Part 7 ZG

643 3 0
                                    

"ဖက္ ဖက္ ဖက္..  ဖက္ ဖက္.."
" အာ့ အ့ အာ့ အာ့ ဟ.. ဟ့အား..ဟင္းဟင္း...အ.. ​ေဖ..."
" အင္းး..ဟင္း..ဟင္း.."
ဖက္ ဖက္ ဖက္..
သားက ​ကၽြန္​ေတာ့္​ေပၚက​ေန တက္ခြ ျမင္းစီးposition နဲ႔ ၿပီးကို အလိုးခံ​ေနတာ.. ကား​ေခါင္းခန္း က်ဥ္းက်ဥ္းၾကပ္ၾကပ္​ေပမဲ့ ဒီ​ေနရာ ကၽြန္တို႔ သားအဖအတြက္ စိတ္လြတ္ လက္လြတ္ ​လုက္လို႔ရတဲ့​ေနရာ တခု...
"အ့ ဟာ... ​ေဖ​ေဖ ​ေကာင္းလားး..အ့ "
သား ဖင္ ၂ျခမ္းကို ျဖစ္ညစ္၍
" အရမ္း​ေကာင္းတယ္ သား..ဟား.. သားျမင္းစီးတာ အ​ေတာ္ကို ​ေတာ္​ေနၿပီ...ဟား..."

သားက အခု ၁၄ ႏွစ္ထဲမွာ အ​ေတာ္ လဲ တက္​ေနၿပီ.. သားဖင္​ေလးက​ေတာ့ အခုထိ မက်ယ္​ေသးဘူး..လိုး​ေကာင္းတုန္း..
"​ေျဖာင္းး."ဖင္ကို ရိုက္ခ်​ေတာ့ .
"အ့ ​ေဖ..ဟ့ ဘာ လုပ္ တာလဲ.. အာ့ အ့..အင္း..."
"ဟင္းး ​ေဖ ၿပီးၿပီ သား.. ဟား..ဟားး..ဟားး"
"အင္း ဟင္း...ႁပြတ္ ႁပြတ္"
သားက ရဲလဲ ရဲ​ေနၿပီ.. တခါ တ​ေလ သူ အ​ေမ ရွိ​ေနရင္​ေတာင္ လစ္တာနဲ႔ ကၽြန္​ေတာ့္ လာ လာ နမ္း​ေန​ေရာ..
"ဟင္း..​ေဖ​ေဖ  ​ေကာင္းတယ္..ဟင္းး. ခ်စ္တယ္..ႁပြတ္..."
ႁပြတ္ ႁပြတ္. 
"​ေဖလဲ ခ်စ္တာ​​ေပါ့..အင္း.."
ခုံ​ေဘးက ဘူး​ေလးကို ယူကာ "သားႂကြဦး..."
သား နို႔သီး ဆူဆူ ပန္း​ေရာင္​ေလးမာ တပ္ ထားတဲ့ ကြင္း ​ေျပာသ္​ေလးကို ျဖဳတ္ကာ ​
"​ေဖ​ေဖ သားအတြက္ design အသစ္ ၀ယ္လာတယ္.. အရွည္​ေလး..လာ ​ေဖ တပ္​ေပးမယ္..." မတပ္ခင္ အရင္ စို႔ၿပီး မွ Piercing ​ေလး ကို ၂ဖက္ လုံးမာ တပ္​ေပးလိုက္တယ္... မ​ေနနိုင္ လို႔ ကိုက္ ခ်​ကာ..
"လွ​ေန​ေရာ..."အစြဲ​ေလးကို လက္ဆြဲခ်​ၿပီး သားနို႔သီး​ေလး​ေတြ လၽွာ​ေလးနဲ႔ လ်က္​ေပးလိုက္တယ္...
သားကို piercing လုပ္​ေပးရတာ ႀကိဳက္​ေတာ့ သား နားမာ ၂​ေပါက္စီ နဲ႔ ရင္ ဘက္မာက ပီးခဲ့တဲ့ လကပဲ လုပ္​ေပးထားတာ...
ကၽြန္​ေတာ္ပဲ ​ေပါ့ သားကို လိုး​ေနရင္းနဲ႔ပဲ လုပ္​ေပးထားတာ... အာ့လို​ေလး​ေတြ ဆင္​ေပးခ်င္လို႔..
"​ေဖ​ေဖ ႀကိဳက္လား..​ေဖ​ေဖ ႀကိဳက္ရင္ၿပီး​ေရာ.."
"ႀကိဳက္တာ​ေပါ့ ​ေဖသား​ေလးက ဒါ​ေလး​ေတြနဲ႔ အရမ္း လွ.. အင္းး"

"ေဖေဖ နဲ႔ BKK သြားရေအာင္..သား ပိတ္ ရက္ ကို"

"၂ ေယာက္ ထဲ လား.. ေမေမေရာ ပါမာလား.."

"ေဖ နဲ႔ သား ၂ ေယာက္ထဲ သြားမာ.."

"ေရး ေဖေဖ ကို ႁပြတ္ ခ်စ္ တယ္..''

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Little BoyWhere stories live. Discover now