yedi

61 7 3
                                    

Camdan batan güneşin gökyüzünde bıraktığı o müthiş kızıllığı izlerken huzurle iç geçirmeme engel olamadım.

İzlendiğimi hissederek gözlerimi yan tarafıma çevirdiğimde Yanımda oturan annemle göz göze gelmiştik.Annem benim ona baktığımı fark edince burukça gülümsedi.Gözleri dolu doluydu.Onun gözlerini dolu dolu görünce benim de gözlerim doldu.Sanırım duygusallığımı da annemden almıştım.

Biz annemle birbirimize dolu gözlerimizle bakmaya devam ederken ortama yayılan melodiyle duygulu bakışmamız anlık sekteye uğramıştı.Soran bakışlarla iki koltuğun arasından uzanmış şarkı ayarlamaya çalışan Melihe döndüğümüzde sevimlice sırıtıp geri yerine oturdu.

Ortama yayılan müziğe odaklandığımda gözlerim tekrar dolmuştu.Melih sanki hissetmiş gibi sezen aksu-Kaybolan yıllar'ı açmıştı.

Annemle tekrar gözgöze gelirsem ağlayacağımı bildiğim için gözlerimi tekrar camdan dışarıya çevirip kendimi sezen ablanın sesine bıraktım.

Dönüşü yok,beraberce karar verdik ayrılmaya
Alışmalı arkadaşça yolları ayırmaya
Şimdi artık gözyaşları gereksiz akmamalı
Alışmalı kendi yaramızı kendimiz sarmaya

~~~~~

Şarkının nakaratı gelince bende kısık sesle eşlik etmeye başladım.

Şimdi bana kaybolan yıllarımı geri verseler
Şimdi seninle bir ömür vaad etseler
Şimdi bana yeniden ister misin deseler
Tek bir söz bile söylemeye hakkım yok

Ben şarkıya kendimi kaptırırken daha yüksek sesle söylediğimi bile fark etmemiştim.Ben şarkıya devam ederken önde oturan ablamın da bana katılmasıyla şaşkınca ona döndüm ama aynı zamanda söylemeye devam ediyorduk.Sesi gerçekten güzeldi.

Şimdi bana kaybolan yıllarımı geri verseler
Şimdi bana seninle bir ömür vaad etseler
Şimdi bana yeniden ister misin deseler
Tek bir söz bile söylemeye hakkım yok

Şarkı devam ederken ablamla birbirimize bakmaya devam ediyorduk.Sesi mükemmeldi.Biz birbirimize bakarken ablamın hafifçe gülümsemesiyle bende gülümsedim ve bu sırada şarkı bitti.Alkış sesleriyle Melihe döndüm.

"Oha oha sesleriniz mükemmel!Bir gün kesinlikle karaokeye gitmeliyiz."

Utandığım için yanaklarım kızarırken babamda ön taraftan konuşmaya başladı.

"Tabi ki mükemmel olacak.Sonuçta benim genimi taşıyor benim kızlarım."

"Öyle mi Kadir?"

Babamın egolu duruşu sarsılırken dikiz aynasından anneme bir bakış attı.Annemin tek kaşı havada tehditkar bakışını görmüş olacak ki tedirgince gülümsedi.

"Yok hayatım sen beni yanlış anlamışsın.Ben kızlarım güzel annelerinin mükemmel genini taşıyor demek istemiştim."

Babamın u dönüşü hepimizi güldürürken bu sefer ben koltukların arasından uzanıp arabaya bağlı olan Melihin telefonunu aldım.

"Yeni şarkı benden o zaman."

Açtığım şarkının melodisi arabanın içine yayılırken memnuniyetle gülümseyip arkama yaslandım.Melodi devam ederken sözlerin de başlamasıyla bende eşlik etmeye başladım.

İncindim incitildim derinden
Terk ettim kendimi

Ablamda şarkıyı biliyor olacak ki bana eşlik etmeye başladı ve arabanın içini ikimizin seslerinin uyumu kapladı.

KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin