Bölüm 8: Allah Vergisi Canım

12.1K 312 75
                                    


Siz: 

Siz: Nasıl olmuşum yüzbaşımm??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: Nasıl olmuşum yüzbaşımm??

Yüzbaşım: Güzel olmuşsun İstanbullu 

Yüzbaşım: Ama bir sorun var

Siz: Neymiş o sorun yaa

Siz: Takılar fazlamı oldu, o yüzden mi?

Yüzbaşım: Sorun şu ki fazla iyi olmuşsun

Siz: Şımartıyorsunuz beni yüzbaşım

Yüzbaşım: Sadece bana şımaracaksan olur

Siz: Aklımdan neler geçiyor bir bilsen

Yüzbaşım: Aklında kalmasına izin vermeyelim bence ne dersin İstanbullu

Siz: ...

Yüzbaşım: Ayrıca sen nereye gidiyorsun öyle?

Yüzbaşım: Biraz daha kapalısı yok muymuş o kıyafetlerin?

Yüzbaşım: Tamam dağdan geldik de o kadar da değil ama bu kıyafetlerle benim yanımda değilsin bu bir suç

Yüzbaşım: Mesela benim yanımda olsan kimse sana bakamaz çünkü o kıyafetleri onlara giydiririm sen de istediğini giyersin

Yüzbaşım: Ama benim yanımda değilsin, sahi niye benim yanımda değilsin ki şuan

Siz: Yüzbaşım sakin olun. Anlıyorum sizi cjbsbsncncoubwc

Yüzbaşım: Hep senin yüzünden bunlar

Yüzbaşım: Salak saçma cümleler kuruyorum cümlenin başı var sonu yok. Aklımı başımdan alıyorsun İstanbullu

Kız bu adama bir günde ne oldu? Azdı mı kız bu yoksa?

İnan bilmiyorum iç ses şoklardayım. En iyisi şu konuyu bir an önce değiştirelim.

Siz: Öylesine kombin deniyordum, hoşuma da gidince dedim sana yazayım belki kafeye gideriz hem güzelliğimde gelir.

Yüzbaşım: O kombin kafe için fazla değil mi güzelim??

YAAAAAAA senin güzelim diyen ağzını yerim.

O sırada yüzbaşı bunları duysa: Olur ne zaman?

Siz: Amannn kim nereden bilecek bir yerden çıkıp da kafeye gittiğimi

Yüzbaşım: Sen öyle diyorsannn

Siz: Öyle diyorum yüzbaşım hadi hazırlanın da sizi kaçırayım

Yüzbaşım: On dakikaya yanındayım.

Telefonu kapatıp çantaya attığımda mutfağa gidip su içtim. Biraz oyalandıktan sonra da Cihan gelmişti.

"Güzelim bu ne güzellik böyle, yanında sönük kaldım" Çiğdem için söylediklerimden sonra Cihan'ın yüzünde gülümseme belirdi.

"Alah vergisi canım Allah vergisiii." sonda kelimeyi uzatıp saçlarını arkaya savurmasıyla Cihan'a dönüp "Eama ben bunu harbi yerim." dediğimde başını yana eğerek kahkaha attı.

Elini öne doğru uzatıp "Senindir." dediğinde sinsice gülüp Çiğdem'e döndüm.

Yazık çocuğum gözleri pörtlemiş ağzı açık öylece kalmıştı. 

Fısıldayarak "A dostlar tatlı niyetine yiyecek bu kadın beni yetişinn." deyip koşarak kaçmaya çalıştı ama nafileydi.

"Kız konuşma öyle bak daha çok yerim." deyip güldüğümde

Bağırışıyla Cihanla aynı anda kahkahayı bastık.

"AAAAAYYYYĞĞĞHHH"

E sonunda kafeye gelebildiğimiz de karşımda gözlerini benden alamayan bir adet yüzbaşı vardı.

Başka zaman olsa ona daha da beter bakardım ama yanımızda Çiğdem vardı.

Güzelim o da masum masum yanağında kocaman ruj iziyle benim kahvemden içiyordu.

"Ay Efsuncum bana neden kahve almadık ki bunun tadı çok güzel."

"Sen daha güzelsin bebeğim." dediğimde çaktırmadan konunun üzerini örttüm.

Ne de olsa yaşı küçüktü ve onun için zararlı olabilirdi.

Ne de olsa yaşı küçüktü ve onun için zararlı olabilirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cihan'a doğru eğilip sessizce konuştum. "Nasıl böyle büyümüşte küçülmüş gibi konuşuyor?" 

O da benim gibi gülüp sorumu cevapladı. "Hep melek alıştırdı onu öyle, neymiş öyle konuşunca onu yiyesi geliyormuş." söylediklerini bir süre düşünüp hızlıca bana dönüp tekrar konuştu.

"E siz birlik oldunuz benim kızımı yiyeceksiniz herhalde. Yazık daha küçük o vermem ben onu size." dediğinde gülmemek için kendimi kasıyordum. 

Omuzlarımı silkip "Bana ne yedim ki." dediğimde sinsice sırıtıp kulağıma yaklaşarak konuştu.

"Benimde seni yeme mi ister misin Efsun?" 

















AAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞĞHHHH

KIZ ÇILDIRCAM 

O NASIL BİR LAF ÖYLE YÜZBAŞIM YİYEBİLİRSİN TABİ Kİ SORUYORSUN BİR DE AYIP YANİ

TEEEEESSSÜFF EDERİM

INREVOEIVNFCVIEQRNFVOJEM

Bebeklerim alırım bir oyla yorumuzunu

Aklımda harbiden deli dehşet sahneler var kitabı öne alıp yazmamak için zor duruyorum.


YÜZBAŞIM /  TEXTİNG +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin