2.1

141 14 4
                                    

Müziği açmayı unutmayın
İyi okumalar

☆☆☆

Ben orada sessizce yatarken o uykuya dalmıştı. Onu rahatsız etmemeye özen göstererek üstünden kalktım.

Koltuğun yanında diz çöktüm. Kahverengi gözlerini son bir kez görmek istedim.
Saçlarını okşadım kulağına eğilip "Seni çok seviyorum. Özür dilerim." diye mırıldandım.

Evden çıkmamla gözlerimde biriken yaşlar birer birer aşağıya doğru aktı. Önümü zor görüyordum. Arabanın kapısını hışımla açıp oturdum. Ellerimle yüzümü kapattım.

Ona o kadar çok bağlanmıştım ki onsuz nefes alamıyordum. Gitmezdim. Ama onun baba dediği adi şerefsiz ona zarar vermekle tehdit etti beni. Bırakmak zorundaydım. Bırakmasam zorla ayıracaktı belki bizi. Böyle olması gerekiyordu. Her türlü bir ayrılık olacaktı.

Arabayı çalıştırmamla çalma listemde bulunan şarkı çalmaya başladı.

"Dünya yanıyordu ve beni senden başka kimse kurtaramazdı
Arzuların aptal insanları ne hale getirdiği tuhaf
Senin gibi birini seveceğimi asla hayal etmedim
Ve senin gibi birini kaybedeceğimi asla hayal etmedim."

Ben Lal'i kaybetmeyecektim. Lal kalbimde yaşamaya devam edecekti. En zoru da buydu ya. Kalbin de yaşatıp onu öpememek, dokunamamak, görememek... Suçlu belki onun gözünde bendim ama herşey zamanla. Zamanın telafi edemeyeceği hiçbir şey yoktur.

☆☆☆

Off birkaç bölüm cidden çok kısa oldu ya beş saniye de okunup bitirilecek haldeler

neyse yapacak bir şey yok böyle daha iyi devamkeee

Sizi çok seviyorum carinolarr ve unutmayın zamanın telafi edemeyeceği hiçbir şey yoktur.

Biraz Sen °GXG°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin