0.4

418 32 0
                                    

Buket, beni kollarımdan çekiştirerek evden çıkarmıştı. Beni gene bara getirmişti.

"Burada ne yapacağımızı sorabilir miyim acaba Buket?"

"Sence napabiliriz? Dans partnerini inceleyeceğiz. Bundan dolayı bugün sana alkol yasak!"

"Ya bari biraz içeyim ya."

"Dozunu kaçırmadığın sürece sorun yok."

Kayra'nın olduğu kısımda oturup etrafa bakınmaya başladık.

"Ee gelince dans mı edeceğiz?"

"Hayır gerizekalı, bugün yanına gitmeyeceksin başka bir izlenimde bulunacağız. Ama sana sürpriz olacak azcık bekle."

Tam o sırada bara onlar geldi. Önde o arkasında ise dört beş kışı daha vardı.
Bir lobiye geçim kayboldular.

"Kayra, sen uzun süredir buradasın hiç oturup konuşma şansın oldu mu bu kızla?"
Buket'in sorusuyla Kayra bir süre düşündü.

"Sanırım evet. Aynı Elis'in tek başına geldiği gibi buraya uğramıştı."

"Ne konuştunuz?"

"Adının Lâl olduğunu hatırlıyorum. Çakırkeyif bir haldeydi. Kendi kendine sohbet ediyordu."

Lâl...

Bu sefer ben devralıp bir soru patlattım.

"Ne dediğini duydun mu?"

"Sessizliğimde kaybolacağım." demişti. Ama anlamı ne bilmiyorum. Ulan beni polisler gibi sorguya çekmesenize."

Buket, Kayra'ya aval aval bakıp onu dövmek için hazırlandı.

"Peki Kayra Arkadaşım, sen niye böyle bir olaydan sabahleyin bahsetmedin canım?"

"Yahu gün boyu zaten onun konuşmasını dinliyorum. Allah allah."

Kayra bizden uzaklaşıp geri işine döndü. Tekrar arkamı dönüp lobiye göz attım.
Bakmamla kalbimdeki ritim hızlandı. Lâl denilen kızla göz göze gelmiştik.

Yüzünde hiçbir kıpırdama yoktu. Uzak olduğumuzdan çok iyi göremiyordum. Ama o kadar güzeldi ki. Siyah saçları geceden siyahtı. Yeşil gözlerinde hayat bulduğum.

Aniden Buket tüm düşüncelerimi kovdu.

"Şimdi Elisciğim, ben lobinin yanından  geçeceğim tamam mı? Biraz saçma bir plan ama ben tanıyor muyum onu bilmiyorum dikkatli bakmaya çalışacağım. Sende burada bekleyeceksin şekerim. Sakın kalkıp dans etmeye çalışma."

Başımla onu onaylayıp gitmesini bekledim. Buket'i göremeyecek hale gelince Kayra'dan bir bira istedim. Sakin yudumlarla bitirmeye çalışırken yanım da birinin olduğunu hissettim. Çok umursamamaya çalışıp sessizce durmaya başladım.

Yanımdaki kişi kimse kokusu iç ferahlatıcıydı.

"Bakıyorum da bugün hiç dans havanda değilsin?"

Sesin geldiği tarafa döndüğümde Lâl'le karşılaşmayı beklemiyordum. Acaba o gün sarhoşluktan dediklerini unuttu mu? Ya da beni öptüğünü? Ben utançtan bir daha yanıma gelemezdim.

Onu çok beklettiğimi fark edip sorusuna cevap verdim.

"Maalesef ki öyle. Kafa dağıtmak için buradayım bugün."

"Peki ben seni daha fazla rahatsız etmeyeyim."

Ben rahatsız olmamıştım ki. Onun bedenin yanımda olduğunu bilmek içimde bir şeyleri kıpırdatmıştı.

☆ ☆ ☆

Bölümleri kısa tutmaya çalışıyorum sizi bekletmemek içinnn.
Hadi bir sonra ki bölümde görüşürüzzzz

Biraz Sen °GXG°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin