အပိုင်း ၇

2.8K 16 2
                                    

"ဖက် ဖက် ဖက်.. ဖက် ဖက်.."
" အာ့ အ့ အာ့ အာ့ ဟ.. ဟ့အား..ဟင်းဟင်း...အ.. ​ဖေ..."
" အင်းး..ဟင်း..ဟင်း.."
ဖက် ဖက် ဖက်..
သားက ​ကျွန်​တော့်​ပေါ်က​နေ တက်ခွ မြင်းစီးposition နဲ့ ပြီးကို အလိုးခံ​နေတာ.. ကား​ခေါင်းခန်း ကျဥ်းကျဥ်းကြပ်ကြပ်​ပေမဲ့ ဒီ​နေရာ ကျွန်တို့ သားအဖအတွက် စိတ်လွတ် လက်လွတ် ​လုက်လို့ရတဲ့​နေရာ တခု...
"အ့ ဟာ... ​ဖေ​ဖေ ​ကောင်းလားး..အ့ "
သား ဖင် ၂ခြမ်းကို ဖြစ်ညစ်၍
" အရမ်း​ကောင်းတယ် သား..ဟား.. သားမြင်းစီးတာ အ​တော်ကို ​တော်​နေပြီ...ဟား..."

သားက အခု ၁၄ နှစ်ထဲမှာ အ​တော် လဲ တက်​နေပြီ.. သားဖင်​လေးက​တော့ အခုထိ မကျယ်​သေးဘူး..လိုး​ကောင်းတုန်း..
"​ဖြောင်းး."ဖင်ကို ရိုက်ချ​တော့ .
"အ့ ​ဖေ..ဟ့ ဘာ လုပ် တာလဲ.. အာ့ အ့..အင်း..."
"ဟင်းး ​ဖေ ပြီးပြီ သား.. ဟား..ဟားး..ဟားး"
"အင်း ဟင်း...ပြွတ် ပြွတ်"
သားက ရဲလဲ ရဲ​နေပြီ.. တခါ တ​လေ သူ အ​မေ ရှိ​နေရင်​တောင် လစ်တာနဲ့ ကျွန်​တော့် လာ လာ နမ်း​နေ​ရော..
"ဟင်း..​ဖေ​ဖေ ​ကောင်းတယ်..ဟင်းး. ချစ်တယ်..ပြွတ်..."
ပြွတ် ပြွတ်.
"​ဖေလဲ ချစ်တာ​​ပေါ့..အင်း.."
ခုံ​ဘေးက ဘူး​လေးကို ယူကာ "သားကြွဦး..."
သား နို့သီး ဆူဆူ ပန်း​ရောင်​လေးမာ တပ် ထားတဲ့ ကွင်း ​ပြောသ်​လေးကို ဖြုတ်ကာ ​
"​ဖေ​ဖေ သားအတွက် design အသစ် ၀ယ်လာတယ်.. အရှည်​လေး..လာ ​ဖေ တပ်​ပေးမယ်..." မတပ်ခင် အရင် စို့ပြီး မှ Piercing ​လေး ကို ၂ဖက် လုံးမာ တပ်​ပေးလိုက်တယ်... မ​နေနိုင် လို့ ကိုက် ချ​ကာ..
"လှ​နေ​ရော..."အစွဲ​လေးကို လက်ဆွဲချ​ပြီး သားနို့သီး​လေး​တွေ လျှာ​လေးနဲ့ လျက်​ပေးလိုက်တယ်...
သားကို piercing လုပ်​ပေးရတာ ကြိုက်​တော့ သား နားမာ ၂​ပေါက်စီ နဲ့ ရင် ဘက်မာက ပီးခဲ့တဲ့ လကပဲ လုပ်​ပေးထားတာ...
ကျွန်​တော်ပဲ ​ပေါ့ သားကို လိုး​နေရင်းနဲ့ပဲ လုပ်​ပေးထားတာ... အာ့လို​လေး​တွေ ဆင်​ပေးချင်လို့..
"​ဖေ​ဖေ ကြိုက်လား..​ဖေ​ဖေ ကြိုက်ရင်ပြီး​ရော.."
"ကြိုက်တာ​ပေါ့ ​ဖေသား​လေးက ဒါ​လေး​တွေနဲ့ အရမ်း လှ.. အင်းး"

"ဖေဖေ နဲ့ BKK သွားရအောင်..သား ပိတ် ရက် ကို"

"၂ ယောက် ထဲ လား.. မေမေရော ပါမာလား.."

"ဖေ နဲ့ သား ၂ ယောက်ထဲ သွားမာ.."

"ရေး ဖေဖေ ကို ပြွတ် ချစ် တယ်..''

My Little BoyWhere stories live. Discover now