023. Fed up.

Turtle River Park
St Ann's
Sunday October 21 202*
12:45am

Turtle River Park St Ann's Sunday October 21 202*12:45am

Omario Mc'koy 18

"Yuh see dah dutty style deh yah guh change it yere" kelesi complained.

Mi nuh business weh she wan seh inuh.

Imagine we deh ina di dance and mi deh deh wid my ooman and she gone wine up pon other ooman.

"Nuh care weh Yuh wan seh inuh cause if mi tell Yuh fi come ride off mi cock Yuh cold up instant" I shrugged.

She fraid a cocky yf and full a baay chat how dat work out?

"How it reach desso?" She glared at me.

Soon both our heads turned in the direction of the door as if we were in sync.

We were in the female bathroom.

Seeing that it was crystal I turned my attention back to kelesi.

"As mah seh humble Yuh self" I told her and she hummed in response.

Ofc she aguh do the opposite cause a she name kelesi Martin.

Neva care stillz mi only drag har outta eh party cause a quickie woulda do mi well right.

"Balla a call Yuh" Crystal finally spoke and pulled me from my thoughts.

Kmft.

"Fi wah" I frowned.

"Mi nuh know cause him nah tell mi eh full story him a guh round it" Crystal spoke seeming irritated.

When I went to pick kelesi up Balla was trailing behind in his car so when he saw that crystal was coming he convinced her on driving with him and she did.

They've been stuck to each other's sides since we arrived.

Seeing that kelesi was the first to walk off I followed behind her and crystal did the same.

Once I was out the bathroom I could spot Balla, Mudz and chapz standing all together discussing something and I could see alertness on each of their faces.

"Wah gwaan now?" I asked knowing that the night would be ruined.

"One dwg did a circle weh we deh yzt and Yuh know we pay fi di VIP section suh we nuh affi rub up pon nuhbodii and mi realise seh di Ute nave on nuh company shirt suh mi Tek notice to dat and mi show Mudz and chapz di pree" Balla was the first to speak but it was obvious that he wasn't done.