Bölüm 24: Rüya Değil +18

6.8K 132 93
                                    




Korkmanı gerektirecek bir şey yok sevgilim çünkü bu bir rüya değil.



"Sevgilim" diye üzerinde olduğum Cihan'ın kulağına fısıldadım.

Nefesimin tenine değmesiyle üstüne oturduğum aletin kaskatı kesildiğini hissetmiştim.

"Beni deli ediyorsun Efsun" diye inlemeyle karışık fısıldadığında sesi odanın duvarlarını yaladı.

Öyle güzel bir sesi vardı ki beni azdırması için ondan tek kelime duymam yeter ve artardı. Kucağında oturarak onu zor duruma sürüklüyordum ama hoşuma gidiyordu, ne de olsa istediğini alacaktı.

Kendimi ona sürttüğümde dudaklarımızdan aynı anda dökülen inlemeler kulağa bir melodi gibi dolduğunda daha fazla dayanamadan boynuna gömüldüm.

Yeme adamı azgın karı

Sus ve git

Cihan'ın boynuna öpücükler kondurarak köprücük kemiğine kadar geldim.

İşime engel olan gömleğine ters bir bakış attığımda bir kıkırdama sesi duydum.

"Gül sen gül" bak bakayım ben san ne yapacağım Cihan bey

Bir anda tırnaklarımı geçirip yırttığım gömleği ellerimin arasında kalınca alttan alttan sırıtıyordum.

"Efsun" diye şaşkınlıkla konuşan Cihanla kahkaha attım.

Şimdi sen sıçmadın mı?

Çoktan yeri boylayan gömlekle işime kaldığım yerden devam etmeye başladım.

İnlemeleri öyle güzel ve azdırıcıydı ki şuan bile gelebilirdim.

Vücuduna öpücükler kondurup ara sıra da ısırıyordum ve her ısırdığımda derin bir nefes alıyordu.

Islak öpücüklerim karın kaslarına karışınca saçlarımda bir el hissetmemle başımı kaldırmadan Cihan'a baktım.

"Yavrum biraz daha buna devam edersen sanırım kasılmaktan deli olacağım."

Gülümsediğimde ne yapmaya çalıştığımı anlamış ve oflayarak başını arkaya atmıştı

 Sonunda öpüşlerim kemerinin üzerinde durduğunda göz göze geldik

Yüzünden bile zorlandığı belli olmaya başlamıştı

"Güzelim istersen yapmayabilirsin" dediğinde başımı iki  yana salladım.

"Sütünü istiyorum."

Ahh ne arlanmaz bir kadınım

"Koyulaşan gözlerinde o yakıcı arzuyu gördüğümde ıslanmam daha da arttı.

En az bende onun kadar zor dayanıyordum.

Kemerini açıp pantolonundan ayırdığımda yavaşça düğmesini ve fermuarını açıp pantolonunu da bedeninden ayırdım.

Gördüğüm görüntüyle şok olurken Cihan'a baktım.

Onun gülüşüne benim şok oluşum eklenirken "Daha şimdiden bu kadar zorlandığını ve sertleştiğini tahmin etmemiştim." diye konuştum.

"Yavrum benimki seni gördüğüm her an böyle. Sonuçta görmediğin şey değil."

Doğru diyordu ama uzun zamandır onunla olamamıştım.

YÜZBAŞIM /  TEXTİNG +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin