🖤32.Bölüm🖤

337 40 12
                                    

❤️‍🩹Bahar gözlerine aynaBen gözlerinle var oldum sevdamŞiir deniyor aşk anlatılarınaBütün şiirler mutlak geçmeli diyarından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️‍🩹
Bahar gözlerine ayna
Ben gözlerinle var oldum sevdam
Şiir deniyor aşk anlatılarına
Bütün şiirler mutlak geçmeli diyarından













"Allah aşkına bir daha söyle yavrum." Dedi Semih kahkahalarının arasında.

Bunu söylerken eşarbını yan bağlama karbanın olim eşarbını yan bağlama diyen abladan farksızdı.

Ben mi? Sevgili sevgilimi ellerimi belime atmış tip bakışlar eşliğinde izlemekteydim.

Semih koca bir kahkaha daha atarken dayanamadım en sonunda "Semih!" Diye yükseldim.

"Söyle yavrum" derken hala gülüyor olması ise sinirlerimi zıplatıyordu.

"Semih koskoca bir hafta geçti şu olayı biraz daha sürtmeye devam edersen yeminle gırtlaklayıvericem ha!" Diye yükseldim.

"Yavrum ben bu olayın şokunu değil bir hafta bir ömür üstünden atamam" dedi devasa bir kahkaha eşliğinde.

"Allah'ım aklıma mukayyet yoksa ven harbi fıttırıcam. Allah aşkına ortada bu kadar komik olan ne var Semih"

"Yavrum komik olan zaten yaşanandan çok yaşanabilecek senaryolar" derken kocaman bir kahkaha daha attı.

"Fesupanallah!!!" Diye yükseldim.

"Tamam sinirlenme ya gülmicem" derken gülmekten yaşlar akan gözlerini sildi ve devam etti konuşmaya "Şimdi seen Amerikada Massachusetts Institute of Technology üniversitesinde okudun dimi"

"Evet Semih"dedim bıkkın bir sesle

"Okul bitince de bankada çalışmaya başladın ve yaklaşık koskoca iki üç yıldır orda yaşıyorsun"

"Yani Semih" dedim konunun sadede bağlanması için.

"Yani senin üstüüünn bir İngilizce temelin var doğru mu?"

"Sayılır yanii"

"Yanisi manisi şu ki acayip merak ettiğim bir şey var. Sen bu üstün ingilizce bilgisinden 'or What' diyen Selahattin Paşalı ingilizcesine nasıl düşüş yaşadın." Derken yine kocaman bir kahkaha atmıştı.

"Semih!" Diye yükseldim yine.

"Hayır yani seni yakından tanıyan bir insan olarak senin baya geniş ve yaratıcı bir hayal gücün var yani sencede 'Shut up and fuck you' senin için çok düşük bir seviye olmadı mı?"dedi ve kocam bir kahkaha daha attı. "Hayır aslına bakarsan bu ingilizcenin bir seviyesi değil çünkü böyle bir kalıp yok bu baya seviyesiz bir ingilizce" derken dahada büyük bir kahkaha attı.

"Semih yeter artık valla gidicem haa sen beni dalga geçmeye mi çağırdın buraya?" Diye yükseldim.

"Mesela şey... Ne diyordun sen? Hah buldum. Seni bir sikerim boş otobüste ayakta gidersin bak bunu ingilizceye çevirsen kızlar sadece benden uzaklaşmakla kalmaz şaşkınlıktan yüzlerindeki botokslar falan fışkırırdı" derken bir yandan ellerini yanaklarından fışkıran botokslar gibi garip garip bir şeyler yaparken bir yandan da atıp atabileceği en büyük kahkahayı attı.

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin