__________
@bartekkubicki
Opis: Z @kartonii hihihihi 😻
Polubiono przez: @hi_hania, @frizoluszek, @natalka_sokolowskaa i 32 741 innych..
Komentarze:
@matylda_nine: Słodziaki
@wujekluki: Mam nadzieję, że jako pierwszy się dowiem jak Wiktoria z Patrykiem się rozstaną ❤
@max_62340: Wika i Patryk zerwali?
*Wczytaj więcej..*
__________
~~
Wika oparła głowę o moje ramię i zasnęła po chwili.
Ludzie powoli się domyślają, że coś jest nie tak między Wiktorią, a Baranem.. Jeszcze ten komentarz Łukasza może ich na coś naprowadzić.
Nie wiem jak tam dalej z nimi będzie, ale jestem w chuj zły na Patryka. W życiu bym się nie spodziewał tego po nim. W sensie był taki no agresywny momentami, ale nie, aż tak mocno i moim zdaniem ON nie byłby zdolny do zdrady.. Znaczy no Kinga niby to wstawiła, ale jednak opis jest jasny, a on w kom nie napisał nic w stylu przeczącym. Okłamał też Wikę, że jest z Postim. Strasznie mnie ostatnio też irytował. Po prostu tak się rządził i w ogóle.. Może coś jest na rzeczy? No, ale by mógł powiedzieć, nie? A nie w taki sposób się zachowywać. Co ja mam mu kurwa w myślach czytać? No nie wydaję mi się.
Po chwili zadzownił mój telefon. Wyciągnąłem go z kieszeni i ściszyłem. Sprawdziłem i był to Mortal. Wstałem ostrożnie, aby nie obudzić Wiktorii i poszedłem do łazienki. Zamknąłem drzwi i odebrałem.
B: no?
P: Bartek, tak mi kurwa głupio, przepraszam Ciebie jak się zachowywałem w ostatnim czasie
B: mhm, a coś się stało?
P: bo.. Moje uczucia do Wiki się wypalają.. I chyba juz wypaliły, jakby krzywdzę ją kilku miesięcy już i wiem, że to nie jest okej, chyba będę musiał zerwać.
B: ale czekaj.. Jak to zerwać? A w ogóle co z Kingą? Jesteście razem?
P: jakoś tak wyszło..
B: czyli ją zdradziłeś?
P: kogo?
B: kurwa jak kogo? A z kim byłeś przez 5 lat?
P: a.. Z Kinią jestem od.. 2 miesięcy.
B: żartujesz?
P: nie..
B: jak mogłeś? Wiesz co, nie, nie odzywaj się do mnie. Skrzywdziłeś w chuj Wiktorię, wiesz co ona poczuje jak się dowie?
P: dlatego jej nie mów
B: Ty mnie już nie wkurwiaj. Straciłem do Ciebie jakikolwiek szacunek.
Rozłączyłem się i usiadłem pod drzwiami w łazience.
Po niedługiej chwili one otworzyły się, a ja jakby położyłem poleciałem do tylu i położyłem się na podłodze.
- Bartek? - dziewczyna stanęła nade mną.
- Patryk Cię zdradził.. - szepnąłem jakoś tak delikatnie.
- Wiem, boli.. - usiadła obok mnie.
- Od 2 miesięcy.. - wstałem i przybliżyłem się do niej.
- Zaraz.. 2 miesiące??? - popatrzyła mi prosto w oczy, a jej były zaszklone.
- Wiczka.. - przytuliłem ją mocno. - mówił, że podobno jego uczucia do Ciebie się wypaliły, że nie chce Ciebie krzywdzić już dalej i w ogóle.. Na początku nie miałem nic do tego i go rozumiałem, ale jednak później jak zapytałem o Kingę to wyznał, że jakoś tak wyszło i, że no tak długo są już.. Razem.. - wypowiedziałem się. Brałem podczas tego kilka takich głębszych wdechów, bo byłem w chuj zły, ale trzymałem postawę, bo wiem, że jak się nakręcam i nie panuję nad emocjami, to mi odwala i jest gorzej.
- Jestem beznadziejna, wiem.. - szepnęła pod nosem.
- Wikusia, nie jesteś.. - gładziłem jej włosy. - Patryk się zjebał tylko, nie Twoja wina..
- A może to ja go rozjebałam? - odsunęła się ode mnie. - rozjebałam go to i zaraz rozjebię Ciebie.. - wstała na nogi. - wrócę już do siebie..
- Wiktoria, ej, nie mów tak - wstałem za nią i chwyciłem jej rękę. - jak wrócisz? Nie masz czym, nie masz po co, sama zaśniesz? W takim stanie? Jesteś zła, smutna oraz mocno zmęczona. Nie mogę Ciebie wypuścić stąd, bo będę się czuł źle z myślą, że nie możesz spać.
- Przeszkadzam.. - popatrzyła w dół.
➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎
Jestem z siebie dumna, piękny rozdział hihi <3
CZYTASZ
∞ Na Zawsze - Bartonii ∞ ✔️
Humor❗Mogą wystąpić sceny erotyczne, wulgaryzmy i przemoc❗ Bartek i Wiktoria zawsze się lubili. Od pewnego czasu ta przyjaźń coraz bardziej wzrasta. Pomagają sobie w trudnych chwilach, każde z nich może liczyć na drugiego.. Jednak czy zostaną ze sobą raz...