" ඉදගනිල්ල ඔක්කොම.. ඉස්සෙල්ලම මට උබලා ඔක්කොගෙම නම් දැනගන්න ඕනේ ෆුල් නේම්ස් හරිනේ "මන් පොඩි එවුන් ටිකත් වට කරන් පරණ ආට් රූම් එකෙ සාකච්චාවක් දැම්ම කොහොමද මෙ අවුරුදු උත්සවේ සාර්ථක ලෙස සිද්ද කරන්නෙ කියලා..
" උබේ නම මොකද්ද නංගියා "
එකොලහ වසරෙන් ඇරන් තිබ්බෙ කෙල්ලො දෙන්නෙක්ව එක අතකට ඒකත් හොදයි උන් දන්නවා ඔය ඩෙකරේශන් වැඩ එහෙම.. ඩෙකරේශන් කරත් නැතත් අයිඩියා එකක් හරි දෙයිනේ..
" තශිනි හසන්යා "
" එතකොට ඔය නංගිගෙ නම ?"
මන් ෆරුකයා ලියන කොලේ දිහා බලාගෙන ඇහුවම මෙලො සද්දයක් ආවෙ නැති නිසා මන් ඔලුව උස්සලා බැලුව.. මේකි මන් දිහා කන්න වගේ බලාගෙන හිටියා..
" ඒ නංගි- උබෙන් අහන්නෙ "
මන් ඒකිව පියවි සිහියට ගත්තම ඒකි ගැස්සිලා මන් දිහා
' මොකද්ද කිව්වෙ ' ලුක් එකකින් බලන් හිටියා.. යකෝ මේකිට යකා ගැහුවද.. යස්ස ආවෙසයක්වත් තියෙනවද දන්නෑ බයෙත් බෑ.." අහ්හ් ම් මේ කේතකී හිරණ්යා "
" එතකොට රාජා උබේ මුලු නම ?"
මම රාජාගෙන් ඇහුවා.. ඌට හැමෝම රාජා රාජා කිව්වට ඌට තව කෑල්ලක් තියෙනවා මතක විදියට රාජාසීමද කොහෙද.. හරියටම මීටර් නැති නිසා මම උගෙන් ඇහුවා..
" රාජායප්පන් "
ඔය කොරේ රාජාසිම නෙවේද සැක් මෙච්චර කල් හිතන් හිටියේ රාජාසීම කියලා.. රාජාගෙ නම ෆරුක් ලියාගත්තට පස්සෙ ඉතුරු වෙලා හිටියේ අයාන් මලයා.. ඔව් ඉතින් ඌනේ කොහොමත් ඉතුරු වෙන කවුරුත් ඉතුරු නෑනේ..
" එතකොට උබ.. උබේ නම ?"
මන් අයාන් මලයා දිහා බැලුවා අම්මෝ මුගේ කහපාට ඇස් දැක්කමත් බය හිතෙනවා.. ඌ මන් දිහා වෙනදා වගේම අදත් කන්න වගේ බලාගෙන හිටියා.. ඇයි බන් ඔහොම බලන්නෙ රෙද්ද..
YOU ARE READING
සීතල කුසුම් | COLD FLOWERS | BL ✔️
Romance" සීතල වුණු ටියුලිප් මල් පෙත්තකට වැටුණු ලා හිරු කිරණ ඒ මල නැවතත් ජීවත් කරා.. " -PSYCHOSHI🖋️ #1-schoolromance #1-sinhala #1-nonfiction #1-cricket #1-srilanka