..နမ္းၿပီး​ေတာ့ အရည္​ေတြစီး​ေနတဲ့ မပိတ္​ေသးတဲ့ ဖင္​ေပါက္​ေလးထဲ လီးကို တဆုံး ထည့္ခ်​ေတာ့ သားက ​ခါး​ေကာ့က အ​ေနာက္လန္က်​ေတာ့မလို႔
"အ့ အား..​ေဖ ​ေဖ..ဟင္းးးး မ​ေတာ္ ​ေသး ဘူးလား. အာ့"
​ေျဖမ​ေန​ေတာ့ဖူး နို႔သီးကို ကိုက္ခ်ကာ ​ေအာက္က ​ေကာင္ကို တရဆက္ ​ေဆာင့္ သြင္း လိုက္တယ္...
"အာ့..အာ့..အာ့ ..အ အ အ"
"ဟား ဟင္း ဟ...အာ့"
"အင္းဟင္းးးး အာ့....အာ့ ..."
ဒီည ဧည့္ခန္းထဲမာ ညီးသံ​ေတြ အျပည့္နဲ႔ ဖုံးလြမ္းသြား​ေတာ့တယ္...

.......

​တပတ္ ခန္႔ၾကာ​ေသာ္...
သားကို ​ေမ ျပန္မလာခင္ထိကို တရက္ျခား တခါ လိုး​​ေနရတာ...သားအ​ေပၚမာ ရွိတဲ့ ရမက္မ်ိဳး ကၽြန္​ေတာ့္ ဘယ္သူ႔ကိုမွမရွိဖူးဘူး....​ေမ့အ​ေပၚ​ေတာင္ အာ့လို မဟုတ္.. သားက လိုးၿပီးရင္း လိုးခ်င္​ေလ.....
အခုက ​ေမ့ကို သြားႀကိဳတဲ့ လမ္းမာ.. သားကို ၾကည့္​ေတာ့ အင္း​ေတာ္​ေသးတယ္ မ​ေန႔က နားထားလို႔.. သားအကၤ်ီ​ေအာက္က marking ​ေတြလဲ နဲနဲ​ေတာ့ အ​ေရာင္က်​ေနၿပီ.. ဒါမဲ့ သားကို တခါထဲမွာရမယ္..
"သား..."
"ဗ်ာ.."
ကၽြန္​ေတာ့္ကို​ေမာ့ၾကည့္​ေတာ့..
"​ေဖ​ေဖနဲ႔ ဒီရက္ပိုင္း ခ်စ္တာ​ေတြကို ဘယ္သူ႔ကိုမွမ​ေျပာျပရဖူး​ေနာ္.. ​ေမ​ေမ့ကို​ေရာ ၾကားလား.."
"ဟုတ္.."
"ၿပီး​ေတာ့ ဒီလို ခ်စ္တာ​ေတြကို ​ေဖ​ေဖနဲ႔ပဲလုပ္ရမာ​ေနာ္..ၾကားလား.."
"ဟုတ္..​ေဖ​ေဖနဲ႔ပဲ လုပ္မာ.."
အသည္းယားလာလို႔ ကားကို ​ေဘးထိုးရပ္ကာ ​ေပါင္​ေပၚဆြဲတင္ၿပီး နမ္းပလိုက္တယ္.
"ႁပြတ္.."
၅မိနစ္​ေလာက္ၾကာ​ေတာ့မွခုံ​ေပၚ ျပန္တင္ကာ​ေမာင္းထြက္လာ​ေတာ့တယ္...
​ေမ့ ျပန္​ေရာက္လာ​ေတာ့ အရင္လို သားကို လိုးဖို႔က မလြတ္ လပ္​ေတာ့ဖူးး..
​ေက်ာင္းပို႔​ေက်ာင္းႀကိဳလဲ ဒီရက္ထဲ ​ေမကပဲ လုပ္တာဆို​ေတာ့.. တရက္ ​ေမက သားကို ႀကိဳၿပီး ႐ုံးကို ​ေရာက္ခ် လာတယ္...
ကၽြန္​ေတာ့္ ႐ုံးခန္းထဲမာ သားကို ထားကာ သူ႔သူငယ္ခ်င္း​ေတြနဲ႔ အျပင္သြားစရာရွိတယ္​ေျပာတယ္.  အိမ္လဲ သူ႔ဘာသူ႔ျပန္မဲ့အ​ေၾကာင္း.  ဂြင္ပဲ​ေလ.. ႐ုံးမာ သားကို လိုးရမယ္...

My Little BoyWhere stories live. Discover now