Chapter 9:

893 43 1
                                    

"Izvolite ma'dam.."Louis je rekao i postavio na stol špagete. Harry i ja smo pogledali pomno špagete i zaključili smo da je sve uredu.

Stavila sam prvu vilicu sa špagetima u usta i odmah to zažalila.

Tijesto je bilo prekuhano,a unutra je bilo cijelo čudo začina. Sve je imalo nekakav čudan slatkasto-slani okus.

Sa teškom mukom sam progutala špagete. Nisam željela uvrijediti Louisa. Ipak se trudio...

Pogledala sam u Harrija koji je sjedio na suprotnoj strani stola. Lice mu je bilo zeleno od muke.

Louis je stajao u kutu blagovaonice i promatrao nas sa iščekivanjem.

"I? Kako vam se čini?"

Otvorila sam usta da progovorim,ali Harry me je pretekao.

"Grozno,grozno!"Harry je poviknuo sa rukama preko usta.

Pogledala sam u Louisa koji je gledao u Harrija ozbiljnim izrazom lica.

"Stvarno Louis..."Harry je prokomentirao.

"Louis,oprosti,ali istina je što Harry kaže..Ali svejedno,hvala na trudu!"oprezno sam birala rijeci.

Louis se malo nasmiješio,ali to nije bio njegov iskren osmijeh.

"Uredu je,ti barem pokušavaš biti pristojna,za razliku od ovoga ovdje!"rekao je i udario Harrija u rame.

"Hey!"Harry je poviknuo kad ga je Louis udario.

"To ti je zato što si tako bezobrazan!"Louis je odvratio,prekrižio ruke i okrenuo Harriju ledja,bas kao malo dijete. Iako je zvučao ljutito,znala sam da se samo zafrkava.

Harry je ustao i potapšao Louisa po ramenu. "Lou,oprosti,bio sam grozan!" Harry je rekao molecivo.

Louis nije nista odgovorio. Pomislila sam da se mozda ipak ne sali ,sve dok...

"Ahaha! Jesam te!"Louis se iznenada počeo smijati. Nisam si mogla pomoći a da se ni ja ne nasmijem.

"Što?! Hoćeš reci da si se pretvarao?"Harry je zvučao ljutito.

"Upravo tako! Trebao si vidjeti svoje lice!"Louis se nastavio smijati.

"Povlacim sve sto sam rekao!Lou,bolje ti je da trcis!" Harry je rekao i Louis je odmah počeo bježati od njega,a Harry ga je lovio.

Bas kao djeca su...

Uredu,netko onda mora biti i dadilja.

"Dečki!!" Poviknula sam glasno na sto su obojica stali. Osmjehnula sam se.

"Ako budete se svadjali  nikad nećemo imati taj ručak. Tako da...Vi se opustite a ja cu skuhati nešto."rekla sam.

Obadvojica su sretno kimnuli.

" Ima ona pravo,trbuh mi krulji!"Louis je rekao i ležerno otišao u dnevni boravak,a Harry je otišao za njim. Prije nego sto je nestao iza vrata okrenuo se još jednom i rekao.

"Molim te samo to da ne skuhas tjesteninu,dosta mi je tjestenine za neko vrijeme."Harry je rekao i otišao u dnevni boravak.

Odlučila sam napraviti juhu od rajčica,piletinu sa posebnim umakom i mjesanu salatu. Posto su Harry i Louis poznate osobe vjerojatno nemaju vremena za pravo jelo..Dobro ce im doći malo promjene.

Kad smo već kod poznatih osoba....

Harry mi nije rekao kako se zove njegova grupa. Postala sam znatiželjna.. Nisam ga čula kako pjeva,ali sigurno je dobar pjevač!

Harry i Louis su se sretno pogledali kad sam na stol stavila hranu.

Odmah su počeli jesti. Sigurno su jako gladni..

"Mmm, piletina!! Tako je dobro!" Louis je rekao,usta su mu bila puna hrane,jedva sam ga razumjela.

Zadovoljno sam se nasmiješila i pogledala sam Harrija. Još nije prozvakao ni prvi komad piletine,a već je trpao drugi u usta.

"Napokon jestiva hrana!"promrmljao je Harry. Louis mu je uputio oštri pogled,ali nije nista rekao nego je samo nastavio jesti hranu.

Odlučila sam Harrija upitati za njihov bend.

"Harry,oprosti na znatiželji,ali pitala sam se već neko vrijeme..kako se zove vas bend?"

Harry i Louis su se nasmijesili jedno drugomu. "Stvarno ne znaš? Jesi li čula za One Direction?"Louis je upitao.

Na trenutak su mi noge izgubile poslušnost i morala sam se uhvatiti za stol. Kako je moguće da ih toliko slušam,a nisam ih mogla prepoznati?! Bože...pa ja radim za ultra mega popularnog pjevača za kojim ludi cijeli svijet!! Upoznala sam dva člana One Directiona a nisam ni shvatila,za ne povjerovati!

"Ne mogu vjerovati da vas nisam prepoznala! Kako glupo od mene.."promrmljala sam.

"Znaš li ijednu nasu pjesmu?"upitao je Harry sa smiješkom koji nije silazio sa njegovog lica.

Nasmijala sam se. "Kako ne bih znala!? Little things,midnight memories....Story of my life.."

"Nisam vas prepoznala jer sam vam čula samo glasove,nisam vidjela vasa lica..Ali čast mi je upoznati vas!!"

Harry se nasmijao. "Drago mi je što voliš našu glazbu. Tvoja i podrška naših fanova nam je vrlo bitna!"

Louis je odjednom poskočio.

"Hazza,upravo sam dobio genijalnu ideju!"rekao je Louis s osmijehom.

Harry je pogledao Louisa sa podignutom obrvom.

"Tvoje ideje su mi oduvijek bile malo....premaštovite!"Harry je komentirao.

Louis ga je zanemario i nastavio..

"Zašto ne bismo poveli Peyton u nas glazbeni studio?!!"

A\N: Ispričavam se zbog pravopisnih pogrešaka..Stvarno je naporno pisati preko mobitela,ali sad bas i nemam nekog izbora.. Nadam se da cu se dokopati laptopa uskoro!  :)

Oprezno s anđelom~Careful with an angelWhere stories live. Discover now