Lâl'in anlatımından
Babam İstanbul'a varmıştı. Onu almak için havalimanına gidiyordum. Arabanın için de yavaş, güzel bir şarkı çalıyordu.
Elis'i şimdiden özlemeye başlamıştım. Onla olduğum süre zarfınca daha da sakinleştim. Kaba kişiliğim ortadan kalkmıştı.
Babamın bizi öğrenmemesi gerekiyordu. Lise zamanlarında bir kızdan hoşlanmıştım. Adı ne, kimdir bilmiyorum. Ona karşı büyük bir sevgi besledim. Sevgimden ölecek hale gelmiştim. Evde yüzüm bir karış gezip duruyordum.
Babamın bana karşı olan korumacılığından dolayı hep sorgulardı ne olup bittiğini. Ben açıklamazdım ama o zaman bir türlü öğrenmişti.
Öğrendiği gün bana "Eğer bir daha böyle bir durum yaşanırsa bil, şuan ki baban karşında olmaz." demişti.
Kızmıştı. Çok kızmıştı ve ben o zaman çok korkmuştum. Şuan Elis'i herşeye tercih edebilirim. Babamı seviyorum ama hayatımı, düşüncelerimi kendisi yok etti. Özgür olduğumu hissedemedim.
Havalimanına geldikten sonra gelen yolcu çıkış kapısında bekledim. Elinde siyah bavulu üstünde de uzun bir kaban vardı. Yüzünde basit bir tebessümle yanıma geldi.
Bana sıkıca sarıldı. Bir süredir babamı görmüyordum. Özlemiştim onu.
"Ee kızım nasılsın?"
"İyiyim baba, sen nasılsın?"
"İyiyim yavrum, iyiyim."
Sessiz ve şüpheyle konuşmuştu. Büyük ihtimal denilenlerden dolayı böyle konuşmuştu.
Yol boyu hiç konuşmadık. Eve geldiğimiz gibi de uyumak istediği yorgun olduğunu açıkladı. Ona hazırladığım oda da dinlenmesi için yönlendirdim.
Akşam yemeği için güzel salçalı bir makarna yaptım. Babam dinlenirken bende odama geçip yatağıma uzandım.
Sessizlikte kaldıkça kara bulutlar toplanıyordu başımın üstüne. Düşündükçe aklım iyice karışıyordu.
☆ ☆ ☆
selam bebikalar
Taslakta fazla bölüm olduğu için bugün iki bölüm atma kararı aldım.
Lâl'den bir bölüm daha. Ayrı bulundukları sürece böyle bir Elis'in anlatımından bir Lâl'in anlatımından bölüm gelebilir. Hikayemiz daha yeni başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Sen °GXG°
Teen FictionEn zoru da buydu ya. Kalbin de yaşatıp onu öpememek, dokunamamak, görememek... Suçlu belki onun gözünde bendim ama herşey zamanla. Zamanın telafi edemeyeceği hiçbir şey yoktur.