Úvod

127 17 10
                                    

Rok 2010

Hlasný výstrel preťal nočné ticho veľkého sídla a Revan sa strhla zo spánku. Mala byť doma sama, otec jej tvrdil, že skôr ako na druhý deň ráno nepríde.

Pomaly, potichu zostupovala mramorovým schodiskom do obrovskej obývačky, cez ktorú mala výhľad do otcovej pracovne. Dvojkrídlové dvere boli dokorán, počula ako sa dva mužské hlasy o niečom zhovárajú, rozprávali ale potichu a nerozumela im.

Našľapovala opatrne, bola bosá, cestou vzala zo stolíka telefón, ťukajúc doň tri čísla na záchrannú službu - tušila, že bude potrebná.

Začula aj svojho otca. Hlas mal slabý, prerušený ďalším výstrelom.

Revan si prikryla ústa aby utlmila výkrik, ktorý sa jej dral spomedzi pier. Slzy jej tiekli po tvári, schovaná v tieni sledovala, ako z otcovej pracovne vybehli dvaja muži— Nemaskovali sa, predpokladali, že nemajú svedkov a tak to nepokladali za dôležité.

Otec—

Keď si bola istá, že je sama, prešla do otcovej pracovne, kde už našla len jeho bezvládne telo zasiahnuté dvomi výstrelmi.

Zavolala záchranku aj otcovu ochranku, ktorá mala na daný večer voľno— To sa ale Revan dozvedela oveľa neskôr.

Po pohrebe svojho otca a po prebratí rodinného podniku si dala jeden jediný cieľ - Pomstiť smrť svojho otca.

"Čo všetko mi vieš zistiť o klane Hamiltonovcov?"

Neskoro || Lewis Hamilton || ✓Where stories live. Discover now