karşımda korkudan titriyordu. Kim olduğumu, kendisinin şuan neden burada olduğunu ve ondan ne istediğimi çok merak ediyordu.
Gözleri bağlıydı beni göremiyordu ve bu onu daha da çok korkutuyordu. "Sen kimsin?" derin nefesler alıp veriyordu. "gözlerim neden bağlı?" inatla ona ses vermiyordum.
şuan burada olup olmadığım hakkında kafası karışmıştı. Sol tarafımda duran masanın üzerinden telefonumu alıp bir yere sabitlemiştim.
hemen ardından video kaydı başlattım. odadaki sessizlikte yankılanan tek ses parmaksızın korkulu nefes sesiydi. "kimse var mı?" Akif, bir umut birinin onu duyup kurtarması için konuşmaya ve de arada bağırmaya devam ediyordu.
yavaş adımlarımla birlikte ayak seslerim yankılanmaya başlamıştı. parmaksız "sen de kimsin?"diyerek sorularına hız kesmeden devam ediyordu.
biraz daha ilerleyip Akif'in tam arkasında durmuştum. Kamerada yüzümün gözükmemesi için bir kar maskesi ve şapka takmıştım. Ayrıca ışık tam olarak Akif'e vurduğu için ben karanlık kısımda kalıyordum.
Akif'in kulağına doğru eğilip "N'aber parmaksız?" demiştim. Akif daha fazla titremeye başlamıştı. boncuk boncuk ter döküyordu. "Bundan sonra yeni kurbanım sensin." konuşmadan önce sürekli sesi çıkan Akif'in bir anda sesi kesilmişti sanki dilini yutmuştu.
tek elimle Akif'in sertçe yanaklarını sıkıştırıp kafasını hafifçe havaya doğru kaldırmıştım. bunu yaptığım anda Akif çırpınmaya başlamıştı.
onun çırpınmasını engellemek amacıyla bir elimi omzuna koyup sıktım ve "şşt-şşt-şşt sakin ol " diyerek onu durdurdum.
Akif'in yanaklarını sıkmayı bırakıp aynı elimi boğazına doğru indirmiştim. "Seni öldürmeyeceğim merak etme, ama acı çekeceksin, hem bu gece hem de her gece. Senin acı çekişini görmek için sabırsızlanan iki kişi var Akif." Akif tekrardan çırpınmaya ve hızlı nefes alıp vermeye başlamıştı.
boğazında olan elimi biraz sıkılaştırmaya başlamıştım. "kim bunlar biliyor musun?" Akif sadece korkuyla titriyordu. " Bu kişilerden birincisi senin yüzünden çok acı çekmiş ve senden intikam almak isteyen biri. ikinci kişi ise, seni takip eden ve yaptığın şeylerin hiç hoşuna gitmeyen biri."
Akif sonunda bir şeyler söylemek için ağzını açmıştı. "Ben bir şey yapmadım!" diyerek yanlış bir cümle kurmuştu. "sen bir şey yapmadın öyle mi?" Aniden boğazını daha da sıkarak onu nefessiz bırakıyordum.
"Her insan suç işler ve sonra kendisini kurtarmak için 'ben yapmadım' der. Ama sen öyle büyük şeyler yaptın ki Akif, kimse seni kurtaramaz." elimi boğazından çekip nefes almasına izin verdim. Akif nefes almaya çalışırken öksürmeye başlamıştı.
Boğazını bırakıp doğrulduğumda bir iki adım geriye gittim. "Bu sebeple Akif,yaptıklarının cezasını her gün acı çekerek ödeyeceksin" çok fazla ışığa çıkmadan telefona ulaştım ve video kaydını kapattım.
Tam karşısına geçip yüzünün hizasında eğildim " Benden sana bir uyarı Akif, sakın kaçıp kurtulmaya kalkma , bundan sonra her zaman ensendeyim beni unutacak olursan ensende ki nefesimi hisset ve ölümü hatırla." Belimde kemerime takılı olan bıçağımı elime alıp Akif'e biraz daha yaklaştım.
Elimdeki bıçağın ucunu sol gözünün aşağısına dayadım "bu da benden sana küçük bir hediye olsun." dediğim de bıçağı yuvarlak bir şekilde hareket ettirerek çenesine geldiğimde bıçağı hareket ettirmeyi bıraktım. böylece yanağına ters hilal çizmiş oldum.
Ben bunu yaparken Akif'in gür çığlıkları her yeri inletmişti. bir kaç adım geri geldim böylece çizdiğim hilalin içinden akan kanları daha rahat izleyecektim ki Mete bir anda bu küçük işkence odasına daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtimal
ActieArden saate baktığında saat on iki olmuş yeni yıla girmişlerdi. Yeni yılda hem annesini kaybetmişti hem de babasının katili olmuştu. Heycanla girmek istediği yılbaşı kana bulanmıştı. Atlas içeride çığlık çığlığa ağlıyordu. Anneleri Ayça hanım ise Ar...