Bölüm 14.

1.8K 50 9
                                    

Seeelam

Nasılsınız bakim

Ne olir bir oy atin lütpenn(dilenci deilim askm ama alırım bir oyunu)

İyi okumalaaar

_____________

Kapı zili.

Bu gün neden her anımız bölünüyor pardon?

Adama kendi evinde de rahat yok.

"Ben açarım" dedim Emire

Bora ise kafasını olumlu anlamda salladı.

Bıkkınlıkla yerimden kalkarak kapıya gittim ve kapını açtım.

Hayıır ama yaa.

Daha ilk günden geleceklerse ben neden taşındım be yaa.

Karşımda annem,abim ve Yelda teyze vardı.

Abim ağzını açacakken kapıda Boranın ayakkabılarını görmüş olmalı ki kaşlarını çatarak "Bunlar kimin ayakkabıları Melis?" dedi.

Yelda teyze benden önce davranarak ellerini bir birine çarparak gülümsedi "Bunlar benim oğlumun!"

Ne?

Emir Yelda teyzenin oğlumuydu? Ama bu imkansız çünkü doğduğumdan beri neredeyse bütün günü Yelda teyzelerde geçirirdim. Tabi daha sonra taşınsakta evlerinde kimlerin okduğunu iyi hatırlıyorum.

Onlar 3 kişilik bir aileydiler. Ahmet amca,Yelda teyze ve çocukları olan bir kız.

Kızın adı neydi?

Hatırlamıyorum.

BEKLE.

O kız Emir olamaz değil mi? Çünki sözün tam anlamıyla kız gibi giyiniyordu.Ama saçları kısaydı.

Meraklı bir sesle "Oğlun mu? Ben senin bir kızın olduğunu hatırlıyorum Yelda teyze?" Diye sordum.

Yelda teyze ise sevecen bir sesle "İşte o Emir! Her zaman bir kız çocuğum olmasını istiyordum onun için Emire küçükken hep evde etek filan giydirirdim" dedi.

Ne.

Şuan çok fena kahkaha atmak istiyorum.
Ve ben her istediğini yapan biriyimdir.

Büyük bir kahkaha atdım.

Emir kahkahama ve uzun süredir içeri gelmediğimden şaşırıp "Ne oldu Melis?" Diye bağırdı içeriden.

Onun sesini duymamla daha da büyük bir kahkaha patlatdım.

Emir daha fazla beklememiş ve benim yanıma koşmuştu.

Annesini görmesiyle şaşkın bir sesle "Anne?" Dedi.

Bir süre sonra

"Ne yani? Siz bana bu dangalağın benim bacımla aynı evde yaşayacağını mı söylediniz?" Dedi abim.

Şuan hepimiz aynı masada oturmuştuk.

Ben ve Emir annemin ve Yelda teyzenin ricasıyla(silah zoruyla) yan yana oturmuştuk. Abim Emirin tam karşısında, Annem ve Yelda teyzeyse masanın iki başında oturmuşlardı.

Annem sinirli ses ve bakışını abime yönelterek " Onur! Düzgün konuş müstakbel enişten hakkında." Dedi.

What yavrum?

Abimle aynı anda "Enişte mi?" Dedik.

Bizim tepkimize kıyasla Emir kıkır kıkır kıkırdıyordu. kıkırdak Mango.

Emirin gülmesiyle abim ölümcül bakışlarını Kıkırdak Mangoya dikti. Bense bu saçma ortamı anlamaz gözlerle sorguluyordum.

Abim hızla ayağa kalktı ve Emire diklenti "Lan dangalak ne gülüyorsun?"

Annem daha da ölümcül bakışlarla abime baktı. Abimin ölümcül bakışları Annemin bakışlarının yanında kedi yavrusu bakışı gibiydi.

Abim ise her an kafasına terlik yiyebileceği ihtimalini düşünmüş olmalı ki sert bakışlarını Emire dikerek geri yerine oturdu.

Tabi anne terliğiyse konu vahimdir demektir.

Yelda teyze Emirle beni sevecen bir şekilde süzerek ellerini bir daha bir bini çırptı ve lafını bize dedi " Ayy şimdi size böyle yan yanayken bakınca çok yakıştığınızı fark etdim. Nazar değmesin yavrularıma!"

Abim Yelda teyzeye "Allah aşkına ne diyorsun Yelda teyze. Kardeş gibi büyüdüler onlar." Dedi.

Yelda teyze "Ne kardeşi be! Cerenle onları küçüklüğünden beri yakıştırıyoruz." Diye çıkıştı abime.

Küçükken yakıştırmak mı?

Allah aşkına Yeldam ne diyorsun. Ben o zamanlar Emirin çok güzel bir kız olduğunu sanıyordum.

Bir dakika bana daha yeni dank etdi.

Emirle ben aynı evde mi yaşıyacaktık?!

Az evvel yaşadıklarımızı düşününce....Gerçekten iyi olacakmıydık? Yani birlikte yaşayarak?

Göz ucuyla(öküz gibi gözünü dikerek) Emire baktım.

Hah.Beyefendi eğleniyor gibi görünüyordu. Puşt.

Alaylı bir sesle "Oo bakıyorumda baya eğleniyorsun Mango beyciğim?" Dedi.

O da aynı alaylı sesle "Keyfime diyecek yok Mango perisi" dedi ve burumu sıktı.

Sol göğsümdeki arkadaş  yerinden baya rahatsız olmuş galiba.Çünki bu denli yerinden çıkmak istercesine atınca yerinden memnun olmadığını düşünüyorum.

Abim şoktaymış gibi bize bakıyordu. Yelda Sultan ellerini yine bir birine vurdu. "Kızz Ceren oldu haa bunlar"

"Dimi dimi Yeldaa.Maşallah tatlımlarıma"

Abim şoktan çıktı ve sonunda "Siz ne diyorsunuz ya? Ne birlikteliği ne fasa fisosu? Melisim daha çok küçük" dedi.

Küçük mü?

"Ne yapsaydım Onur? Melisin senin gibi evde kalmasına izin mi vereydim.Zaten Melisde hiç bir erkekle ilişkisi olmadığı için Emirle ikisinin aynı evde yaşamasının en azından bir birlerini tanımalarının iyi bir fikir olduğunu düşündük." Dedi annem.

Abimin yine gururu incindiği için bense sadece susmak istediğim için ikimizde sustuk.

Bir sessizlik oldu.

Bu sessliği Emir böldü.Tam ortadan ikiye.

Cani.

Sessizlik canisi! Ne istedin sessizlikten!

Sessizlikler de vardır,sessizlikler de vardır!

Sıyırdım galiba.

Neyse, Emir sessizliği "Ee anladığım kadarıyla burada kalacaksınız. Kim kimle yatacak?" Diye böldü.

Yeldam ellerini yine bir birine vurdu.Yeldam galiba çok seviyordu el çırpmayı."Kura!"

Anlamaz bakışlarımızı Yelda teyzeye çevirdik "Kurayla karar verelim kimin kiminle uyuyacağını!'

_____________

Bitti bacımsularr.

Açıkcası oy sınırı koymayı düşünüyorum ama emin değilim belki koydum.

Bir oyunu alırım(dilenci deilim askm ama bir oyunu alırım)

Baaay

Ev arkadaşım mı?/Texting(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin