𝐂𝐡𝐚𝐩. 𝟏𝟐 | 𝐅𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐂𝐫𝐨𝐰𝐬?
‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
Az események a következő napokban felpörögtek, annyira elvoltunk havazva, hogy észre sem vettük, mennyire telik az idő. Mindenki koncentrált, és a saját technikájukon is javítottak. Először aggódtunk az ászunk miatt, elvégre nem is olyan régen volt, hogy a Date Tech elleni meccsen teljesen blokkolták. De az edzésről már nem menekült el. Ezúttal, én tudom, büszkén fog játszani, és megmutatni mindenkinek, hogy ő a Karasuno ásza.
Tobio nagyszerű és motivált hangulatban, illetve remek formában volt. De nem ő volt az egyetlen, láttam, hogy mindenki keményen dolgozik, ami megmelegítette a szívemet. Ott volt Hinata és Suga-san is, utóbbi segített a kis napsugárnak abban, hogy megpróbáljon jobban fogadni, és segített neki a kézjelek megtanulásában is, amiket később a meccsek során használnak majd, ez is a harmadéves feladó ötlete volt.
Ahogy figyeltem kettőjüket, úgy figyeltem meg, hogy nagyon jól dolgoznak együtt, Suga-san mindig dicsérte Hinata kemény munkáját, sőt meg is köszönte neki, hogy inspirálta őt, hogy még jobban haladjon előre.
Ahogy az edzések mentek, Ukai-san is új technikák után nézett, például odahívta Asahi-san-t magához, és megkérdezte tőle, tudna-e hátulról támadni, amit el is vállalt. Takeda-sensei és az edző árgus szemekkel figyelték a fiúkat, és komoly javulást vettek észre, különösen Tobio és a csapattársai közötti interakcióknál, amire csak magamban mosolyogtam.
Hogy még jobban motiváltak maradjanak, pont az Iskolák Közötti előtti napon, mikor végeztünk az edzéssel, úgy gondoltuk, hogy az lesz a legjobb alkalom, hogy megmutassuk, mit találtunk ki. Takeda-sensei jelentette be, hogy Kiyoko-chan-nak és nekem van valamink a csapat számára.
Nem kis munka volt helyrepofozni a lobogót, de mindent megtettünk, és az eredmény egy majdnem vadiújnak kinéző lobogó lett, melyet kérdés nélkül el akartunk vinni a meccsre, hogy ezzel is azt hirdessük, a korábban Bukott Bajnokoknak nevezett varjak csapata újjá éledt a hamvaiból, és erősebb, mint valaha volt. Nem számít, mi fog történni holnap, a fiú nyerni fognak, aztán mehetünk a Nemzetire.
YOU ARE READING
napsugár [ haikyū!! ] ; ✓
Fanfiction❛- Bárki bármit mondhat, nekem nem számít. Ezzel a testtel fogok nyerni, minden meccsen, ezzel a testtel fogom győzelemre vinni a Karasunót. Én is addig maradok a pályán, ameddig tudok! - Bal kezével megmarkolta a fehér pólóját. Megfordult, hogy a l...