Bölüm 18.

1.4K 36 40
                                    

Seeelaam bacimsularr!

Nasisin?(Alman Thomas! İzlediniz mi?)

İyi olun iyi.

1771 kelimee

Bolum hakkinda sorularimi sona sakliyorum ve size iyi okumalar diliyorum bacimsulaar.

__________$€__________

"Ben Mert Arın"

Ne? What dedin gulum?

Bu kafedeki adamdı.Gerçekten benim şirketimde mi işe girmek istiyordu?

Neyse. Pek bir önemi yok zaten.

Ama şirketdeki imajım yüzünden onu tanımamış gibi yaptım ve sert bir sesle "Ben Melis Akgün. Şirketin ilk patronuyum." Dedim.

Böyle sert olmama ve onu tanımamazlıktan gelmeme bozulmuş olsada pek bir tepki vermedi.

"Tamam Mert bey. Şöyle bir geçmişinize bakıyorum da bir çok yerde çalışmışsınız. Peki neden bu kadar çok? Yalnız bir işe odaklanamıyor musunuz?" Dedim elimteki kağıta bakarak.

Gerçekten fazla iş tecrübesi var. Bu iyi bir şey değil mi?

"Beni yanlış anlamayın Mert bey. Bu kadar çok iş tecrübesine sahip olmak iyi bir şey. Sadece merak." Dedim beni yanlış anlaması ihtimaline karşı.

"Sadece sıklıkla yaşadığım şehri değiştirdiğim için işimi de değiştiriyorum." Dedi Mert.

Merak dolu ve biraz yüksek bir tonla "Neden? Neden bu kadar fazla yer değiştiriyorsun?" Dedim ve ardından yaptığım şeyin farkına vararak boğazımı temizleyerek ciddi bir sesle "Yani demek istediğim bu kadar yer değiştirmenizin sebebini söyleyebilir misiniz? Özel bir şey değilse." Dedim.

Kendine hakim ol Melis. Sen böyle değilsin.

Mert bu haline bıyık altı gülerek"Sadece bir yerde olmayı pek sevmiyorum. Sadece bir konumda yaşamak bana çok sıkıcı geliyor." Dedi .

"Anladım. Gidebilirsiniz biz sizi arıyacağız." Dedim.

Karar verdim Mert'i işe alacağım ama önce 1 adam daha var.

Mert toplantının yapıldığı odayı terk etdi. Arkasındaki kapalı kapıya bakarak sırıttı."Ama buradan sıkılacağımı hiç sanmıyorum." Dedi.

____________$€___________

"Hoşçakalın. Biz sizi ararız." Dedim karşımdaki adama.

Adam kafasını sallayarak odadan çıktı.
Oturduğum tekerlekli sandalyeye iyice çöktüm ve etrafımda dönmeye başladım.

Biraz hızlı mı dönüyorum ne? Aman boş ver.

Ben hala sandalyede dönerken odaya Arda girdi. Bana bakarak kafasını umutsuzca iki tarafa salladı."Acaba çalışanlar sert ve ciddi patronlarının  çocuktan bir farkı olmadığını öğrenselerdi ne olurdu?"

Hala etrafımda dönerek "Patronları çalışanlarının dilinde sakız olurdu." Dedim. Arda gözlerini kısarak iç geçirdi ve "En azından bunun farkındasınız Melis hanım"dedi.

Ağzım bir garip tadıyor ya. Şeker istiyorum. Evet şeker!

Dönmeyi bıraktım ve ciddi bir yüz ifadesi ile Arda'a bakarak konuştum."Arda."

"Efendim Melis hanım?."

"Yakına gel kocum" dedim.

Arda biraz daha yakınlaştı." Bak şimdi koçum sana aşırı önemli bir görev vereceğim." Dedim.

Ev arkadaşım mı?/Texting(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin