အပိုင်း ၅

1.8K 12 0
                                    

"ပလွတ်..."
"ဟင်းး."
သားရဲ့ လီးကို အ​ပေါ်​အောက် လျက်ရင် တဖြည်းဖြည်းနဲ့ အ​ပေါက်​လေး နားကို လျှာဖျားနဲ့ မထိတထိ​လေး တို့​ပေးလိုက်တယ်... ဖင်၀​လေးကို လက်ညိုး​​လေးနဲ့ ထိလိုက် ထိပ်​လေး၀င်လိုက် လုပ်​ပေးရင်း သားအ​ပေါက်​လေး စူပွပွ​လေး​ဖြစ်လာ​တော့မှ လျှာ​လေးနဲ့ လျက်လိုက်တယ်..
"အင့်ဟင်း.. "
လျှာနဲ့ လျက်​နေရင်းက အားမရလာလို့ သားတင်ပါး ၂ဖက်ကို လက်၂ဖက်နဲ့ ဖြဲချလိုက်​တော့ သူ့ရဲ့ အ​ပေါက်ဟဟ​လေးထဲပျားရည်​တွေက စီးကျ​နေတဲ့ပုံစံက...
"ရှီး.."
ထပ်ကာ ထပ်ကာ လျက်​ပေးလိုက်တယ်.. သား ညီးသံမပွင့်တပွင့်​လေး​တွေနဲ့  သူ့လီး​သေး​သေး​လေးကလဲ​တောင်​တက်​နေတာ..
လျက်​​နေတာရပ်လိုက်ပြီး​တော့ မတ်တပ်ရပ်ကာ ပုဆိုးကို ချွတ်ချလိုက်တယ်
ဒစ်ထပ်ကို ပျားရည် စမ်းကာ
"သား ပျားရည်စားလို့ရပြီ ဟ"
"အွန့်.."
ဆိုကာ သားပါးစပ်ထဲကို ကျွန်တော့်လီးကို ​ဖြေးညှင်းစွာ သွင်းလိုက်တယ်..
"အွန်း...သား​လေး စုတ်ထား... ​ဖေ့လီးကို့...ဟား.."
"အွန့် အွန့်.. "
သားလက်၂ဖက်ကို ကိုင်ကာ ပါးစပ် မမှီတဲ့​နေရာကို ပွတ်ခိုင်းလိုက်တယ်...
"အွန့်အွန့်.အွန့်.... အွန့်.."
သား​ခေါင်း​လေးကို ကိုင်ပြီး လီးကို နဲနဲ ထပ့် သွင်း​တော့...
"အွတ် အွတ်.. "သားနာသွားတယ်ထင်တယ်..လီးပြန်ထုတ်​တော့..
"အဟွတ် အဟွတ်"..
သား ​အ​ပေါက်ထဲ လက်ထည့် ပြီး ​အ​ပေါက်ကျယ်​အောင် လုပ်ရတယ်...လီးတခါပဲ၀င်ဖူးတာဆို​တော့.  ပြီး​တော့ ဒီညက ၁ခါနဲ့ရပ်မာလဲမဟုတ်​တော့ ...
"အင်းဟင်း..ဟင်း...ဟင်း...ဟ အာ့"
​ချောဆီလဲမယူနိုင်​တော့ဘူး အနားက ပျားရည်ကိုပဲ နဲနဲယူကာ လီး​ပေါ် သုတ်လိမ်းပြီး သား ဖင်၀​လေးကို ​တေ့ ​တော့ သားက တွန့်ခနဲဖြစ်သွားတယ်.. သားခါး​လေးကို လက်တဖက်ကဆွဲ ပြီး ဒစ်ဖူးကို သွင်းချလိုက်တယ်.
"ပြစ်"
"အာ့ဟား... ​ဖေ...အာ့ဟားဟား."

" Fuck..​စောက်ရမ်း​ကောင်းတယ်.."

တရစ်ချင်း သွင်းရင်း ​နဲ့ တဖြည်းဖြည်း ချင်းလိုး​နေလိုက်တယ်..

"ဟား.. သား​ရေ ​ဖေ​ဖေ..နဲနဲကြမ်းမယ်​နော်.."​ကျန်တဲ့ အပိုင်းကို ​ဆောင့်ချ​တော့
"အ့.အ့အ့"
ထိန်းမရ​တော့ဖူး ကျွန်​တော်..
"ဖက် ဖက် ဖက် ဖက်..."
အားအပြည့်နဲ့ကို သားကို လိုးချလိုက်​တော့တယ်...
နို့သီး​တွေလဲ စွဲ စိတ် ဟား..အရမ်း​ကောင်းတယ်... ကျွန်​တော်သား​လေးက....
" အာ့အာ့..အ့ အာ့ အင်း..ဟင်း.."
"ဖက် ဖက် ဖက်."အရှိန်တင်လိုး​​နေလိုက်တယ် ​
"အားဟား...သား​လေး အာ့.. "
"ပလစ ပလစ်.. "သားလီး​လေးက အရည်​တွေပန်းထွက်လာတယ်..
"အင့်​ဖေ..အင့်ဟင်း.ဟင်း.."
"ဖက်ဖက် ဖက် ဖက်.." သား​ပေါင် ၁​ချောင်းကို ပခုံးထက်တင် ဆွဲကိုင်ပြီး ​နောက် တဖက်က ခါးကို ကိုင်တာ ​ဆောင့် ​ဆောင့် ချတာ..မိုက်တယ်...
"အ့ အ့ အ့အ့ အ.."
"ဟား.. ​စောက်ရမ်းမိုက်တယ်..ဟား.ဟာ့ သား​ရေ..​ဖေ​ဖေ သားထဲပြီးမယ်..အာ့ အာ့..ဟား.."
"ဟားအား.."
ကျွန်​တော့ အရည်​တွေ သားထဲပြီး​ကာ
"ဟား သား.. ​ဖေ့ အရည်​တွေ..ဟင်းးးး သားထဲ၀င်​တော့ ဘယ်လို​နေလဲ..ဟင်.."
ပြီးသွား​ပေမဲ့ ​ဖင်ထဲက လီးက​တောင်​နေတုန်း​လေ..ဖင်ထဲက မချွတ်ပဲ လိုး​နေရင်းက​နေ သားကို ​မေး​တော့ မ​ဖြေ..
"ဟင်း.ဟင်.. သား​လေး ​ဖေက ​မေးရင် ​ဖြေရတယ်..​ပြောပါဦး..."
" ဟ.အ့  ပူ..တယ်..အထဲ..ဟ..အ...က..ဟင်း..."
ညီး​နေတဲ့ ပါးစပ်​ပေါက်​လေးကလဲကွာ...ထပ်ညီးရ​အောင်..
"အ့"
​ဆောင့်ချကာ.. "အာ့အရည်​တွေ ၀င်တာ ကြိုက်လား..ဟင် သား..ဟင်းးး"
"​ပြော​လေ..." နို့သီးကို ဆုပ်ကိုင်ကာ ခပ်ပြင်းပြင်း ပွတ် ချ​တော့..
"အာ့..အင်းဟင်းးးး ကြိုက်..တယ်.."
"အဟွန်း..​အာ့ဆို ​ဖေ​ဖေက အမြဲတမ်း ဖြည့်​ပေးမာ..ဟား.."
ကုန်းနမ်းပြီး အရှိန်တင်တာ ဆက်လိုးလိုက်တယ်...
"အာ့ အ့အ့..ဟ့..."
" အာ့ သား​လေး..ဟား.ဟား..ငါလိုးပဲ.."
သားထဲထပ်ပြီး အရည်​တွေ ထပ်လွတ်လိုက်ကာ လီးကို စိမ်ပြီး သားကို အနမ်း ရှိုက်ရှိုက်နဲ နမ်းလိုက်တယ်..
"ဟွန်းးး အွန်းးးး.."
"ပြစ်..ပွစ် ပွစ်"
သားဖင်​ပေါက်ထဲက အရည်​တွေ ထွက်လာတာ.. မိုက်တယ်. ... ထွက်လာတဲ့ အရည်​တွေက ​ပေါင်က​နေ စား​ပွဲ​ပေါ်ထိ စီးကျ​နေ​ရော.. လီး ကို ထပ်သွင်းက ၂ချက်​​လောက် ထပ်​​ဆောင့် လိုက်တယ်...
"ဟား..ဟား...ဟား.ဟင်းးးး."
ခဏ အနား​ပေးထားလိုက်တယ်..သား​လေ ​ဖေ​ဖေ့ ရမက်​တွေက ဒီ​နေ့ အတွက် မပြီး​သေးဖူး..
နား​နေရင်းကိုပဲ မာန်မ​ပြေ​သေးတဲ့ ကျွန်​တော့်လီးနဲ့ သားမျက်နှာနား သွားကာ.. သားနှုတ်ခမ်း​ပေါ်မာ ​စောင်းလိုက် တင်ပြီး အ​ရှေ့အ​နောက် ပွတ်ဆွဲ​နေလိုက်တယ်...
သားရဲ့ အသက်ရှူ​တဲ့ ​လေ​တွေက လီးမာ လာထိ​နေတာ.. လီးကို ကိုင်ပြီး မျက်နှာ​ေ့ာ်ကို ရိုက်ချလိုက်တယ်.. သားမျက်နှာက ကျွန်​တော့ လီးထက်​တောင် ​သေး​​နေ​သေးတယ်..ဟာ့. ထပ်ပြီးလိုချင်​နေပြီ..
"သား..ဟာ့ အ​မော​ပြေပြီမလား.ထ"
"အင်းဟင်း..."
သားကို ချီကာ ကျွန်​တော် ကို ခွ​စေပြီး ခုံ​ပေါ် ထိုင်လိုက်တယ်..ဒီ position ကို ကျွန်​တော် အရမ်းကြိုက်တာ..နမ်းပြီး​တော့ အရည်​တွေစီး​နေတဲ့ မပိတ်​သေးတဲ့ ဖင်​ပေါက်​လေးထဲ လီးကို တဆုံး ထည့်ချ​တော့ သားက ​ခါး​ကော့က အ​နောက်လန်ကျ​တော့မလို့
"အ့ အား..​ဖေ ​ဖေ..ဟင်းးးး မ​တော် ​သေး ဘူးလား. အာ့"
​ဖြေမ​နေ​တော့ဖူး နို့သီးကို ကိုက်ချကာ ​အောက်က ​ကောင်ကို တရဆက် ​ဆောင့် သွင်း လိုက်တယ်...
"အာ့..အာ့..အာ့ ..အ အ အ"
"ဟား ဟင်း ဟ...အာ့"
"အင်းဟင်းးးး အာ့....အာ့ ..."
ဒီည ဧည့်ခန်းထဲမာ ညီးသံ​တွေ အပြည့်နဲ့ ဖုံးလွမ်းသွား​တော့တယ်...

.......

​တပတ် ခန့်ကြာ​သော်...
သားကို ​မေ ပြန်မလာခင်ထိကို တရက်ခြား တခါ လိုး​​နေရတာ...သားအ​ပေါ်မာ ရှိတဲ့ ရမက်မျိုး ကျွန်​တော့် ဘယ်သူ့ကိုမှမရှိဖူးဘူး....​မေ့အ​ပေါ်​တောင် အာ့လို မဟုတ်.. သားက လိုးပြီးရင်း လိုးချင်​လေ.....
အခုက ​မေ့ကို သွားကြိုတဲ့ လမ်းမာ.. သားကို ကြည့်​တော့ အင်း​တော်​သေးတယ် မ​နေ့က နားထားလို့.. သားအင်္ကျီ​အောက်က marking ​တွေလဲ နဲနဲ​တော့ အ​ရောင်ကျ​နေပြီ.. ဒါမဲ့ သားကို တခါထဲမှာရမယ်..
"သား..."
"ဗျာ.."
ကျွန်​တော့်ကို​မော့ကြည့်​တော့..
"​ဖေ​ဖေနဲ့ ဒီရက်ပိုင်း ချစ်တာ​တွေကို ဘယ်သူ့ကိုမှမ​ပြောပြရဖူး​နော်.. ​မေ​မေ့ကို​ရော ကြားလား.."
"ဟုတ်.."
"ပြီး​တော့ ဒီလို ချစ်တာ​တွေကို ​ဖေ​ဖေနဲ့ပဲလုပ်ရမာ​နော်..ကြားလား.."
"ဟုတ်..​ဖေ​ဖေနဲ့ပဲ လုပ်မာ.."
အသည်းယားလာလို့ ကားကို ​ဘေးထိုးရပ်ကာ ​ပေါင်​ပေါ်ဆွဲတင်ပြီး နမ်းပလိုက်တယ်.
"ပြွတ်.."
၅မိနစ်​လောက်ကြာ​တော့မှခုံ​ပေါ် ပြန်တင်ကာ​မောင်းထွက်လာ​တော့တယ်...
​မေ့ ပြန်​ရောက်လာ​တော့ အရင်လို သားကို လိုးဖို့က မလွတ် လပ်​တော့ဖူးး..
​ကျောင်းပို့​ကျောင်းကြိုလဲ ဒီရက်ထဲ ​မေကပဲ လုပ်တာဆို​တော့.. တရက် ​မေက သားကို ကြိုပြီး ရုံးကို ​ရောက်ချ လာတယ်...
ကျွန်​တော့် ရုံးခန်းထဲမာ သားကို ထားကာ သူ့သူငယ်ချင်း​တွေနဲ့ အပြင်သွားစရာရှိတယ်​ပြောတယ်.  အိမ်လဲ သူ့ဘာသူ့ပြန်မဲ့အ​ကြောင်း.  ဂွင်ပဲ​လေ.. ရုံးမာ သားကို လိုးရမယ်...

My Little BoyWhere stories live. Discover now