"Hassiktir lan! " Sanzu koskoca bilgisayara öfkeli bakışlar attı. Bu olmamılydı Niri Akira'nın kucağında oturup onun saçları ile oynarken Sanzu tekrar bir küfür savurdu.
Plan olduğu gibi gitmemişti. Aslında bunu sikine takacak kişilerden hele hiç değildi. Ama sırf Rindou'nun onun kafasına silah dayadığı için bu işin içine girip senin güvenin kazanmıştı. Ne aptaldın ama? Onun gibi birine insan güvenir miydi? İşte bu sorun onu daha çok rahatsız ediyordu.
Peki onlara ne diyecekti. Bu durumda yanan ve dayak yiyecek olan kişi oydu. Sonuçta karşılarına çıkıp "Tebrikler! Artık hoşlandığınız kızın sevgili var yaşasın! " falan diyemezdi. Bu düşünceleyle çenesini sıktı. Görmemiş gibi davranması en uygun olurdu. Peki ya Niri? O napacaktı böyle bir durumda artık Akira'nın ölümü netti.
Eğer Ran ve Rindou bunu yapmazsa kendi elleriyle yapacaktı o herifi sevmemişti. Ve şimdi de Niri'nin duyguları ile oynadığını düşünüyordu. Niri zaten tüm iliklerine kadar korkuyu hissederek öğrenmişti. Sanzu bilgisayardan onlara hoşnutsuz bir şekilde izliyordu. Niri herkese bu kadar çok çabuk güveniyor muydu? Aklına böyle bir soru gelince midesinin kalktığını düşündü. Zaten aynısını ona yapan o değil miydi? Bu işe girdiği için şimdiden pişman olmuştu.
Niri Akira'nın kucağından kalkıp odandan çıkınca ayağa kalkıp kameranın olduğu yere yürüyüp baktığında. Ran ve Rindou odaya girmişlerdi. "Noldu lan Aksalot? " Rindou'nun alaycı sesine kulak vermeden bilgisayara yaklaşarak baktı. "Aksalotuna başlatma şimdi daha önemli şeyler. " dedi ve ardından yutkundu istemsizce gerilmişti. "Noldu araba-"
" Onu boşver sadece onun üzerinde daha fazla durun. Madem onu istiyorsunuz onu kazanmaya çalışın kaybetmeye değil. İnsan hayatta bir kez kazanır bin defa kaybeder. Kaybettiğinde ise kazanmanın ne kadar önemli olduğunu hatırlarsın. " dedi ve arkasına bakmadan sinirle oradan ayrıldı. Her zaman ki yaptığı gibi uyuşturucuları ağzına aldı ve o aptal iç sesine bir son verdi.
Ran ve Rindou bilgisayarın başına geçince Akira'nın odada ayakta birini bekleyen vaziyette görmeyi beklemiyorlardı. Ran çenesini sıktı Rin ise olduğu yere yumruk atmamak için kendini zor tuttu.
Bir anda koşarak odaya Niri gelip Akira'nın üzerine atlayınca ikiside kaskatı kesildi. Yalan olduğunu düşündüğü şey gerçekti. Ki onla konuşmaya gittikleri zamanki öfkesi ikiye katlandı.
Ve beş dakika geçmeden bu şok öfkeye çoktan dönüşmüştü. Ran'nın çenesindeki damar sinirden zonkluyordu Rin ise bir pençe gibi eliyle sandalyeyi sert bir şekilde sıkıyordu. Şimdi Sanzu'nun söylediklerine anlam vermişlerdi. Geç miydi erken miydi bilmiyorlardı. Tek bildikleri Himari'nin artık eskisi kadar iyi yürüyemeyeceğiydi.
"Sözde ona iyi davranmayı düşünüyordum ama artık ipleri elimize alma vakti." Ran sinirden gülümsedi Rindou ise gözlerini bilgisayara kitlemiş işkence hayalleri kuruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒀𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓𝒆 𝑯𝒂𝒊𝒕𝒂𝒏𝒊 𝑲𝒂𝒓𝒅𝒆𝒔̧𝒍𝒆𝒓 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 BONTENX
Fanfiction𝑇𝑢̈𝑟𝑘𝑖𝑦𝑒'𝑑𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑙𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑘ız 𝑔𝑒𝑙𝑑𝑖𝑔𝑖 𝑔𝑢̈𝑛 𝑏𝑎𝑠𝑖𝑛𝑎 𝑏𝑒𝑙𝑎 𝑎𝑙ı𝑟. "𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑠𝑒𝑛𝑖 𝑠𝑜𝑛𝑧𝑢𝑧𝑎 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖𝑧" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑚𝑢̈? " "𝑆𝑜̈𝑧." Y̶a̶n̶d̶e̶r̶e̶ A̶n̶g̶s̶t̶(̶h̶a̶f̶i̶f̶)̶ L̶o̶v̶e̶ T̶...