1

1.4K 101 448
                                    

Ilık bir ilkbahar sabahıydı, herkesin günlük rutinini gerçekleştirdiği sıradan bir gündü.

Buna Edgar da dahildi, her zamanki gibi saat sabah 4'de yatıp 6.30'da kalkmıştı. İlk başlarda bu düzen ona zor gelse de zamanla ayak uydurmaya başlamıştı. Yatağında bir süre ayılmaya çalıştıktan sonra zorla da olsa kalktı ve banyoya ilerledi, güne soğuk bir duşla başlamak istemişti.

25 dakikalık duştan sonra banyodan çıktı ve üstünü giyip aynanın karşısına geçti, hava her ne kadar sıcak olursa olsun asla çıkarmadığı atkısı ve altından giydiği tişörtü dikkat çekiyordu, atkısı yüzünden zorbalık gördüğü de olmuştu. Aynada kendisine bakarken gözaltının aşırı derecede mor olduğunu fark etmesiyle kapatıcıyı sürmesi bir oldu. "Uyku düzenimi gözden geçirmem lazım.." diye mırıldandı kendi kendine ve her zaman bir gözünü kapattığı saçını hava normalden daha sıcak olduğu için ortadan ayırıp taradı ve eşyalarını alıp evden çıktı.

Yolda yürürken yine yanından geçen insanların ona gülerek baktığını fark etti ve daha hızlı yürümeye başladı. Babasının isteğiyle gittiği savunma okulunda boks dışında gerçekten de iyi değildi. Ne tam olarak dövüşebiliyor ne de kendini koruyabiliyordu zaten çok da yapılı olduğu söylenemezdi, o okulda gün boyu yaptığı tek şey onla alay eden insanları dinlemekti. Okul bahçesine adımını attığı an karşısına çıkan müdürle irkildi, hafif bir baş selamı verdikten sonra içeriye girmeye çalıştı fakat müdür buna izin vermedi. "Edgar, şu an bulunduğun sınıfta fazla ilerleme kaydedemediğini fark ettim, ondan dolayı bundan sonra 1-j sınıfında dövüş dersleri alacaksın." dedi, Edgar şaşırmıştı fakat 1-j sınıfı karma dövüş sınıfı olduğu için kabul etti ve yeni sınıfına doğru yola koyuldu.

Yeni sınıfına girdiğinde tüm gözler üzerindeydi, herkes ilk Edgar'a bakıyor sonra arkadaşlarına dönüp gülmeye başlıyordu. Edgar biraz bakınmanın ardından boş bir sıra buldu ve oraya oturdu. Etrafa hiç ayak uyduramamıştı kafasında farklı farklı senaryolar kurarken omzuna dokunan elle hayal dünyasından çıkıverdi.
"Selam! Sen Edgar olmalısın, müdür sınıfımıza geleceğini bana önceden söylemişti. Adım Chester, eğer bir şeye ihtiyacın olursa yanıma gelebilirsin." dedi Edgar'ın karşısındaki çocuk. "Teşekkür ederim." dedi Edgar sadece, kurduğu cümleler gün geçtikçe kısalıyordu. Uzun bir süre beklemenin sonunda ders zili çaldı, 1-j sınıfında önceden ısınmak için her gün ilk 2 saat bedendi ve öğrenciler bir spor seçip yapmaya mecburdu.
Edgar bu kuralı yeni öğrenmişti, ofladı çünkü futbol hariç hiçbir sporla arası yoktu ve futbol takımına katılmak için fazla utangaçtı. Öğretmenine rahatsız hissettiğini söyleyip lavaboya gitti ve lavabodayken kafasından akan kanı durdurmaya çalışan bir çocukla karşılaştı. Bu gibi durumlar okulda nadir değildi, herkes dövüşüyordu ne de olsa. Edgar bir süre aynaya baktı ve aynanın yansımasından yanında duran çocuğun ne kadar çaresiz baktığını fark etti, normalde biriyle gerek olmadığı takdirde konuşmazdı fakat nedense bu çocukla konuşma isteği bürümüştü içini. "Yardıma ihtiyacın var mı?" diye sordu kanlar içindeki çocuğa, çocuk ise "Yardım edebilir misin? Gerçekten çok iyi olur." diye karşılık verdi ve acısına rağmen Edgar'a büyük bir gülümseme sundu.

Edgar bir şey demeden aceleyle lavabodan çıktı ve kısa bir sürede elinde birkaç malzemeyle geri geldi. Adını bile bilmediği çocuğu kolunda tutup klozete oturttu ve ellerini yıkadıktan sonra ıslattığı bezle yarayı temizlemeye başladı. Fazla bir şeyi yoktu biraz buz tuttuktan sonra geçerdi büyük ihtimalle, karşısındaki çocuk ne yapacağını bilmediği için kanamasına izin vermişti, Edgar gelmeseydi kan kaybından bayılabilirdi. "Bir maruziyeti yoksa adını öğrenebilir miyim?" diye sordu klozette oturan çocuk
+"Edgar."
-"İsmin güzelmiş Edgar. Ben de Fang 3-j sınıfındayım, sen hangi sınıftasın?"
+"1-j."
-"Vayy! Benden 2 yaş küçük olmana rağmen gerçekten de pansuman yapmayı iyi biliyorsun, kimden öğrendiğini sorabilir miyim?"
+"Zamanında annem öğretmişti."
-"Seni buralarda ilk kez görüyorum, yeni mi nakil oldun?"
+"Hayır, pek sınıftan çıktığım söylenemez, zaten sınıfım bugün değişti."
-"Anlıyorum, ayrıca merakımdan soruyorum neden atkı takıyorsun?"

Unable to Fight [ fangar ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin