5.

78 16 5
                                    

Kým sa Lewis a Revan zbližovali na ostrove, v Londýne prebiehalo rozsiahle pátranie po pravde.

Na jednej strane bola Carmen, ktorá prechádzala účtovné knihy, ktoré Revan držala v pivničnom trezore a ktoré obsahovali záznamy z obdobia, kedy zavraždili Revaninho otca.
Na dne trezoru, v neoznačenom boxe našla aj denníky označené menom Revaninho otca a tak ich začala študovať.

A to čo sa dozvedela ju celkom šokovalo.

Na druhej strane bol Nico. 

Pred odchodom na svadobnú cestu ho Lewis poveril tým, aby o Revan získal všetky dostupné informácie, pretože mal len tie, ktoré sama o sebe poskytla. A keďže Lewis zúfalo potreboval vedieť viac, Nico pristúpil ku kroku, ktorý mu nikdy nebol cudzí.

Už deviaty deň ráno a Revan prebúdzala v Lewisovej náruči, obaja zamotaní do prikrývky, ich nahé telá v tesnom objatí.

"Dobré ráno." prehovoril Lewis keď si bol istý, že je Revan už hore.
"Uhm- Dobré ráno." na tvári sa jej zjavil úsmev. "Zdá sa mi to, alebo nie si hore sám?" uškrnula sa, chcela sa otočiť Lewisovi v náruči, ale jeho objatie zosilnelo.
"Vôbec sa ti to nezdá, dievčatko." zaševelil jej do ucha, jeho veľké dlane prechádzali po jej tele.
"Mhm- Mám pocit, že už týždeň nerobíme nič iné len jeden druhého." chcela sa zasmiať, jeho ruka však vkĺzla medzi jej nohy a ona sa striasla rozkošou. "Oh fuck—" vzdychla, zaklonila hlavu a nechala Lewisa prevziať nad ňou kontrolu.

Strácala sa v ňom. Úplne prepadla jeho šarmu, jeho sladkým slovám, jeho dotykom a bozkom až si uvedomila, že niet cesty späť.

Čo už Revan nevedela bolo, že aj Lewis prepadol jej osobe. Tak ako ju chcel nenávidieť a len ju využiť, teraz ju potreboval ochraňovať a dokazovať jej, aká je pre neho dôležitá.

Učili sa za pochodu a páčilo sa im, ako ich vzťah napreduje. Boli si veľmi podobní, obaja zničení rodinným dedičstvom a pomstou.

"Čo si zistil?"
"Všetko. Všetko, čo sa o Revan Xenii OSWALDOVEJ dalo zistiť."
"Tak hovor, Nico. Nemám celý deň."
"Mne to trvalo celý deň- Tri, ak mám byť konkrétny. Je možné, že tvoja žena práve obdrží správu od jej asistentky, že jej milovaný zamestnanec bol nájdený mŕtvy. Postaral som sa o to, aby to vyzeralo ako lúpežné prepadnutie, nešetril som ho. Ale aspoň by nemalo padnúť podozrenie na nás—"
"To si nemôžeme byť istý. Tak čo si zistil?"
"Čo ti hovorí meno Oswald? Eric Victor Oswald?"

Lewis sťažka polkol, v ušiach mu začalo zvoniť, dych sa mu zastavil.

"Nie-e."
"Áno."
"Nemal deti-"
"Mal jedinú dcéru. Utajenú. Študovala mimo Anglicka. Nikto o nej nevedel. Po tom, čo sme ho zabili, bola to práve Revan Xenia Oswaldová - alebo ako ju poznajú ostatní, Revan Xenia Umbra - ktorá prebrala jeho impérium. Drží sa v úzadí, na všetky stretnutia chodievajú jej zamestnanci. Ona je len tieň."
"Tieň, ktorý je teraz mojou manželkou."
"Presne tak. Dávaj si pozor, Lewis. Nevieme čo má v pláne. Buď obozretný-"
"Revan by mi neublížila."

Nico sa v telefóne začal nahlas smiať.

"Je to dcéra vraha, muža, ktorý bez milosti zabil osem ľudí. Strelou do hlavy. Od chrbta. Päť mužov, dve ženy a jedenásť ročné dieťa." pripomenul Nico Lewisovi. "Je dcérou muža, Lewis, ktorý nepoznal zľutovanie. Buď obozretný. Navonok je to možno anjelik, ale s génmi samotného diabla."

Lewis počul ako sa zastavila sprcha, Revan čochvíľa príde.

"Musím ísť."
"DÁVAJ SI POZOR, BOSS!!"

Revan vyšla z kúpeľne opásaná osuškou. Mokré vlasy jej padali na chrbát a keď zbadala ako Lewis sedí na posteli, široko sa usmiala.

