"Obaja sú mŕtvi!" Lando vtrhol Maxovi do pracovne, jeho manželka Kelly z neho rýchlo zosadla, napravujúc si šaty.
"Neučili ťa klopať, Norris?!" Max si zapol rozporok, vstal z kresla a Kelly pobozkal. "Neskôr, babe." odišla a až potom sa Max venoval Landovi. "O čom to hovoríš?"
"Tí tvoji dvaja dokonalí zabijaci! Našli ich za mestom na skládke. Obaja mali podrezané hrdlo a vypichnuté oči."Max si povzdychol. Boli to jeho najspoľahlivejší muži.
"Hamilton?"
"Kto iný? Poslal si ich na neho a na Oswaldovú. Museli prísť na to od koho sú a zabili ich. Ako varovanie."
"Varovania nech si strčia! Vládnu mestu ako keby im ozaj patrilo! Za posledné tri týždne mi Hamilton zrušil ďalšie dva podniky. O tebe ani nehovorím."
"Ja ich sťahujem sám. Beriem to do Bristolu. Tam nemám konkurenciu."
"V Bristole? Myslel som, že ten má pod palcom Oswaldová."
"Mala. Ale urobili sme pred pár rokmi obchod. Teda, riešil som to vtedy s Georgom. Nikdy som nevedel, kto stojí na čele ich rodiny. Russell bol šachová figúrka v biznise."Max prikývol, nervózne chodiac po kancelárii.
"Ak mi zabili Ruperta a Bradleyho, vedia, že som ich poslal ja."
"Takže ja som zatiaľ v suchu-"
"Zabudni na to! Ak ma dostanú, ideš dole so mnou!" krútil hlavou holanďan. "Daniel je v ohrození. Budú pátrať po zradcovi. Ak prídu na to, že Daniel je náš človek-?!"
"A je?"
"Čože? Čo tým myslíš?"
"Je Daniel náš človek? Už týždeň ti nepodal žiadne info. Nemáme kópie papierov ani nič-"
"Kryje sa. Ak idú aj po ňom, tak sa musí držať pri zemi aby na seba neupútal pozornosť."
"Neverím mu! Kde máš záruku, že neprejde na druhú stranu? Je si istý, že keď zistia, že je tvoj človek, zabijú ho. Ak sa im prizná- Pokiaľ im povie všetko čo vie o tebe, čo vie o mne- Zabijú nás."
"Ja Danielovi verím." trval na svojom Max. "Nikdy mi nedal dôvod pochybovať o jeho vernosti voči mojej rodine."Lando pokrútil hlavou, hlasno si odfrkujúc.
"JA mu neverím. Keď ťa zradí, nepočítaj s mojou pomocou. Ja chcem prežiť, chcem si udržať biznis. Radšej sa s nimi stretnem a stanovíme si jasné hranice, než im takto dýchať na krk. Sú nebezpeční a vražda tvojich dvoch mužov ti to jasne dokazuje." Lando sa pobral na odchod, pri dverách ešte zastal. "Aktuálne si v tom sám, Verstappen. Oswaldová vedela čo robí keď sa vydala za Hamiltona. Škoda, že viacej rodín nemá na čele ženy. Oženil by som sa aj ja."
Vo chvíli, kedy Lando stlačil kľučku, Max siahol do otvorenej zásuvky. Mladý Brit nevedel, že keď Kelly odchádzala, zamkla dvere pracovne, aby z nej Lando nemohol uniknúť.
"Čo to—?!" otočil sa na holandského priateľa.
"Povedal by som, že ma to mrzí, ale sám si to povedal - Som v tom sám."Pracovňou sa ozval výstrel a Kelly, stále stojaca za dverami, až potom odomkla dvere pracovne.
•
"-nerozumieš tomu?! Zabil Norrisa a zabije aj nás. Verstappen nepozná zľutovanie. Nevie kedy prestať-"
"ČO CHCEŠ ABY SOM UROBIL?!" skríkol Lewis. "Schováva sa. Nevieme ho nájsť. Pokiaľ je v Holandsku, tam ho nedostanem. A vždy keď je v Londýne, je dobre ukrytý-"
"Zmiznime." vyhŕkla Revan náhle. "Zbaľme sa, zničme po sebe akékoľvek stopy a vypadnime niekam, kde nás nedostane. Začneme nový život. Spoločne máme toľko peňazí, že nemusíme pracovať."
"A čo naši zamestnanci?"
"Vyplatíme ich a prepustíme—"Revan nervózne pochodovala po ich spoločnej spálni, hudba im v pozadí hrala príliš nahlas aby ich niekto iný počul.
