Kaba Herif:
SiktirKaba Herif:
Kızım deli misin?Siz:
Ee kim daha fıstık?Kaba Herif :
Şuan ne halde olduğumu görseydin cevabını kendin bilirdin.
Çok fena şeysin/Kafamı çevirip mutfağın salona bakan penceresine kafamı uzatarak Mango adama baktım.
Terlemiş gibi gözüküyordu. Bir ayağıyla ritim tutuyordu. Kollarının dirseğini dizine yaslamış ve dirseğinden ötesini ileri uzatmıştı. Kafası yere eğikti. Elindeki telefonunu sıkıyordu.
Ben cevabımı almıştım.
Peki biraz daha onunla uğraşsam mı?
Kesinlikle uğraşacaktım.
Ama bu sefer telefondan değil. Neden tensel temasa geçmeyelim ki?
Hadi küçük Mangoyu biraz şaşırtalım.
Çayları bardaklara doldurdum ve tepsiye koydum.
Tepsini elime alarak salona ilerledim. Bardağın birini Boraya verdim.
Diğer Bardağı Emire verirken elimi bilerek eline koymuş ve işaret parmağımla kısa ama fark ede bileceği bir süre boyunca okşadım.
O kafasını hızla kaldırıp bana bakınca ben bardağı eline bırakıp karşı koltuğa oturdum.
Yüzümde sıradan bir ifadeyle 'Ben hiç bir şeyin farkında değilim' izlenimini verdim. Sanki yaptığım şeyi fark etmemişim gibi.
Ben ayağımı ayağımın üzerine atarken o hala gözlerini bana dikmişti.
Bora aramızdaki gerilimi hissetmiş olmalı ki bana bir soru yöneltdi "Ee Naz nerede? Ben yine yanında biter sanıyordum"
Naz Borayla benim çocukluk arkadaşımdı. Biz üçümüz birlikte büyümüştük.
Duyduğum soruyla bir kahkaha patlatdım.
Bora bana 'deli mi bu' bakışları atarken ben hala gülüyordum. Gözümü Emire değdirdim.
O gözleri, irice açılmış bir şekilde gülüşüme kilitlenmişti.
Gülüşüme bakarak,
Sesli bir şekilde yutkundu.
Ben gülüşümü yavaş yavaş sonlandırırken bakışlarımı Boraya çevirdim.
" Naz yine yapacağını yaptı ha!" dedim alaylı bir sesle.
"Ne?Ne yaptı?" dedi Bora şaşkın bir ifadeyle.
" Naz 3 hafta önce yurt dışına gitti ve sana haber vermemiş!Sen bunu yeni öğreniyorsun!" Cümlemin sonlarına doğru yüzümdeki gülümseme daha da büyüdü.
Emirin bakışları hala dudaklarımdaki gülüşte takılı kalmıştı.
Derdi ne bunun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev arkadaşım mı?/Texting(+18)
RomanceHer şey annemin benim için bir tanıdığıyla konuşup,benim için ev bakmasıyla başladı. Ama bana bir ev arkadaşım olacağını söylememişlerdi! +18