Hayırlı cumalar efenim(bugun cuma degil😔)
Nassınız bacımsular? Eyi olun.
O zaman bolme gecek!
İyi bacımsularr
🥸🤯
Emir nerede ayol.
Biranda belime sarılmış kollar hissettim. Emir arkadan bana sarıldı ve dudaklarını boynuma bastırdı.Boynumdan kulaklarıma kadar öpücükler kondurdu. Kulağıma geldiğinde ise, fısıldadı "Şu kızı kovsak mı acaba? Çünki çok sinir bozucu olmaya başladı. Seninle olduğum değerli anları bozuyor hep" sıcak nefesi kulağıma değdiğinde bedenim titredi.
"Saçmalama Emir. Nasıl kovalım kızı? Ne yapalım artık bir kaç gün dayanmalıyız. Acaba Bora ve Naz'ı da mı çağırsak?"
"Kesinlikle olmaz. Zaten şu kız yüzünden evde baş başa kalamıyoruz. O gevezeler gelirse iyice çıldırırım" dedi Emir.
Göz devirdim ve kıkırdadım "Ee ne yapıyoruz?"
Emir kısa bir süre düşündü ve sonra cevap verdi "Film izleyebiliriz"
Kafamı sallayarak onayladım. Yatağa uzandık ve telefondan bir film açıp izlemeye başladık.
~~~~~~~~~~
Uyuya kalmıştım. Kafamın arkasında bir el hissettim. Emir beni yatakta uzanır hale getirdi. Eliyle nazik şekilde yüzüme dökülen saçlarımı kulağımın arkasına attı. Daha sonra kollarını belime dolayarak beni kendine çekti. Bundan sonrası yok bende. Yüzüme değen güneş ışınlarıyla uyandığımda Emir yanımda değildi.
Yatakta oturur hale geldim. Perdeleri kapatmayı unuttuğumuz için oda aydınlıktı. Ayağa kalktım ve banyoda yüzümü yıkadım. Daha sonra duyduğum seslerle odadan çıktım ve oturma odasına ilerledim.
Çivavanın gözleri dolmuştu. Emir ise ona bağırıyordu. Emir Ecem'e "Hemen şuan defol bu evden. Yoksa ben seni çıkarmayı iyi bilirim." Dedi.
Ecem ağlayarak beni gösterdi "Ama Emir," Cümlesi Emir'in sözleriyle kesildi "Sana siktir olup git dedim, Ecem. Hemen." Ecem ağlayarak Emir'in elindeki valizi aldı ve koşar adımlarla evden çıktı.
Emir kadınlara asla bu kadar kaba davranan biri değildi. Çivava ne yapmıştı ki Emir'i bu hale getirmişti? Emir'e yaklaştım "Ne oldu, Emir?"
Emir şakaklarını ovuşturdu ve bana gülümsedi. Kollarını belime sardı "Sen takma bunu sevgilim. Sonra konuşuruz bunu. Hadi birlikte kahvaltı hazırlayalım"
Söylemesi için onu zorlamadım ve kafamı salladım. Birlikte mutfağa gittik. Ben kahvaltı için gerekli mazemeleri çıkarırken Emir telefonunda biraz uğraştıktan sonra odayı dolduran DKTT- Yapma N'olursun şarkısını duyduğumda ona bakarak gülümsedim.
Şarkının sözlerine eşlik ederek kahvaltıyı hazırlamayı bitirdik. Emir ve ben masaya oturduk. Tam elimi peynire uzatmıştım ki, telefonumun zil sesi kulağımıza doldu. Kaşlarımı çatarak kimin aradığına baktım.
Eyvah.
Arda.
Sıçtın kızım bu sefer
Yarama tuz basma Abdüsu...
Acaba açmasam mı ki?
Evini basar. Söz konusu Ardaysa şaşırmam.
Haklısın...
"Melis? Neden açmıyorsun?" Dedi Emir.
Yutkundum. "Arayan Arda. Ya öğrenmişse gerçekten bayılmadığımı?"
Emir kaşlarını kaldırdı. "Ben yokum bu işte. Ona göre"
Tek kaşımı kaldırdım "Beni kucağında dışarı taşıyan sendin Emir."
Emirin yüzündeki 'Sıçtık Cafer bez getir' ifadesini gördüm. "Sen beni taşımanı önerdiğinde kabul etmeliydim..."
"Saçmalama Emir. Anca beraber kanca beraber."
Emir isyan etti "Ancaysak, kancaysak o halde neden Arın da dahil olmuyor bu işe?"
Arama çoktan kendi kendine kapanmıştı. "En iyisi yüz yüze konuşmak"
Emir yutkunarak kafasını salladı.
Kahvaltıyı bitirdikten sonra masayı topladık.
Ben sıkılıyorum ama
Halay mı çeksek acep
Hayır daha iyi bir fikrim var "Emir futbol takımı mı kursak?"
Emir gözlerini kırpıştırarak bana baktı "Ne? Evlenelim mi? Evet, evet, evet"
Salak bu amk neyini sevdin kız bunun
Sus sen Abdüsu. Sen ne anlarsın aşktan
Kırıcısın
Özür dilerim
Affedildin
Çok iyisin
Uzanıp Emir'in yanaklarını sıktım "Ay sen benim kocişim, yarim, hayat yoldaşım, eşim, aşk peteğim, sevgi pandam, evimin direği, çocuklarımın babası, telefonumda 'Gözümde kalpler oluşturan insanlık üstü harikalığa sahip varlık' olarak kayıtlı numara mı olmak istiyorsun? Yerim ben seni"
"Evet yavrum ondan olmak istiyorum"
Ben yerim gerçekten bu çocuğu. Ekmeği bandıra bandıra
Burnunun ucunu öptüm. Emir aval aval yüzüme bakmaya başladı "N'oldu? Yeniden mi aşık oldun bana?"
Emir hala aval aval bakarken yavaş yavaş başını salladı "Hıhı"
Artık ben de aval aval bakıyordum. Ellerim yanaklarından boynuna indi. Gözlerimizin içine bakarak ağır çekimde yüzlerimizi yaklaştırdık.
İçime kurt düştü. Kapı ve ya telefon çalmaz değil mi?
Dudaklarımızın arasında milimler kalınca masanın altından gelen sesle ufak bir sıçış yaşadık
Bölüm sonu bacımsularrr
Eğer oy ve yorum yoksa bölüm de yokmuş. Kuşlar söyledi.
Evet biliyorum kısa bir bölüm oldu ama bundan sonraki bölümler 1700+ olacak
Kendinize iyi bakınnn!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev arkadaşım mı?/Texting(+18)
RomanceHer şey annemin benim için bir tanıdığıyla konuşup,benim için ev bakmasıyla başladı. Ama bana bir ev arkadaşım olacağını söylememişlerdi! +18