Chapter 26:

635 40 3
                                    

Stojim već pet minuta ispred restorana i samo nijemo buljim u ulazna vrata restorana.

Ne mogu opisati kako se osjećam. Ash još nije stigao,zbog čega sam sretna. Molim se Bogu da ni ne dođe.

Znam kako sam rekla da želim steći svoje prijatelje i sve,ali ovo je krivo. Znam što Harry misli o Ashu. Poludi na sam spomen njegovog imena.

Pogledala sam u svoj ručni sat i vidjela sam da je prošlo deset minuta otkako sam stigla.

Dobro. Dala sam Ashu dovoljno vremena. Bilo bi vrijeme da idem kući. Želim se vratiti prije Harrija.
Prije nego što sam krenula u restoran,Louis je nazvao Harrija i rekao da on i Eleanor nas pozivaju njima na večeru. Morala sam slagati da sam bolesna. Jedva jedvice sam uspjela uvjeriti Harrija da ode sam na večeru. Jadničak je htio ostati uz mene da me njeguje.

Nazvala sam taxi i čekala ispred restorana. Nažalost,tu nigdje nije bilo klupice pa sam sa ovim ogromnim štakama morala stajati nasred pločnika.

I tako dok sam čekala,iznenada sam na svom ramenu osjetila nečiju ruku.

Mislim da sam skočila tri metra u zrak,iako sam bila na štakama. Okrenula sam se i ugledala Asha odjevenog u crne uske traperice,čistu bijelu majicu i plavi kaputić. Izgledao je vrlo lijepo. Vidi se da je se 'skockao'.

Nasmiješila sam se i pozdravila ga.
"Zdravo Ash." rekla sam na što je on uzvratio osmijeh.
"Hej Pey. Drago mi je što sam te uhvatio prije nego što si zbrisala.

Odmahnula sam glavom. " Čekala sam te,ali nije te bilo."
Ash je napravio grimasu koja je izražavala krivnju.
"Žao mi je što kasnim. Hoćemo li unutra?" rekao je i pokazao rukom na restoran.

Brzo sam odmahnula glavom.
"Mislim da to nije dobra ideja..Zapravo,došla sam ovamo da nešto razjasnim." započela sam.

Samo Bog zna koliko sam trenutno bila nervozna. Mogla sam osjetiti kako mi srce lupa dvjesto na sat.

No sad kad sam tu,trebala bi ovo i dovršiti. Završit ću ovo s Ashom jednom zauvijek. Onda ću moći u miru živjeti s Harrijem i sve će biti uredu.

Ashovo se lice uozbiljilo.
"Što je bilo? Zar si odjednom odustala od našeg spoja?"

Iznenađeno sam uzdahnula. Spoj?!
On je mislio da je ovo spoj?!
Bože mili,ovo mi je još jedan razlog više da prekinem sve veze s Ashom.

Duboko sam udahnula prije nego što sam progovorila.
"Ash,ovo nije nikakav spoj. Žao mi je ako si nešto krivo shvatio..."

Ash je problijedio. "Što?!"

Nastavila sam. "Moraš znati da sam ja u vezi sa Harrijem Stylesom."
Ash je odmahnuo glavom i uhvatio se jednom rukom za glavu.
"Ne mogu vjerovati..Mislio sam da ti se sviđam." rekao je sa takvom boli u glasu da sam osjetila krivnju.

"Sviđaš mi se,kao prijatelj." rekla sam sa nešto odlučnijim glasom. Ash je tek sada poludio. Brzinom svijetlosti mi se primakao i uhvatio me za ramena. Zbog njegove snage sam izgubila ravnotežu i skoro sam pala s štakama. Blijedo sam pogledala u njega.

"Molim te. Ne radi mi to! Možda...Možda samo trebaš malo vremena i s-"
"Ne Ash! Ja volim Harrija." prekinula sam Asha oštrim glasom.

Ash me je neko vrijeme šutke promatrao s napetim izrazom lica,a onda je se brzo odmaknuo od mene.
"Neću odustati od tebe. Nek ti to bude jasno." rekao je oštro i zatim krenuo negdje svojim putem.

O moj Bože.
U što sam se ja to uvalila?! Sad me neće pustiti na miru. Što da radim?!

Osjetila sam kako mi se oči pune suzama. Tiho sam zajecala.

Tako sam zagrabusila,ne znam kako ću popraviti ovu situaciju. Što ako Ash nešto kaže Harriju? Što ako mu nešto učini? Ni jedno ni drugo nije dobro.

"Pey dušo,jesi to ti?" moje misli je prekinuo muški glas koji je dolazio iza mene. Okrenula sam se i ugledala Nialla.

Odkud on tu?!
Ne znam da li da budem zabrinuta ili sretna što ga vidim. Što ako je vidio cijelu scenu s Ashom?

Niallovo lice se uozbiljilo kad me je ugledao. Brzo je potrčao prema meni i privukao me u zagrljaj.
"Zašto plačeš? Sve mi ispričaj."

Da. Sad sam sigurna da sam ipak sretna što ga vidim. Trebala mi je prijateljska potpora. Mislim da njemu mogu sve reći.

Niall je je ljuljao u svom naručju dok sam ja smišljala način kako da uopće započnem ovu priču.

Iznenada,zabljesnula nas je svijetlost.
Blic!!!

Niall i ja smo šokirano pogledali u smjeru odakle je došla svijetlost i ugledali smo fotografa kako bježi s fotoaparatom u rukama.

"Ajme. Nagrabusili smo." Niall je prokomentirao uplašeno.

*Harry's pov:*

Večera je prošla divno.

Cijelu večer smo se smijali i družili,a Eleanor je dokazala da je dobra kuharica. Sad mirne duše mogu otići kući s spoznajom da moj Boo Bear neće gladovati,Eleanor se dobro brine za njega.

Iako je bilo divno,cijelu večer sam razmišljao o Peyton. Stvarno mi je nedostajala. Osjećao sam se kao dio mene nedostaje.

Jedva čekam vratiti se kući. Osjećam se grozno što sam ostavio Peyton samu u kući, ali ona je inzistirala da odem. Moram joj nekako nadoknaditi to.

Kako sam se približavao svojoj kući, moja uzbuđenost je sve više rasla. Samo kad pomislim na Pey,dođe mi da poskočim od sreće.

Saberi se Haz. Nikad se prije nisi tako ponašao. Ponavljao sam si tu rečenicu cijelo vrijeme.

Uskoro sam naišao na veliko raskrižje. Raskrižje znači i semafore.
Nažalost,bilo je crveno svijetlo pa sam morao pričekati.

Uzdahnuo sam i pogledao na jednu od velikih zgrada na kojoj je bio veliki ekran za objavljivanje vijesti i reklama.
Na ekranu se prikazala slika mladića i djevojke kako se grle. A ispod slike je pisalo 'Moguća nova djevojka Nialla Horana...'

Ne mogu vjerovati. To je Peyton!
Neka me netko uštipne i kaže da ovo nije istina!

*Peyton's pov:*

Niall i ja smo sjedili u dnevnom boravku i raspravljali smo što učiniti.

Nakon onog s fotografom, nisam mu ni uspjela ništa reći za Asha. Toliko smo bili zaokupljeni time što nas je fotograf slikao,da sam potpuno zaboravila na Asha. Možda je i bolje da mu ništa ne kažem.

"Znači, kad Harry dođe pusti mene da govorim. Sve ću mu objasniti. Shvatit će to on." Niall me pokušavao uvjeriti, ali nisam bila baš sigurna.
Harry je malo eksplozivan tip. Ako je vidio sliku sigurno je ljut kao ris. Ne mogu mu zamjeriti.

"Ali što ako ne shvati?! Što ako se posvađaš sa svojim najboljim prijateljem zbog mene?!" preplašeno sam odvratila.

Niall je odmahnuo glavom.
"Nisi ti ništa kriva. A i Harry bi trebao znati da mu ja to nikad ne bi učinio."Niall je rekao i blago se nasmiješio.

Uzvratila sam smiješak iako sam bila luda od brige. Molim Boga da nas Harry posluša.

Uskoro smo i ja i Niall začuli zvuk otvaranja vrata.

Pogledali smo se međusobno i kimnuli si glavom.

" Spremna?"

"Spremna."

A/N: Hiiiya! :) Sorry ljudi,znam da je nastavak kratak,ali za idući nastavak spremam nešto veliko hehe :) Nastavak ide uskoro!!

Oprezno s anđelom~Careful with an angelWhere stories live. Discover now