o gün kitabın üstünde yazan yazı "BEİNG RENEWED AND UPDATED" yazıyordu. Bunun anlamı ise yenileniyor ve güncelleniyor oluyor. Yani kitaptaki bilgileri güncelleniyormuydu şimdi. Şaşırmıştım. o an odama Melisa geldi. Ağzımın açık kaldığını görünce ne olduğunu sordu. Bende birşey yok diyip geçiştirdim. Ama inanmadığına eminim. Sonrasında bu durumu Mandy'e anlattım. Telefon konuşmasında tam Anlatamasam da yüzyüzeyken daha detaylı anlatırım demiştim sıra bunu araştırmaya geldi. Hemen bilgisayarımı alıp yatağa geçtim. Hemen bu konuyla ilgili araştırmaya başladım. Fakat hiç bir sonuç çıkmıyordu bir şey dışında. Bu Bluetooth kitapları ilk defa Güney Amerika'da çıktığı ve çok tehlikeli olduğu için yasklanmış. Ama sadece dünyada 3 tane üretilmiş. Biri bizdeydi. O zaman geriye tek bir şey kalıyordu. O da diğer iki kitabın sahiplerini ve kitabı aramak. Bu çok zor olacaktı. Savunmasız olacağımız için bir kaç yeri ziyaret edeceğiz. Bu ziyaretler yurtdışında gerçekleşecek. Tabikide birkaç kılıç satın almamız gerekiyor. Çünkü her an zorluklarla karşılaşabilir ve savunmasız kalabiliriz. Ama daha bu durumdan Alex ve Michael'in haberi yok. Ama hemen yüzyüze bir görüşme ayarlayacağım. Hemen telefonumu yatağın üstünden aldım. Telefonumdan hızlıca Mandy aradım sonradan konuşmaya Alex ve Michael'ı ekledim ve bir buluşma ayarladım her zaman gittiğimiz Space Kafe'de buluşacağımızı söyledikten sonra konuşmayı kapattık. Hızlıca hazırlandım. Üstüme bebek mavisi bir crop altıma beyaz mini etek giydim (GEREKSİZ DETAY!!!).
Dudağıma şeftali tonunda bir Gloss sürdükten sonra beyaz çantamı alıp hızlıca evden çıktım. Tabikide ilk Alex ve Michael varmıştı. Biz zaten Mandy ile buluşup öyle kafeye gitmiştik. Sonrasında oturduk.-Luna bir sıkıntımı var?
-Biz buraya çağırdığına göre bir sıkıntı vardır Alex.
-Michael haklı. Bir sıkıntı var heralde. Dün biz Luna ile konuşmuştuk. Bir sıkıntı var. Demi Luna.
-Evet Mandy. Bu süreçte yurt dışına çıkmamız gerekiyor. Kılıç gibi savunma aletlerinden alacağız. Bu durum da ailelerimizden izin alma kısmı biraz zor görünüyor. Sizce ne yapsak izin verirler çocuklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆SON ŞANS☆
MaceraHepinize merhaba.Umarim bu yıl sağlıklı mutlu geçer. Bu benim ilk deneyimim. Eleştirilere her zaman açığım ve düzeltmem gereken yerler varsa lütfen söyleyin🙏 Umarim beğenirsiniz.💗✨️ KARAKTER TABLOSU~☆ ANA KARAKTERLER~☆ Luna Vaseva Mandy Juleka Ale...