Bölüm 13.

1.8K 46 5
                                    

Melis:

"Ne?" duyduğum cümle ile şoke olmuştum.

Emir yanıma yaklaştı ve belimden tutarak beni kendine çekti. Kulağıma fısıldayarak " Sadece ayak uydur." dedi.

Şey bu sevgililik olayı işime yaraya bilirdi.

Bende ayak uydurmaya karar verdim.

Serhat bana gözü dolmuş bir şekilde " M-Melis? Yalan değil mi? Yalan evet kesinlikle yalan. Bana hiç mi acımıyorsun?! Benden ayrıldın ve ayrılmamızdan daha 1 ay bile geçmemiş yeni sevgili mi yapıyorsun?!"

Dalga mı geçiyor bu benimle?

Elimi ağrıyan şakaklarıma bastırdım ve konuşmaya başladım. "Bak Serhat. Ben ayrıldım çünkü arkadaşımla seni benim odamda benim yatağımda buldum. Doğru, 1 ay geçmedi. çünkü ayrıldığımızdan beri 10 ay geçti yeter bırak artık peşimi"

Serhat telaşla "Ben-ben çok içmiştim sarhoştum! Sen sandım onu!" dedi.

"Şaka mı yapıyorsun?' temalı bakışımı atarak söze başladım. "Allah aşkına Onuru nasıl ben sana bilirsin? Ama bence erkeğe benzeyen bir yanım yok. Ayrıca sen o zamanlar içki içmeyi bırak içkinin olduğu yerde durmazdın"

Göz ucuyla Emire baktım. Yumruğunu sıkıyordu.

Lan beni mi dövecek bu mango?!

Yaklaştım ve kulağına fısıldadım "O yumruk tutduğun elinle beni dövmeyeceksin değil mi Mango?:

Emir bana bakarak hafif sırıtdı "Sana vurmam imkansızı bırak seçenekler arasında bile değil. Ama konu şaplaksa acımam Mango perisi" dedi ve göz kırptı.

Burası sıcak mı oldu ne?

Sol göğsümdeki arkadaşa bir şeyler oluyor.

Kafamı hızla önüme çevirdim ve belimi tutan elini çimdikledim.

Emir daha fazla dayanamamış olucak ki Serhata çıkıştı " Bak bana Darthan mısın Serthan mısın her nesen seni tüy yumağına çevirip kedimin patilerine bırakırım.Toz ol."

Arkadaşın yüzü birazcık korkunç galiba.

Yok. Harbili korkunç.

Serhatda bu korkunç yüze dayanamamış olacak ki " Bu burada bitmedi" diyerek sektire sektire koşmaya başladı.

Evet lafın tam anlamıyla sekiyordu.

Kafamı Emire çevirdim. Bana bakıyordu. Bir süre bakıştıktan sonra sanki belimdeki elini yeni fark etmiş gibi boğazını temizledi ve elini çekti.

"İçeriye gidelim Melis"

Tamam anlamında kafamı ağaşı yukarı salladım.

__________

Sessizlik.

Evet aramızda büyük bir sessizlik vardı.

Ne diyecektik?

Bir şey demeli miyiz?

O zaman ne denir ki böyle bir durumda?

Emir kafasını eğmiş elleriyle bakışıyordu.

Bu sessizlik beni daha fazla gerdiəi için ilk konuşan ben olmuştum. "Bak Emir,"

Emir hızla kafasını kaldırıp gözünü gözüme dikti.

"Evet Melis?"

"Az önce olanları yani şey o yaşadığımız yakınlaşmayı unutalım.Sadece ana kapıldık hepsi bu."

Bu duyduklarından sonra Emir kaşlarını çatdı. "Ne? Ne demek unutalım, ne saçmalıyorsun? Bak Melis,ben-" Emirin lafı bir sesle yarıda kaldı.

Kapı zili.

________________

Eveet bitdii.

'Kalpteki Bulutlar'a bölüm atdıktan sonra neden burayada bölüm atmiyim dediiim

İyi yapmis miyim?

Düşünsenize gelen Emirin eski sevgilisiymiş BSBSVSVSBVSBSHVAVAB

Lütfen Allah rızası için bi oy (dilenci deilim askm ama alırım bi oyunu)

Baaay

Ev arkadaşım mı?/Texting(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin