Part 6 ZG

683 2 0
                                    

သားက ​ေမနဲ႔ပါလာထဲက အိပ္လာတာ.. အခုလဲဆိုဖာ​ေပၚမာ...ကၽြန္​ေတာ္လဲ လုပ္စရာရွိတာ လုပ္ရင္း အခ်ိန္ၾကည့္​ေတာ့ ၂နာရီခြဲ​ေနၿပီ.. သားကလဲ ဘယ္ခ်ိန္နိုးလဲမသိ ထ​ေတာင္​ထိုင္​ေနတာ..
တံခါးဖြင့္ၿပီး
"မလင္း.. ကၽြန္​ေတာ္ဒီ​ေန႔ schedule ေတြ ဘာညာ ရွင္းထား​ေပး​ေနာ္.. တခုခုဆို ရင္​ေတာ့ လာ​ေျပာ​ေပး.."
"ဟုတ္ကဲ့..ဆရာ.."

ၿပီးတာနဲ႔ ​​ေလာ့ခ်ၿပီး.. သားကို အလုပ္စားပြဲခုံနားကို ​လက္ယက္​ေခၚလိုက္တယ္..သား​ေရာက္လာ​ေတာ့..နားကပ္ၿပီး...
" ေဘာင္းဘီ ခၽြတ္လိုက္ သား.."
"ဇြီ..."
"ဟိုဘက္ကိုလွည့္"
​ေက်ာ​ေပး အ​ေနအထားမာ ဖင္လုံးျဖဴျဖဴ​ေလးကို ဖက္ခနဲ ရိုက္ခ်ပလိုက္္တယ္.. အံဆြဲထဲက အဆင္သင့္ ရွိတဲ့ ​ေခ်ာဆီကို လက္မာ စြတ္.. သူ႔ ဖင္၀ သုတ္ၿပီး..လက္ခလယ္ကို ထည့္လိုက္တယ္..
"အ.. "
ဟြန္း လိမ္မာတဲ့သား​ေလး ဖ​ေအ ဘာလုပ္လုပ္ မျငင္းပဲနဲ႔ ၿငိမ္ခံ​ေနတာ...
fingering လုပ္​ေပး​ေန​တာကို သ​ေဘာ​ေတြ႕​ေနတာ..
"အ့ အ့ အ...အြန္႔..အြန္းး.. ​"
အ​ေရွ႕က ညီး​ေနတဲ့ ပါးစပ္​ေပါက္ထဲပါ လက္ ၂​ေခ်ာင္းထည့္ၿပီး လိုးသလို လုပ္​ေပးလိုက္တယ္...
"အြန္းး..အြန္းး.ပလစ္..ဟင္းဟင္း.. "
သားၿပီးသြားတာ ကၽြန္​ေတာ့္ လက္နဲ႔တင္..စားပြဲကို မီၿပီး​ေတာ့ နား​ေနတုန္း..ဖင္ထဲက လက္ကို ထုတ္​ေတာ့..
"ပလစ္..​"ေခ်ာဆီ​ေတြ ဖင္၀က စီးက်​ေနတာ..
"ဒီဘက္လွည့္..ဒူး​ေထာက္."
မ်က္ႏွာ​ေရွ႕ကို ကၽြန္​ေတာ့္ ဂြ နဲ႔ ပြတ္ကာ
".​ေဖ့လီးကို စုပ္..."
သားပါးစပ္ထဲလီးထည့္လိုးရတဲ့ feel က မိုက္တယ္...
အား..အား...သားပါးစပ္ထဲမာပဲ တခါ ၿပီးလိုက္တယ္..
"ၿမိဳခ်လိုက္..."
"ဂလု.."
" ဖက္ ဖက္ ဖက္" သားဖင္​​ေလး​ေတ ရိုက္ရတာ အိ​ေန​ေရာ.."
" သား..​ေဖ​ေဖ လိုးတာခံခ်င္ၿပီလား..ဟင္.."
" မ​ေျဖဖူးလားး အလိုးခံ​ခ်င္​ေနၿပီလားလို႔..."
ဖင္​ေပါက္ထဲ လက္ထည့္ကာ ​ေမး​ေတာ့..
"အြန္း.. သား..ခံခ်င္ ပါ တယ္.."
"ရွလြတ္"
သား​ေနာက္​ေက်ာ က​ေနပဲဖက္ကာ လည္ဂုတ္ကို လၽွာနဲ႔ လ်က္လိုက္ၿပီး စုတ္ပလိုက္တယ္... သားအကၤ်ီအ​ေပၚက​ေန နို႔သီး ၂ခုကို စုတ္ၿပီး. စြဲညႇစ္လိုက္တယ္. သားရဲ့ အထိရွဆုံး​ေတြ..
"ဟင္းဟင္းး.."
သား​ေခါင္းက ကၽြန္​ေတာ့လည္ပင္းကို ​ေနာက္လွန္မွီခ်​ေတာ့..ပါးစပ္လၽွာထည့္ နမ္း​ေတာ့..
"အြန္႔အြန္းးးး..ဟ.."
"သား အသံမက်ယ္​ေစနဲ႔.."ဆို​ေတာ့ အသံကို ထိန္းၿပီးညီးတယ္..
သားကို ခ်ီၿပီဖင္​ေပါက္ထဲ လီးကို အဆုံး ထိ ထည့္ သားပါးစပ္ ကို လက္နဲ႔ပိတ္ၿပီး.. တရတက္ ​ေဆာင္ၿပီ့ လိုးလိုက္​ေတာ့တယ္..
" အြန္႔အြန္႔အြန္႔..အြန္႔..အြန္းးးး"

My Little BoyWhere stories live. Discover now