Triasla sa po celom tele - začala vojna gangov a ona na to pripravená nebola."O čo tu skutočne ide?" Lewis prižmúril oči. "Obaja máme skvelých ľudí, nemáme sa čoho báť. Ja osobne sa Verstappena nebojím."
"Ja—" oči sa jej rozšírili strachom. "Dlhé roky som sa nebála ani ja. Ale teraz je to iné- Teraz mám teba."
"A ja mám teba. To ale neznamená, že sa mne alebo tebe niečo stane. Ak dokázali moji muži vypátrať Verstappenových hitmanov a zabiť ich, dokážu to aj s ním."
"A čo ak už bude neskoro? Čo ak sa do vtedy niečo stane?"
"Tak kým nebude odstránený, ostaneš doma. V bezpečí-"
"A ty budeš tam vonku?! Zabudni na to!!" vyhŕkla Revan. "Buď ostaneš doma so mnou, alebo odchádzame."
"A kam?!"
"Ja-" Revan stíšila hlas, Lewis sa ku nej viac naklonil. "Mám dom. Nie veľký. Úplne obyčajný domček. Je v Chorvátsku, na jednom z ostrovov. Nikto nevie, že tam vlastním dom. Nikde nie sú záznamy o jeho kúpe, pretože všetko je ukryté v ňom. Nebudú nás hľadať. Vieme sa tam dostať autom-"
"Je to šialene dlhá cesta."
"Stále lepšie, než sa nechať zabiť Holanďanom."•
"O všetko sa tu postaráš. Nekontaktuj ma! Ja ťa skontaktujem, keď to bude možné-"
"Kde budeš?"
"To je jedno. Postarajte sa o Verstappena. Máš k dispozícii ľudí aj peniaze. Beriem Revan do bezpečia."
"Myslíš, že idú po nej?"
"Idú po oboch. Naša svadba očividne stúpila niekomu na otlak." Lewis sa uškrnul. "Máte na jeho odstránenie mesiac, Nico. Mesiac!"
"A ak to do vtedy chlapi nezvládnu?"
"Budú padať hlavy."Lewis pod rúškom noci opustil spoločný dom a vydal sa von z mesta. Revan ho už mala čakať na juhu, odkiaľ by sa dostali do Francúzska a následne ďalej do Európy.
Počas cesty zastavil dvakrát, zakaždým si dával pozor aby nemal svedkov a zakaždým vymenil auto, dúfajúc, že tak zahladí stopy."Už som sa začínala báť." Revan nasadla do nenápadného esuvečka. "Všetko v poriadku?"
"Zdá sa, že áno. Nikoho som si nevšimol." chytil Revan za ruku, pritiahol si ju k perám a pobozkal ju na kĺbiky. "Čaká nás dlhá cesta, moja drahá. Si na zo pripravená?"
"Ja áno-" pousmiala sa. "Budeme v poriadku, Lew. Zvládneme to."
"Ubezpečuješ najmä seba či mňa?"
"Oboje." úskokom pozrela na manžela. "Ale to neznamená, že tomu neverím."Medzitým v Londýne Nico klopal na dvere Danielovej izby v dome Lewisa a Revan.
"Nic— ČO TO ROBÍŠ?!" Daniel hľadel na Nica, ktorý v ruke držal zbraň a mieril ňou priamo na jeho hlavu.
"Nebudem sa opakovať- Povieš mi všetko. Kde sa nachádza, aký je jeho bežný deň, akú má ochranku a najmä ČO VŠETKO SI MU STIHOL POVEDAŤ?!"
"Komu?!" hral hlúpeho, no Nico vedel pravdu.
"Pracuješ pre Verstappena. Viem to už nejaký čas, vravel som si ale, že počkám kam až zájdeš. Už ten útok na šéfov bol okatý, to, že idú von sme vedeli len my dvaja, ani Suzie nič nevedela. A ja som svojho pána nikdy v živote nezradil."
"Prečo si myslíš, že ja to urobím?"Nico odistil zbraň a dvihol ju Danielovi pred oči.
"Pretože si aktuálne neozbrojený a si zradca. Ak chceš prežiť, začni spievať, Ricciardo." chladný kov mu priložil k čelu a Daniel len privrel oči.
Ak ho nezabije Hamilton, urobí to Verstappen.
Už nemá čo stratiť.
YOU ARE READING
Neskoro || Lewis Hamilton || ✓
FanfictionKonfucius raz povedal, „Než sa vydáte na cestu pomsty, vykopte dva hroby." Revan sa zaprisahala, že smrť svojho otca pomstí a dlhé roky pripravovala dokonalý plán ako to urobí. Nepočítala však s komplikáciami, ktoré sa jej počas honby za cieľom vysk...