Merhabalar efenim.
Bu bölüm birazcık ağlamalı.peçeteler hazırlayın.
Kocaman öptümm.
.26.
***Gidişinin Ardından***
Üç gün sonra
Eline değen iri ellerin sıcaklığı hissettiğinde irkildi genç kadın. Dizlerinin üstünde tünemişti. Sersem gibiydi. Gözleri sürekli ağlamaktan kıpkırmızıydı. İri ellerin sahibine yaşlı gözlerle bakıyordu.
'Canım hadi toparlan daha çok işimiz var. Müge kalk artık.' dedi son 1 saattir iletişim kurmak için elinden geleni yapıyordu.
'Canım istemiyor Deniz.' dudakları titredi tekrar başladı ağlama krizi. Son üç gün yaptıkları ağlamak, ayağa kalkıp tekrar yığılıp haline tekrar ağlamaktı. Gözyaşı biter derler ya asla bitmiyor gibiydi. Çeşme asla durmadan akıyordu.
'Kalk artık lütfen.' yanında beliren sarışın kadının sesini duyunca ona doğru baktı.
'Selen canım yanıyor. İntikam için her şeyi yaparım dedim. Ama bu Aliye aşık olmak değildi. Yemin ederim yoktu ufacık bile. Etkiledi beni. Şu halime bak. Ne yapıcam ben. Bir kağıda yazmış. Boşan ve ne yaparsan yap. Her şeyi öğrenmiş. Plan uğruna her şeyi yalan sanıyor. Haklı ama ben onu sevdim. Yemin ederim sevdim.' ağlaması şiddetlendi. Yüreğindeki bu yük asla gitmeyecek gibiydi. hafızası daha çok kısa süre öncesine gidiyordu. Onun dokunuşu onun gözlerindeki aşk herşey gitmiştir.
'Toparlan ve boşan gitsin. Ne olacak sanıyordun Müge. Aferin demesini haklısın demesini. Saçmalama sen Müge Akmansın. Toparlan ve o Karacalara herşeyin nasıl intikam uğruna yapılır göster. İntikam mı her şekilde alacağız. Sana, Loya'ya bize yapılanların hesabını soracağız.' Mügenin kolundan tutup ayağa kaldırdı Selen.' Şimdi kalk duşunu al. O ilk gördüğüm hayran kaldığını korkusuz kadına dönüş. Bak sana diyorum. Kendine gel. Bu arada kızımız olacak Müge. Ee tabi güzel bir kızın her zaman rol modele ihtiyacı var. Sen ve Loya bence gayet uygun.' gözlerini ışıldadı genç kadının.
'Kız mı. Desene bir prenses daha geliyor. Tebrik ederim. Aslında haklısın Ali Egemen gitse bile Karacalar acı çektirmek daha hızlı olur.' dediklerini kendi bile şaşkınlıkla bakıyor gibiydi. Ama ne yapacaktı dört duvar arasında ağlayarak uyurdu. Ama Karacalardan intikamını alacaktı.
'Loya'yı çağırdım. Hatta aşağıda bekliyor seni. Lütfen bu babanların yaptıklarını Loyadan çıkarma. O çok üzüldüğün insanlarda beş kadının diri diri çukura atılmasına sebep olmuş. Hepsi cezasını çekmiş. Çok ilker ama haklılıkları var. Sana tek tavsiyem Loya'yı dinle.' dedi Deniz. Loya'nın anlattıklarından sonra Mügeye söylemek için zaman kollamıştı. Tam zamanını yakalamışken Loya ve Mügeyi düzeltmek en iyisiydi. Selen suratına şaşkınca bakarken Müge de aynı şaşkınlıkla baktığını fark etti.
'Hadi aşağıda bekliyoruz seni patron.' dedi Deniz. Ellerini Selen'in omzuna koyarak kendine çekti. Odanın kapısına doğru ilerledi.
Selen ve Deniz ne kadar dostluklarını bir tarafa süpürüp yeni bir ilişki ve tanışmaya gittiklerinde her gün daha fazla birbirlerini tanıyorlardı. Elini genç kadının büyümeye başlayan güzel karnına götürdüğünde Selenin elini yanağına değdiğini fark etti. Dudaklarında bir gülümseme belirdi.
'Ben senle ne yapacağım. İnsanları nasıl bu kadar net bir şekilde toparlayabiliyorsun. Loya gelmesi için ikna edişin bile şaşırtmıştı. Sen başıma gelen en güzel insansın Deniz. İyiki varsın.' kollarını genç adamın boynuna götürerek dudaklarına yaklaştırdı. 'Sende iyiki varsın meleğim. İyiki seni tanıdım. Afacanımızı da unutmamak lazım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERDELER
General FictionİNTİKAM İLE AŞK ARASINDA KARMAŞIK DUYGULAR BESLEYEN BİR KADIN... SAVUNMASIZ,HİÇBİR KELİMEYLE TARİF EDİLEMEYEN AŞKI İÇİN SAVAŞAN BİR ADAM... ADAM KELEBEĞİNİN SAKLADIĞI SIRLARDAN HABERSİZ HAYATINI SÜRDÜRÜRKEN SON DARBELERDEN KURTULABİLECEK Mİ? Ali Ege...