0.2

531 26 3
                                    

Siz:
Slm yakusukluu

KOCAMM:
Selam?

Siz:
Soru işareti?

KOCAMM:
Kayıtlı olamayan bir numaradan mesaj gelince sorgulama gereğinde bulunuyor insan

Siz:
Biraz enerjik olsana yavrum
Karın var artıkk

KOCAMM:
Ha?
Noluyor lan

Siz:
Karın oluyor ne olacak
Allah allaaah

KOCAMM:
Nerden buldun numaramı oğlum
Tanımam etmem
Valla bak zaten kafam gidik
Taşşak geciyorum de de git

Siz:
Tövbe estağfurullah
Ben sence insanları kandırır mıyım?

KOCAMM:
Ya kızım git başkasıyla uğraş
Hadi yallahh

Siz:
Ama hayatım

İletilemedi.

Ben gelinliğimi ayarladım çeyizimi dizdim seni bekliyordum

İletilemedi.

ANANISKM

İletilemedi.

SEN BENI ENGELLEMEK HA

İletilemedi.

Ben oturup ağlamak.

İletilemedi.

Bende ki şans başka kimsede yoktu. Buket beni evime bırakıp gitmişti. Ve bende bir cesaret kocam olmak istemeyen varlığa yazmıştım. Ama beni engelleyerek götlük etti.

Bugün kızlarla bir planımız yoktu ama evde çok sıkıldığımdan gene dün gittiğimiz bara gittim. Bar tezgahında Kayra'yla derin bir sohbete dalmıştım. Kendisi uzun süredir burada çalışıyor.

Onla konuşurken sayamadığım kadar çok alkol içmiştim.

"Demek seni engelledi öyle mi?" Kayra'nın sorusuna başımı onaylayarak bardağımdaki son yudumu içtim.

"Evet neyse bana koca yok sanki daha iyilerini bulurum. Gidiyorum ben azcık pistte sinirimi atacağım."

Kayra'nın dediklerini duymazdan gelerek kalabalığa doğru ilerledim.

Etraf o kadar hareketliydi ki adımı unutacak kadar kendimi kaptırmıştım.
Herkes dans ettiğinden birbirimize çarpıyorduk. Çakırkeyif olduğumdan pek umursamıyordum.

Aniden sağ kolumdan birinin beni çekiştirdiğini hissettim. Kafamın güzelliğinden ne olduğunu anlamayıp zorlamadan o tarafa doğru ilerledim.

Ve karşımda o tanıdık yüzü gördüm. Dün benimle dans eden kısa saçlı kızı.

"Partnersiz dans olmaz güzelim." Sözlerinden sonra yüzümde bir tebessüm oluştu.

Gene dün ki gibi dansımızı sürdürdük. Bana en küçük bir dokunuşunda bile vücudumda kıvılcımlar oluşuyordu.

"Ah beni şu bir günde çok özledin değil mi?"

"Hadi ama bu kadar da abartmaya gerek yok sadece dans ediyoruz."

"Evet olması gerekenden farklı bir dans..." Konuşurken 'farklı' kelimesine o kadar dikkat çekmeye çalışmıştı ki fark etmeden belime baskı uygulamıştı.

Beni kendisine doğru çevirdi. Ellerimi omzuna koydum. Onun elleri ise hala belimdeydi. Bir süre soluklanmak için alınlarımızı birleştirmiştik.

"Elis... Belki dediğim herşeyi unutursun ki unutman benim için daha iyi olacak. Ama sana diyeceğim birkaç şey var."

Adımı nasıl öğrenmişti? Ya da beni nasıl tanıyordu ben onu daha dün tanımışken nasıl bu kadar bilgi sahibi olmuştu.

Ne diyeceğini bilmediğimden sanki hiç şaşırmamış gibi yapıp başımla onu onayladım.

"Seni üç senedir tanıyorum. Her gün buraya gelip seni görmek için bekliyorum. Herkes aynı şeyi söylüyor ama hayır, bu takıntı değil. Bu benim bir insana verip verebileceğim en büyük sevgi..."

Her şey dank etmeye başlamıştı ki beklemediğim bir olay daha gerçekleşti. Konuşmasını yaptıktan sonra karşımdaki kız aniden dudaklarıma yapışmıştı.

Öyle bir şehvetle öpüyordu ki kendimi dudakları arasında kaybolurken buldum. Garip olan diğer şey ise benim ona karşılık verişimdi. Evet, bir ilk gerçekleşmişti.

Bir kızı öpmüştüm ve bu hoşuma gitmişti...

☆ ☆ ☆

Bölümü bilerek kısa kestim bölümlerimiz bol olsun diye. Umarım beğenirsinizz.

Biraz Sen °GXG°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin