008. Tied Knots

Houston Guest House
St James
Thursday September 21,202*

Omario Mc'koy 17

God know seh dah girl yah bless. Batty soft, face pretty, she nuh Tek chat from nuhbodii and she jus have mi eh killa head away.

Best whine a mi life. Woulda bring har upstairs right now and whine out har belly.

"Mi nah do dat inuh" Kyla said reminding me that the game was still going on.

Nuh care stillz cause me done get weh me fi get inuh.

"Yah gwaan like a something wikid it a tell Yuh fi do" Brown chapz was now frustrated with her bickering.

Brown chapz had to take a shot and pass it on to Kyla through a kiss. Dat nuh bad.

Kelesi was still seated on my lap but was focused on her phone.

I leaned forward to her ear.

"Fwd mek we guh upstairs nuh b" I whispered

She didn't hesitate to get up and head upstairs.

Rass. Nah guh lie mi did a expect har fi seh no cause she issa girl weh love har own way.

I got up as well and headed to the stairs but before I could continue my journey Mudz caught my attention.

"Oh god kelesi finally feel sorry fi him and gone buss him." Mudz laughed.

"Suck Yuh mada nuh Ute"

I continued walking upstairs and successfully made it to our bedroom to see that she wasn't in the bedroom.

Maybe she gone ina eh bathroom.

Not long after she came out.

Jah know mi Neva realize seh a suh dah skirt deh look sexy pon har inuh.

I watched her every move and she soon came to sit on the edge of the bed.

"It's not good to stare" she said pulling me from my thoughts.

"Affi stare cause Yuh look good Yuh fuck." I told her honestly as I pulled her to stand in front me.

"Weh Yuh really a pree likkle girl cause a blind smaddy nuh need eye fi see seh mah feature Yuh inuh but yah play wid man badness."