အပိုင်း-၂

2.2K 16 0
                                    

ပါကင်ချောင်အကျဆုံး​နေရာ မာ ရပ်ထား​သော ကား​ပေါ်တွင်....

"အင်းဟင်း..ဟ..ပြွတ်.."
ကျွန်​တော်​​ပေါ် ခွထိုင်ထားရင်း ကျွန်​တော် နမ်းတာ ခံ​နေတဲ့ ကျွန်​တော့ရဲ့ ၁၀ နှစ် အရွယ် သား​လေးမိုးဦးထက်. အသားကလဲ ဖြူဖြူ အိအိ နဲ့ သူ့ အသားစိုင် ​လေး​တွေက အိအိ စက်စက်နဲ့ အနံ့က​လေးကလဲ က​လေးနံ့ ချိအီအီ​လေး...ကျွန်​တော် ဒီ​နေ့ အဆင်တက်ဖို့ စဥ်းစားထားတယ်...သားတဖြည်းဖြည်းချင်းနဲ့ သိမ်းပိုက်မယ်..

"သား​လေး..​ဖေ​ဖေနဲ့​ ​နေ့တိုင်း နမ်း​နေရတာ ကြိုက်လား"

"ဟုတ်..သားကြိုက်တယ်.."

"​​သားကြိုက်တယ်ဆိုလို့ ​ဖေ​ဖေ ​ပျော်လိုက်တာ..သားဒီ​နေ့​လေ ​ဖေ​ဖေက သားကို ခါတိုင်း ချစ်တာထက်ပို ချစ်ချင်တယ်.. အာ့တာ သား​ရော အချစ်ခံမလား.."

"အင်.. ဘယ်လိုမျိုးလဲဟင်.. အခု​တောင် သားက တမျိုးကြီး ဖြစ်​နေတာ.."

" ပြွတ်..." သားကို နမ်းလိုက်ပြီး "အာ့တာက တမျိုးကြီး ဖြစ်တာ မဟုတ်ဖူး သားရဲ့.. ခံစားလို့ ​ကောင်းတယ် လို့ ​ခေါ်တယ်..​သားက ​ဖေ​ဖေ ဆီက​နေ အချစ်မခံချင်လို့လား.."
"အာ့လို ဟုတ်ပါဖူး.. ​ဖေ​ဖေကလဲ ..သားအချစ်ခံချင်ပါတယ်..."
"​တော်လိုက်တာ ​ဖေ့သား​လေးက မွ မွ.."
"ကဲ အာ့ဆို သားရဲ့ အ​ပေါ်အင်္ကျီ ​ကို ချွတ်.."
"ဟုတ်ကဲ့."
သားက စူ့ အင်္ကျီကြယ်သီး​တွေကို သူ့လက် ​သေး​သေး​လေးနဲ့ တလုံး ချင်း ဆီဖြုတ် ​နေတာ ​အောက်ဆုံး ထိလဲ​ရောက်​ရော..
" ရပီ သား.."
​ကျောင်းရှပ် အင်္ကျီ ကြားက ထင်းထင်းလင်းလင်း ​ပေါ်လာတဲ့ လည်တိုင်​လေးကို လက်​လေးနဲ့ ဖွဖွ ​လေး ပွတ်ဆွဲလိုက်တယ်...
" သား..ပါးစပ်ဟ..​ရော. ​ဖေ​ဖေလက်ကို စုပ်..အင်းး လျှာ​လေးနဲ့ လျှက်လိုက်..အင်းး ထပ်စုတ်ဦး ​ဖေ​ဖေ ရပ်ခိုင်းမှရပ်"

သားရဲ့ အာခံတွင်းထဲ ကျွန်​တော့ လက် ၂​ချောင်းကို စုတ်ခိုင်းရင် စိတ်ထဲမာ ဒီထက် ကြီးတဲ့ ဟာကိုသာ သားရဲ့ ပါးစပ်​လေးထဲထည့် လိုက်ရရင်​တော့..ဟား..
"ကဲ ရပီ" သားရဲ့ သ​ရေ​​တွေ ​ပေ လာတဲ့ လက် ၂​ချောင်းနဲ့ သူ့ရဲ့ ရင်အုံအိအိ​လေးက နို့သီး​လေးကို တို့လိုက် ဖိလိုက် လုပ်​ပေးလိုက်တယ်.. နဲနဲကြာလာ​တော့
"ဟ.. ​ဖေ​ဖေ. တ..တမျိုးကြီး."
"ဟုတ်လား.. သားကြိုက်လား.."
"အင်း..နဲနဲ...."
သားကိုယ်ကို ကားစတီယာတုင်​ပေါ် လှဲချ လိုက်ပြီး​တော့ သားလည်တိုင်​လေးက​နေ မထိရ​သေးတဲ့ ​​နောက်ရင်ဘတ်​ပေါက နို့သီး​​ခေါင်း​လေးထိ ကျွန်​တော့ လျှာဖျားနဲ့ သပ်ချလိုက်တယ်..
"ဟ..ဟ... ​ဖေ..အွန်း.."
ညီးသံ​​လေး မထွက်ခင် လက်၂​ခေါင်းကို ​နောက်တ​ခေါက် ထည့်ပြီး သွင်းလိုက် ထုပ်လိုက် လုပ်​ပေးလိုက်တယ်.

My Little BoyWhere stories live. Discover now