"Prečo si neprišiel ku mne, Lew?" opýtala sa jemne, podišla k nemu a dlhými prstami mu prečesala kučery. "Takéto rozpletené sa mi páčia viac." sklonila sa k nemu a pobozkala ho na vrch hlavy.

Jeho ruka vyletela k jej, vo veľkej dlani zovrel jej zápästie, pevne, no dával pozor aby nezanechal modriny a aby ju to nebolelo.
Jej oči sa okamžite rozšírili, na okamih sa v nich mihol strach - na rovnaký okamih Lewisovi prebehlo mysľou, že zlomiť jej väzy by bolo až príliš jednoduché.
Desivú myšlienku okamžite zahnal, jej ruku stiahol na úroveň svojich pier, otočil ju dlaňou nahor a pobozkal ju tam.

"Carmen?" Revan využila krátky čas na hovor, Lewis sa zavrel v kúpeľni a zvuk tečúcej sprchy jej našepkával, že má približne päť minút na hovor.
"Revan?! REVAN SI V PORIADKU?!" jej asistentka plakala do telefónu.
"Carmen čo sa deje?!"
"Je mŕtvy, Revan. George je mŕtvy. Našli ho v parku, bol okradnutý a dobitý. Polícia tvrdí, že to bolo lúpežné prepadnutie, ale som si istá, že za tým bude Hamilton. Tie zranenia nezodpovedali obyčajnému prepadnutiu, Revan."

Nastalo ticho v telefóne.
Revan spracovávala informáciu o jej najlepšom a najstaršom zamestnancovi - George bol v ich rodine prekliato dlho. Pre jej otca pracoval jeho otec a len čo mal G. trinásť rokov, Revanin otec ho zamestnal a tak George popri škole pracoval v jeho dome.
Revan s Georgom prakticky vyrastala a bol jej ako brat, preto neubránila slzám, ktoré jej tiekli po tvári.

"Carmen-" hlas mala slabý.
"Ohľadom tvojho otca mám veľa informácií, Rev. Veľmi veľa a ani jedna sa ti nebude páčiť."
"Ako to myslíš?"
"Revan, tvoj otec nebol taký, ako ho poznáme. Mám dôkazy o zverstvách, ktoré páchal. Bol monštrum a—"
"MÔJ OTEC NEBOL MONŠTRUM!!" skríkla Revan do telefónu, ranená slovami jej priateľky.
"Prídeš domov. Ukážem ti to. Ale dávaj si pozor. Neviem čo Lewis vie. Ak dostali Georga, možno z neho dostali informácie."
"G. by nás nezradil."
"Ak ho mučili—"
"Musím končiť!!" Revan hovor zrušila vo chvíli, keď Lewis vyšiel z kúpeľne.

Osušku mal okolo bokov, voda mu ešte tiekla po vypracovanej hrudi a Revan bojovala so svojimi dvomi osobnosťami.

Tá jedna sa chcela na Lewisa vrhnúť a vraziť mu nôž do hrude - bolo by to tak jednoduché. Dôveruje jej, nechá ju objímať ho, bozkávať. Ani by si nevšimol, že sa niečo stalo a ležal by na zemi bez známky život.

Tá druha sa na neho chcela vrhnúť z úplne inej príčiny. Chcela ho bozkávať a milovať a byť s ním. Chcela mu dokázať ako veľmi ho miluje—

Miluje—

"Oh môj bože!" vyskočila z postele, na sebe mala len tenké šaty.
"Si v poriadku, moja drahá?" Lewis sa jej prudkého pohybu zľakol, obozretne ju sledoval.
"Nie- Nie som- Nie." krútila hlavou.
"Revan?"
"Nepribližuj sa ku mne!!" zastavila ho v pohybe.
"Zlatko čo sa—"
"ČO SI TO SO MNOU UROBIL?! AKO SI TO UROBIL?!" kričala na neho, hnev však pociťovala hlavne na seba.
"Čo som— Revan o čom to, kurva, hovoríš?!"
"Čo si urobil, že ťa neviem dostať z mojej hlavy? Ovládaš každú jednu moju myšlienku." priznala porazene. "Mala som ťa nenávidieť. Mala som ťa len—"
"Len čo?!" oči mu potemneli.

Medzi manželmi nastalo ticho.

Obaja vedeli tajomstvá toho druhého.
Plánovaná pomsta však stratila zmysel, pretože došlo k niečomu, čo Revan v pláne nemala.

Zaľúbila sa do vraha svojho otca.
Zaľúbila sa do Lewisa Hamiltona.

Neskoro || Lewis Hamilton || ✓Where stories live. Discover now