o päť týždňov neskôr
"Nico vraví, že Verstappen je späť v Londýne a je v tom dome, ktorý Daniel označil ako jeho hlavné sídlo."
"Čo tým chceš teraz povedať?"
"Že sa s chlapmi pripravíme a dnes v noci zájdeme na návštevu."
"Lewis-"
"Uvedomujem si riziká, babe. Ale toto je niečo čo musím urobiť osobne."
"Ale- Čo ak sa ti niečo stane?"
"Dám si pozor. Dobre vieš, že nedovolím, aby mi niekto ublížil. Ani mne a už vôbec nie tebe."Revan chcela protestovať, chcela nájsť pádne argumenty, prečo by to Lewis nemal robiť, avšak nemala nič. Ich bezpečnosť bola na prvom mieste a dôverovala Lewisovým mužom v tom, že nedovolia, aby jej manželovi bolo ublížené.
"Dovoľ mi ísť s tebou."
"V žiadnom prípade, Rev. Ostaneš doma, v bezpečí, s ochrankou."
"Lewis—!"
"NEVYJEDNÁVAM, Revan." jeho hlas stvrdol, oči potemneli. "Ostaneš doma. Budem pokojnejší keď budem vedieť, že si v spálni a nič ti nie je. Vrátim sa ku tebe a budeme spolu. Už nám nič nebude brániť v tom aby sme boli šťastní." podišiel bližšie ku nej, natiahol ruky a za pás si ju pritiahol do náruče. "Prosím ťa, neboj sa o mňa. Sľubujem ti, že budem v poriadku. Veľmi dobre vieš, že mám hneď niekoľko dôvodov prečo sa musím vrátiť späť ku svojej manželke."Jeho pery sa jemne obtreli o tie jej, ťahal ruku nahor po jej chrbte, prsty si vplietol do jej vlasov, za ktoré potiahol a tým Revan zaklonila hlavu. Spomedzi pier jej vyšiel hlasný povzdych, svoje dlane uložila na jeho tvár a pritiahla si ho bližšie k sebe.
"Ľúbim ťa, Hamilton. Ak sa mi dnes v noci nevrátiš domov, zničím celý svet, len aby som ťa pomstila."
•
Dvaja muži stáli oproti sebe, zbrane, ktoré držali v rukách, mali namierené na hlavu toho druhého.
"Nemusíme to robiť-" prehovoril jeden s trasúcim sa hlasom, jeho pohľad občasne padol na mŕtve telo jeho manželky.
"Sám neveríš tomu, čo hovoríš. Toto mesto je pre nás dvoch príliš malé."
"Rozdelíme si to. Mám toho veľa. A ty tiež. Nemusíme mať všetko."
"Ale ja chcem mať všetko. O to ide. POTREBUJEM mať všetko."Za otvoreným oknom niečo zašuchotalo, z kríkov na okno vyskočila čierna mačka a muži sa opäť otočili ku sebe.
"Zo začiatku to bolo celé len o peniazoch. Miešal si sa mi do biznisu a to ma dožieralo. Akonáhle si však ohrozil moju rodinu— Oh nie, Verstappen, musel si vedieť, že len čo vydáš rozkaz aby nás tvoji muži sledovali, podpísal si si tým rozsudok smrti."
V jednej sekunde sa miestnosťou ozvali dva výstrely.
Možno by Max Verstappen, boss holandského a belgického podsvetia, ešte vyjednával, avšak padol na zem. Mŕtvy. Diera v hlave bol čistý zásah a šokovaný Lewis - držiac sa za krvácajúce rameno - sa otočil ku oknu, kde stála postava v čiernom.
"Vy muži nikdy neurobíte to čo je potrebné." prehovorila postava, sťahujúc si masku z tváre. "Stále máte potrebu veci obkeciavať."
"REVAN—?!"
"Keď som sa rozhodla vydať sa za teba, Lewis, v hlave som mala len jediné - zabiť ťa. Nič iné v pláne nebolo." zbraň namierila na svojho manžela. "Zabil si môjho otca. Bola som zničená, bol to jediné, čo mi ostalo. Chcela som pomstu. Dlhé roky som to plánovala, neukazovala som sa na verejnosti, nepoužívala som otcovo meno. Môj plán bol dokonalý, Lewis. Dokonalý."
"Ale zlyhal." Lewis bolestne sykol.
"Zlyhal. Tak ako som všetko premyslela, nikdy som nezvážila možnosť, že by som sa do teba mohla zamilovať. A stalo sa to."
"A ja som sa zamiloval do teba."
"A to aj napriek tomu, že o mne poznáš pravdu."Revan zbraň zaistila, odložila a dovolila Lewisovi aby podišiel ku nej.
Šatku - ktorú mala uviazanú na pútku na opasok - odviazala a previazala ňou Lewisove rameno."Vedela som, že Max bude vyjednávať. Kelly na jeho neschopnosť doplatila, ale lepšie ona než ja."
"Čo s ich dcérou?"
"Ich ľudia sa o ňu hádam postarajú."
"A o dvadsať rokov sa nám bude chcieť pomstiť?"
"To nechajme na rozhodnutí tej malej. Možno- Ak bude dosť rozumná- Sa nevydá cestou pomsty ako ja."
"Ale pozri kde ťa tá pomsta zaviedla?"
"Urobila zo mňa vraha, Lewis."
"Dobre vieš, že Max by ma zabil. Nemal k tomu ďaleko."
"Ten nikdy nevedel strieľať. Je zázrak, že trafil Norrisa."Lewis s Revan opustili dom Maxa Verstappena. Jeho muži - zväčša odkúpení do služieb Hamiltonovcov - už odchádzali v sprievode Lewisových pracovníkov, ktorí si ich preškolia.
O tých, čo odmietli robiť pre Lewisa, sa už postarali ostatní."Čo bude teraz?" opýtala sa Revan, keď nasadla k Lewisovi do auta.
"Teraz? Teraz si urobíme poriadok s obchodmi, pozrieme sa na agendu Verstappena a Norrisa a pokiaľ sa nám niečo nebude páčiť, ponúkneme to ďalej. Som si istý, že Leclerc alebo Sainz prejavia záujem o biznis tu u nás."•
"Krásne prvé výročie, moja drahá."
"Ty si si spomenul?"
"Je pravda, že našu svadbu sme si veľmi neužili, ale pamätám si kedy to bolo. A viem, že ak by som dostal možnosť zopakovať si to, veľa vecí urobím inak." ľahol si späť ku Revan, ktorá stále ležala zamotaná v prikrývkach.
"Naozaj? Čo napríklad?" usmiala sa, nechala Lewisa aby jej ľahol na brucho a ona mu prečesávala vlasy.
"V prvom rade by som si to viac užil. A správal by som sa tak, aby si si to užila aj ty. Pretancoval by som s tebou celú noc. A potom, na izbe, by som ťa mladomanželsky pretiahol." jeho objatie zosilnelo a Revan sa len zasmiala.
"Mladomanželsky pretiahol— Kto by to bol povedal, že Lewis Hamilton je taký romantik."
"Ale len pri tebe, moja drahá. Len pri tebe."Lewis sa vytiahol na posteli vyššie, na úroveň Revaninej tváre a pobozkal ju.
"Vezmem ťa dnes niekam na večeru. Niekam, kde si ešte nebola a kde oslávime naše zvláštne manželstvo."
"Mám sa obliecť pekne?"
"Najkrajšie. Bude to luxus prvej triedy."•
"Si pripravená? Môžeme vyraziť?"
"Sekundu—!" ponáhľala sa, utekajúc k autu, pri ktorom už stál, si zapínala náušnicu. "V poriadku." so širokým úsmevom nasadla do čierneho auta. "Kam vlastne ideme?"
"To je prekvapenie-"Vyšli z príjazdovej cesty na hlavnú a smerom na diaľnicu.
Rýchlosť na tachometri stúpala, ich široké úsmevy z tváre nemizli, zhovárali sa a plánovali budúcnosť."Čo je to tikanie?" ozvala sa náhle, držala jeho ruku vo svojej.
"Čo- Znie to ako-" mračil sa.Na tridsiatom kilometri diaľnice v smere z Londýne do Birminghamu náhle na ceste vybuchlo čierne esuvečko.
Explózia bola silná, auto rozmetalo, tlaková vlna zasiahla okolité autá a zapríčinila reťazové nehody v oboch smeroch cesty.Obaja pasažieri vybuchnutého auta boli na mieste mŕtvi.
YOU ARE READING
Neskoro || Lewis Hamilton || ✓
FanfictionKonfucius raz povedal, „Než sa vydáte na cestu pomsty, vykopte dva hroby." Revan sa zaprisahala, že smrť svojho otca pomstí a dlhé roky pripravovala dokonalý plán ako to urobí. Nepočítala však s komplikáciami, ktoré sa jej počas honby za cieľom vysk...