İlk Görev

34 10 12
                                    

Kapının hızlı hızlı tıklanmasıyla yerimden sıçramıştım.Kapıyı hızlıca açtıklarında karşımda Emreyi gördüm "Hemen aşağı in görevlerimiz var." "Tamam" dediğim anda ayağa kalkıp peşinden yürüdüm.Acaba görev neydii.

Aşağı indiğimde herkes sandalyeye oturmuş plan yapıyorlardı.Ben gelince sessizliğe gömüldüler.Hadi ama plandan benim haberim olmicak mı? Emre elimden tutup sandalyeye oturttu.Herkes ters ters baksada umursamadım.

"Planımız çocuk istismarı yapan bir örgütü devirmek."Gözlerim büyümüştü.Acı çeken başka çocuklar."Gece senin ismin Harley Cary onlarla iş birşiği yapmaya çalışan İngiliz kadın.Tayga senin ismin Tarvel Brad Gecenin koruması olucaksın.
Sıla ve Aras siz ünlü çift Ada ve Bora Doğrusöz olucaksınız.Ve sen Azra ismin Yeşil Alaz benim karım olucaksın.""Bende Timur Alaz onların en zengin ortakları olucam."Herkes kafasını salladı."Azra senin yapman gereken birşey daha var.Tankut denen adama zehir verceksin.""Zevkle" o adama yaptıklarının bedeli ödetmeliydim kendim için yapamadığımı en azından başkası için yapıcaktım.

Sıla görevimize uygun olmam için bana bir elbise uzatmıştı .Simsiyahtı ve acayipte kısaydı. Odaya çıkıp giyinmeye gitmiştim.Elbiseyi giydiğimde çok rahatsız hissetmiştim çamasırlarlarımla gezsem daha giyinik olurdum herhâlde. Minik boy aynasının karşısına geçip yüzüme hafif bir makyaj sürüp aşağı indim.

Herkes hazır beni bekliyordu. Aras bana bakıp göz kırparak "Naber güzellik"Bende karşılıksız bırakmayıp ona  göz kırptım."Naber yakışıklı"Aras bana bakıp sırıttı. Çok içten birisiydi. Emre bize bakıp gülümsedi. "Hadi gidelim."Çok mutlu hissediyordum niyeyse.

Arabaya doğru ilerledik.Arkaya 4 kişi oturmuştuk. Emre ve Tayga öndeydiler. Aras ve ben yan yanaydık Aras'ın diğer yanında Sıla ve Gece vardı.Aras arabada birden ayağa kalkıp yukardaki camda kendini sarkıtıp dans etmeye başladı Taygaya bağırıp "Hadi ama güzel bir  şarkı açında partiliyelim"Tayga sırıtarak "Açıyorum "diye bağırdı. Birden arkadan Şımarık şarkısı çaldı. Aras birden
"Seni gidi fındık kıran yılanı deliğinden çıkaran. Kaderim, püsküllü belam yakalarsam" Aras elini Taygaya uzattı.Tayga bir mikrofon varmış gibi dudaklarını büzüp şarkıyla aynanda öpücük atınca ben dayanamayıp kahkaha attım.Herkesde benimle birlikte kahkaha atmaya başladı.Aras hâlâ camdayken herkes deliymişiz gibi bakıyordu ama bu çok eğlenceliydi.

Oraya giderken bir tane daha arabaya ihtiyacımız vardı.O yüzden bir galericiye uğramıştık. Geceyle birlikte güvenli kameralarının önünü kapatmıştık.
Kapının kilidini kırmıştık.Arabalara göz gezdirip en havalısını alcaktık ki güvenlik görevlisi geldi.

Sıla "Güvenlik "diye fısıldadı.Adamla göz göze gelmiştik. Adam koşarak yanımıza geliyordu. Bizde ondan önce koşarak arbaya bindi. Emre hızlıca soför koltuğuna geçmişti.Aras "Bas gaza bebeğim."diye bağırdı.Tayga yandan adama göz kırpıp "geri getirecez şekerim" diye bağırdı. Herkes gülümsüyordu. Bu ekibi sevmeye başlamıştım. Yola çıktıktan sonra aracı durdu. Emreyle ben hariç herkes aşağı inmişti.

  Emre vücudumu dikkatli bir şekilde inceleyip "İzminle"Gözlerimi kocaman açmıştım. Bunu görüp elindeki ilaç şişeni salladı.

"Çok fesatsın" Utanıp yüzümü çevirdim.Gözleri yeşilin en güzel tonuydu.Elleri yavaşça soğuk tenime deydiğinde irktim.Dikkatli bir şekilde ilacı Elbisenin sırt kısmındaki minik boşluğa koydu.Haklıydı çok fesattım sanırım. Emre yerleştirdikten sonra bana baktı. "Tayga , Gece ve sen önden gidin. Biz 10 dk sonra gelicez.Bir arada "bana minik bir cihazı uzattı." Sizinle bununla iletişime geçiçem. Kulağıma taktım.

BELİRSİZWhere stories live. Discover now