10. Ron?!

1.1K 88 32
                                    

Przyznaję się o nie jest rozdział, ten tytuł był tylko po to, aby was tu zwabic, ale pod żadnym pozorem tego nie wyłączaj! Tak więc ta notka będzie dość długa, ale proszę o przeczytanie wszystkiego, bo naprawdę będą tutaj ważne wiadomości.

1. Dziękuję wam wszystkim za 4 tysiące, już prawie 5 tysięcy wyświetleń i ponad 470 gwiazdek. Wiele to dla mnie znaczy i po raz kolejny dziękuję za wszystko, za to co po sobie pozostawiacie jak i same czytanie. To dzięki wam cieszę się, że zaczęłam pisać i czuję z tego satysfakcję. Osoby, które także piszą wiedzą jakie to miłe uczucie, gdy wchodzi się na swoje konto i ma się "spam gwiazdek" oraz jak ciepło się robi na sercu, gdy czyta się wasze komentarze.

2. Pisząc kolejny rozdział tego fanfiction naszła mnie ochota na napisanie zupełnie innego opowiadania, mam na myśli oczywiście takie, które także będzie związane z serią książek "Harry Potter". Jeśli będę go pisać, skupię się przede wszystkim na pairingu Fremione. Długo się zastanawiłam nad tym, czy go stworzyć, bo mam pewne wątpliwości:
-Nie wiem, czy chcecie abym coś takiego tworzyła i czy byście to czytali.
-Obawiam się, że źle mi to wyjdzie, a nie chcę wam wciskać do przeczytania jakiś źle napisanych i nudnych rozdziałów.
-Nie jestem też pewna, czy nie objawił się tylko mój słomiany zapał i czy będę miała czas i chęci pisania dwóch fanfiction, bo nie sądzę, by było to proste.

Tak, więc doszłam do wniosku, że jeśli uzbiera się pod tą notką minimum 20 osób, które będą miały zamiar to czytać, wtedy spróbuję to napisać. Jeśli jednak mi to nie wyjdzie, ostrzegam, że zrezygnuję z pomysłu i nie opublikuję ani jednego rozdziału, natomiast jeśli nie będzie to takie złe, ale nie będę miała na to czasu, wstrzymam go wtedy i będę kontynuować gdy skończę to Dramione.

Aby potwierdzić swoją przyszłą obecność na ff związanym z Fredem wystarczy napisać w komentarzu "ja". Czas, aby uzyskać przez was ilość 20 osób jest OGRANICZONY. Czekam do 19 lipca w innym wypadku nie jestem pewna, czy stwórzę to Fremione.

Ps: Mam nadzieję, że ktoś rozumie co mam na myśli, ale mój mózg się wyłączył i nie mogę napisać nawet jednego sensownego zdania.

Miłość czy nienawiść? (Dramione) II ZawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz