အပိုင်း ၆

1.7K 8 0
                                    

သားက ​မေနဲ့ပါလာထဲက အိပ်လာတာ.. အခုလဲဆိုဖာ​ပေါ်မာ...ကျွန်​တော်လဲ လုပ်စရာရှိတာ လုပ်ရင်း အချိန်ကြည့်​တော့ ၂နာရီခွဲ​နေပြီ.. သားကလဲ ဘယ်ချိန်နိုးလဲမသိ ထ​တောင်​ထိုင်​နေတာ..
တံခါးဖွင့်ပြီး
"မလင်း.. ကျွန်​တော်ဒီ​နေ့ schedule တွေ ဘာညာ ရှင်းထား​ပေး​နော်.. တခုခုဆို ရင်​တော့ လာ​ပြော​ပေး.."
"ဟုတ်ကဲ့..ဆရာ.."

ပြီးတာနဲ့ ​​လော့ချပြီး.. သားကို အလုပ်စားပွဲခုံနားကို ​လက်ယက်​ခေါ်လိုက်တယ်..သား​ရောက်လာ​တော့..နားကပ်ပြီး...
" ဘောင်းဘီ ချွတ်လိုက် သား.."
"ဇွီ..."
"ဟိုဘက်ကိုလှည့်"
​ကျော​ပေး အ​နေအထားမာ ဖင်လုံးဖြူဖြူ​လေးကို ဖက်ခနဲ ရိုက်ချပလိုက််တယ်.. အံဆွဲထဲက အဆင်သင့် ရှိတဲ့ ​ချောဆီကို လက်မာ စွတ်.. သူ့ ဖင်၀ သုတ်ပြီး..လက်ခလယ်ကို ထည့်လိုက်တယ်..
"အ.. "
ဟွန်း လိမ်မာတဲ့သား​လေး ဖ​အေ ဘာလုပ်လုပ် မငြင်းပဲနဲ့ ငြိမ်ခံ​နေတာ...
fingering လုပ်​ပေး​နေ​တာကို သ​ဘော​တွေ့​နေတာ..
"အ့ အ့ အ...အွန့်..အွန်းး.. ​"
အ​ရှေ့က ညီး​နေတဲ့ ပါးစပ်​ပေါက်ထဲပါ လက် ၂​ချောင်းထည့်ပြီး လိုးသလို လုပ်​ပေးလိုက်တယ်...
"အွန်းး..အွန်းး.ပလစ်..ဟင်းဟင်း.. "
သားပြီးသွားတာ ကျွန်​တော့် လက်နဲ့တင်..စားပွဲကို မီပြီး​တော့ နား​နေတုန်း..ဖင်ထဲက လက်ကို ထုတ်​တော့..
"ပလစ်..​"ချောဆီ​တွေ ဖင်၀က စီးကျ​နေတာ..
"ဒီဘက်လှည့်..ဒူး​ထောက်."
မျက်နှာ​ရှေ့ကို ကျွန်​တော့် ဂွ နဲ့ ပွတ်ကာ
".​ဖေ့လီးကို စုပ်..."
သားပါးစပ်ထဲလီးထည့်လိုးရတဲ့ feel က မိုက်တယ်...
အား..အား...သားပါးစပ်ထဲမာပဲ တခါ ပြီးလိုက်တယ်..
"မြိုချလိုက်..."
"ဂလု.."
" ဖက် ဖက် ဖက်" သားဖင်​​လေး​တေ ရိုက်ရတာ အိ​နေ​ရော.."
" သား..​ဖေ​ဖေ လိုးတာခံချင်ပြီလား..ဟင်.."
" မ​ဖြေဖူးလားး အလိုးခံ​ချင်​နေပြီလားလို့..."
ဖင်​ပေါက်ထဲ လက်ထည့်ကာ ​မေး​တော့..
"အွန်း.. သား..ခံချင် ပါ တယ်.."
"ရှလွတ်"
သား​နောက်​ကျော က​နေပဲဖက်ကာ လည်ဂုတ်ကို လျှာနဲ့ လျက်လိုက်ပြီး စုတ်ပလိုက်တယ်... သားအင်္ကျီအ​ပေါ်က​နေ နို့သီး ၂ခုကို စုတ်ပြီး. စွဲညှစ်လိုက်တယ်. သားရဲ့ အထိရှဆုံး​တွေ..
"ဟင်းဟင်းး.."
သား​ခေါင်းက ကျွန်​တော့လည်ပင်းကို ​နောက်လှန်မှီချ​တော့..ပါးစပ်လျှာထည့် နမ်း​တော့..
"အွန့်အွန်းးးး..ဟ.."
"သား အသံမကျယ်​စေနဲ့.."ဆို​တော့ အသံကို ထိန်းပြီးညီးတယ်..
သားကို ချီပြီဖင်​ပေါက်ထဲ လီးကို အဆုံး ထိ ထည့် သားပါးစပ် ကို လက်နဲ့ပိတ်ပြီး.. တရတက် ​ဆောင်ပြီ့ လိုးလိုက်​တော့တယ်..
" အွန့်အွန့်အွန့်..အွန့်..အွန်းးးး"

My Little BoyWhere stories live. Discover now