အပိုင်း ၃

2.2K 14 0
                                    

သား ကို ​ခေါ်ပြီးကာမှ ကိုယ်တိုင်ပဲ အ​ပေါ်တက်ပြီး သား အခန်းထဲ ၀င်လာလိုက်တယ်..
" သား​လေး.. သားကိုယ်​ပေါ်က အင်္ကျီ​တွေ အကုန်ချွတ်လိုက်..ပြီးရင် ကုတင်​ပေါ်ကို လာလှဲ.."
သား ကုတင်​ပေါ်​ရောက်လာ​တော့ ကျွန်​တော်လဲ ကျွန်​တော် အ​ပေါ်က အင်္ကျီကို ချွတ်ပြီး သား​ပေါ်က အုပ်မိုးကာ
သား မျက်နှာတခုလုံးကို မွတ်မွတ်သိပ်သိပ် နမ်းပလိုက်တယ်.. သားရဲဲ့ နှုတ်ခမ်းကိုလျှာနဲ့ လျှက်ပလိုက်ကာ သားကို ပါးစပ်​ပေါက်​လေးကိုထဲကို လျှာထည့် နမ်း..အင်း.ဟင်း.. သား​ရေ.. ဒီတစ်ညလုံး အ​ဖေ သားကို အချိန်​ပေးမာ...
သားလည်ပင်း​လေးကို လဲ မက်မက်​မော​မော စုတ်လိုက် လျှာနဲ့ လျက်လိုက်ရင်း သူ့တင်ပါး အိအိ​လေး​တွေ ဆီကျွန်​တော် လက်လှမ်းလိုက်တယ်.
"အင်းဟင်း..."
သားရဲ့​အောက်ဖက်ထိကို လျှာ​ကျွေးပြီး ဆင်းလာတာ..သားရဲ့ ပစ္စည်း​လေးက အပေါ်ကို​​တောင်​နေတယ်​လေ.."

လုပ်​နေတာ​တွေ ရပ်လိုက်​တော့ သားက မျက်လုံးဖွင့် ကြည့်လာတယ်..
သူ့ ပစ္စည်း​လေးကို လက်နဲ့ ပြကာ..
"သား..ဒါကို ဘာလို့​ခေါ်လဲ"
"ဟိုဟာ.. သားရဲ့ ဂျိုး​လေးပါ..."
"ဟုတ်လား ​နောက်တမျိုး ဘယ်လို​ခေါ်​သေးလဲ" လို့ လက်နဲ့ ဆုပ်ကာ ​မေး​တော့
"ဟ..အား. ​ဖေ​ဖေ သား မသိဖူး..ဟအား..အာ့လို မလုပ်နဲ့ သားတမျိုးကြီးပဲ ရှူး​ပေါက်ချင်သလိုကြီး"
သားရဲ့ နားနားကို ကပ် နားရွက်ကို ဖွဖွ​လေးကိုက်ပြီး
"ဒီဟာကို လီးလို့လဲ​ ​​ခေါ်တယ် သိလား"
သူ့ဟာ​လေးကို လက်နဲ့ ဂွင်းထု​ပေး​​နေလိုက်တာ..
"အားဟား.. ဟုတ်..​အင်းဟင်း လွတ်​ပေး.. သား ရှူး​ပေါက်ချင်တယ်..ဟ..ဟ..​ဖေ​ဖေ..သားရဲ့..ရင်ဘက်..ကို နမ်း​​ပေးပါ....အား..ဟ..."
သား​လေးပြီးသွားပြီ..သူ့အရည်လေး​တွေကို သူ့ပါးစပ်​ထဲထည့်က "ဟိုတခါလို စုပ်ပြီး မြိုချလိုက် သား."
သားကြည့်ရတာ အရမ်းကို လုပ်ပြစ်ချင်စရာ​​ကောင်း​နေပြီ..

ဖြည်းဖြည်းချင်း မင်းသူ​ရေ.. ဖြည်းဖြည်းချင်း....ဟား..

ကျွန်​တော်​​ဘောင်းဘီကို ချွတ်ကာ အတွင်းခံပါ ချွတ်ချလိုက်တယ်.. ကျွန်​တော်​ကောင်က မာထန်​နေတာပဲ..ဟား..
သားလက်အိအိ​လေးကို ဆွဲကာတင်ရင်း

My Little BoyWhere stories live. Discover now