Part-2 ZG

878 2 0
                                    

ပါကင္ေခ်ာင္အက်ဆုံး​ေနရာ မာ ရပ္ထား​ေသာ ကား​ေပၚတြင္....

"အင္းဟင္း..ဟ..ႁပြတ္.."
ကၽြန္​ေတာ္​​ေပၚ ခြထိုင္ထားရင္း ကၽြန္​ေတာ္ နမ္းတာ ခံ​ေနတဲ့ ကၽြန္​ေတာ့ရဲ့ ၁၀ ႏွစ္ အရြယ္ သား​ေလးမိုးဦးထက္. အသားကလဲ ျဖဴျဖဴ အိအိ နဲ႔ သူ႔ အသားစိုင္ ​ေလး​ေတြက အိအိ စက္စက္နဲ႔ အနံ့က​ေလးကလဲ က​ေလးနံ့ ခ်ိအီအီ​ေလး...ကၽြန္​ေတာ္ ဒီ​ေန႔ အဆင္တက္ဖို႔ စဥ္းစားထားတယ္...သားတျဖည္းျဖည္းခ်င္းနဲ႔ သိမ္းပိုက္မယ္..

"သား​ေလး..​ေဖ​ေဖနဲ႔​ ​ေန႔တိုင္း နမ္း​ေနရတာ ႀကိဳက္လား"

"ဟုတ္..သားႀကိဳက္တယ္.."

"​​သားႀကိဳက္တယ္ဆိုလို႔ ​ေဖ​ေဖ ​ေပ်ာ္လိုက္တာ..သားဒီ​ေန႔​ေလ ​ေဖ​ေဖက သားကို ခါတိုင္း ခ်စ္တာထက္ပို ခ်စ္ခ်င္တယ္.. အာ့တာ သား​ေရာ အခ်စ္ခံမလား.."

"အင္.. ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲဟင္.. အခု​ေတာင္ သားက တမ်ိဳးႀကီး ျဖစ္​ေနတာ.."

" ႁပြတ္..." သားကို နမ္းလိုက္ၿပီး "အာ့တာက တမ်ိဳးႀကီး ျဖစ္တာ မဟုတ္ဖူး သားရဲ့.. ခံစားလို႔ ​ေကာင္းတယ္ လို႔ ​ေခၚတယ္..​သားက ​ေဖ​ေဖ ဆီက​ေန အခ်စ္မခံခ်င္လို႔လား.."
"အာ့လို ဟုတ္ပါဖူး.. ​ေဖ​ေဖကလဲ ..သားအခ်စ္ခံခ်င္ပါတယ္..."
"​ေတာ္လိုက္တာ ​ေဖ့သား​ေလးက မြ မြ.."
"ကဲ အာ့ဆို သားရဲ့ အ​ေပၚအကၤ်ီ ​ကို ခၽြတ္.."
"ဟုတ္ကဲ့."
သားက စူ႔ အကၤ်ီၾကယ္သီး​ေတြကို သူ႔လက္ ​ေသး​ေသး​ေလးနဲ႔ တလုံး ခ်င္း ဆီျဖဳတ္ ​ေနတာ ​ေအာက္ဆုံး ထိလဲ​ေရာက္​ေရာ..
" ရပီ သား.."
​ေက်ာင္းရွပ္ အကၤ်ီ ၾကားက ထင္းထင္းလင္းလင္း ​ေပၚလာတဲ့ လည္တိုင္​ေလးကို လက္​ေလးနဲ႔ ဖြဖြ ​ေလး ပြတ္ဆြဲလိုက္တယ္...
" သား..ပါးစပ္ဟ..​ေရာ. ​ေဖ​ေဖလက္ကို စုပ္..အင္းး လၽွာ​ေလးနဲ႔ လၽွက္လိုက္..အင္းး ထပ္စုတ္ဦး ​ေဖ​ေဖ ရပ္ခိုင္းမွရပ္"

သားရဲ့ အာခံတြင္းထဲ ကၽြန္​ေတာ့ လက္ ၂​ေခ်ာင္းကို စုတ္ခိုင္းရင္ စိတ္ထဲမာ ဒီထက္ ႀကီးတဲ့ ဟာကိုသာ သားရဲ့ ပါးစပ္​ေလးထဲထည့္ လိုက္ရရင္​ေတာ့..ဟား..
"ကဲ ရပီ" သားရဲ့ သ​ေရ​​ေတြ ​ေပ လာတဲ့ လက္ ၂​ေခ်ာင္းနဲ႔ သူ႔ရဲ့ ရင္အုံအိအိ​ေလးက နို႔သီး​ေလးကို တို႔လိုက္ ဖိလိုက္ လုပ္​ေပးလိုက္တယ္.. နဲနဲၾကာလာ​ေတာ့
"ဟ.. ​ေဖ​ေဖ. တ..တမ်ိဳးႀကီး."
"ဟုတ္လား.. သားႀကိဳက္လား.."
"အင္း..နဲနဲ...."
သားကိုယ္ကို ကားစတီယာတုင္​ေပၚ လွဲခ် လိုက္ၿပီး​ေတာ့ သားလည္တိုင္​ေလးက​ေန မထိရ​ေသးတဲ့ ​​ေနာက္ရင္ဘတ္​ေပါက နို႔သီး​​ေခါင္း​ေလးထိ ကၽြန္​ေတာ့ လၽွာဖ်ားနဲ႔ သပ္ခ်လိုက္တယ္..
"ဟ..ဟ... ​ေဖ..အြန္း.."
ညီးသံ​​ေလး မထြက္ခင္ လက္၂​ေခါင္းကို ​ေနာက္တ​ေခါက္ ထည့္ၿပီး သြင္းလိုက္ ထုပ္လိုက္ လုပ္​ေပးလိုက္တယ္.

My Little BoyWhere stories live. Discover now