💔
Ne diye ayrılır insan severken
Sevdalar kolay yaratılmıyor
Umutlar tükenip sözler biterken
Bazı şeyler varki anlatılmıyor~7 yıl önce~
Kıyafet bulbilmek için dolabın altını üstüne getirmiştim ama yoktu istediğim gibi hiç bir şey bulamamıştım.Ümitsizce kıyafet yığına tekme savurup kendimi yatağa attım.
Telefondan yükselenen Sezen Aksunun sesiyle yataktan kalkıp boy aynamın yanında duran postere doğru ilerledim.
-Seyret perişan halimi
Bende akşam olmakta
Dostlar seyrelmiş
Beyhude lafla vakit dolmakta
Avare oldum serseri oldum
Terki diyarda zalim
Senin allahın yok mu?"Konuş be Sezen abla" dedim içli bir nefes verirken istemsizce elim posterdeki yüzde hafif hafif gezinde ve yem yeşil gözlerde durdu.Felaketim olan o yeşilliklerde.
"Zalimsin sen vallahi zalimsin"Dedim dertli bir nefes daha verirken.
Telefon çalmasıyla müzik durdu.Yatağa dogru ilerledim ve telefonu aldım.
Ekrana bakınca yüzüme bir gülümseme yayıldı.
"İyi insan lafının üstüne ararmış"
Salak salak kendi kendime gülmeyi bırakıp telefonu açtım.
Semih🖤
"Efendim Semih"
"Asya naptın hazırlandın mı?"
Hazırlanamdım be Semihim yok anasını stayım çünkü doğru düzgün bir kıyafetim yok!!!"Bakıyorum hazırlanmaya başlarım birazran"dedim telefonu omzumla kulağıma bastırıp kıyafet yığının arasında son bir umut tekrar düzgün bir şey var mı diye baktım.
"Tamam geç kalma ama bak akşam almaya gelicem beklemem valla"Dedi gülerek
"Niyeymiş o Semih beyimizi yemek için bekleyen kızlar kaçar mı yoksa?"Dedim ciddi manada tripli bir sesle
Benim bunu dememle bir kahakaha attı
"Ne gülüyon be!"
"Asya hanım ben biraz kıskanılıyorum sanki"
"Yoo ne alakası var" ama vardı anasını satayım bal gibide kıskançlıktan kuduruyordum.
Sonunda elbise yığının arasında siyah bir elbise çarptı gözüme.Elbiselerin altında kaldığı için güç bela çekip kaldırdım.Baya güzel bir şeydi.Ben bunu niye daha önce görmemiştim yaa.
Elbiseyle aynaya doğru ilerlerken telefondan Semihin sesi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOY
Action"Belli ki sen de taraftarı çok seviyorsun" "Öyle tabi.Zatem sevgi karşılıklı bir şey değil midir?" "Bunu söylemek plotoniklere haksızlık olmaz mı?" Güldü hafifçe "Sen de şair gibi düşünüyorsun yani 'Sen elmayı seviyorsun diye elmanında seni sevmesi...