28. Bölüm

49 4 4
                                    

.28.

... Varsayım...

'Neden baba neden? 'belindeki silaha uzandı. Artık gerçeği biliyordu. Annesini saklayan her şeyi yok olmasına sebepleri biliyorlardı. Orkut abisiyle şaşkınlık içinde dinlemişti. Orkut sağında duruyordu. Solda ise Müge. Bir an her şey gerçekliğini yitirdi. Tek çıkış yolu bu kabustan uyanmaktı.Tek tek dalları kırılıyordu. Yaprakları daha annesinin öldü dediklerinde dökülmüştü. Silahın kabzasını açtı ve tek el ateş etti. Babasının dizine. Ardından gelen iki el ateş sesi daha. Dördüncü silah Aliye hanıma isabet etmişti abisinin silahından. Kardeşinin feryadını kulakları sağır edici şekildeydi. Loya kız kardeşini tutarak konaktan çıkardı. Konakta bir bağırtı koptu. Sonrası kayboldu Müge de Orkutta da .Dizlerinin üzerine çöktü ağlaması şiddetlen genç kadının. Bir silah sesi daha ilişti kulaklarına. Abisi Aliye hanımını alnında vurmuştu. Arkaya doğru yığılan kadını gördüğünde bu kadar yara, kimsesizliğini biran hissetmedi .Babasına yaklaştığını fark etti abisinin. Ölecekti Akmanın reisi. Bozok Akman ölecekti. Son nefesini yıllarca annesini saklayan, neymiş yetersizmiş altı asla dolmayan sebeple yok ettiği çocuklarından olacaktı. Konağın diğer tarafında kardeşinin sesini duydu Müge. Abisine baktı ve silahını elinden alıp doğrulttu. Tetiği çekti. İri cüssesi biraz önce yığılan Aliye hanımın cansız bedeniyle birleşti. Başını gökyüzüne kaldırdı. Ağlaması şiddetlendi. Silahı yere fırlattı. İçi yanıyordu. Her şeyi kaybetmişti.Masumluğunu,annesini,canından çok sevdiği aşkını, nefesini her şeyi..

'Neden '

Göz göre vazgeçmişti. Neden dedi neden.

Omzundan onu tutup kendine çeken abisine sarıldı.

Kendisini Teslim etti .

Veda etti Mügeye.

Geçmişi silinseydi. Dizlerinin üzerinde doğruldu .Konağın içindeki herkesin şaşkın gözlerine baktı .Arkasını dönüp konağın görkemli kapısına gözlerini sabitledi. Artık Akman aşireti abisinin kontrolünde olacaktı.

Orkut Akman.

İstemese de babasının yaptığı bütün hatayı kardeşi kuzeniyle düzeltecekti. Öncesinde onların cenazelerini yapacaktı. Temiz sayfa önceki kıpkırmızı olan mürekkebi bir tarafa atacak karadan aydınlığa yakın bir sayfa açacaktı.

'Orkut Akman olarak şuandan itibaren benim talimatlarımdan çıkan olur ise tek bir kurşunla ölür. Bu böyle biline. Diğer aşiretlere de haber salın. Bundan sonra sadece benim dediğim olacak. Eski devir bitti yenisi başlıyor.Hanımağanız ise Ferahtır. Ne olursa olsun itiraz ve şikayet istemiyorum. Şimdi herkes güzelce dinlensin. Ferahtan sonra Müge ve Loya ne derse yapacaksınız.Karaca başta olmak üzere bulaşmak yok. Asla.' sözlerini bitirdiğinde salon girişinde dudaklarını birbine bastırmış, eli karnında olan sevdiği kadına baktı. Saçını kulağının arkasına alıp konuşmak için iki adım attı Müge.' Abi gitmek istiyorum iznin olursa Amerika'ya durmak istemiyorum burada. 'başı dikti ama gözleri buğuluydu.
'Buradasın Müge. Hiçbir şekilde gözümün önünden ayrılmayacaksın. Git odana dinlen. Sonra konuşacağız.' iki adımdan Ferahın yanına ilerledi. Kolunu omzuna atıp konaktaki odalarına doğru ilerledi. Ardında bıraktı Mügeyi. Loya omzuna dokunarak düşüncelerinden çıkardı.

'Kalman gerek Müge. İtiraz etmeyi bırak artık. Ver şu silahını da. Bundan sonra konak içinde şirkette ve Ferah olduğunda silah taşıman yasak haberin olsun. 'diyerek kuzeninin koluna girdi.

PERDELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin