Filmdeki kadın bir anda çığlık attığında refleksle bende çığlık atıp ellerimi yüzüme siper ettim ve gözlerimi sımsıkı yumdum.Kadın çığlık atmaya devam ederken sesi bir anda kesildi ve ortamda bir sessizlik oluştu.
Bir gözümü araladığımda kapalı olan televizyonu görmüştüm.Yanıma baktığımda kumanda elinde bıkkın gözlerle bana bakan Barış abimle göz göze geldik.
"Korkuyorsun madem niye açtırıyorsun kızım ya."
Gözlerimi tamamen aralayıp kaşlarımı çattım.
"Korkmuyorum birkere ben.Sen yanlış anlamışsın.Kadın bir anda bağırınca şey oldu..."
Ne diyeceğimi bilemeyerek somurtup arkama yaslandım.Onlar bu halime gülerken çalan zille ayaklandım.Benim ayaklanmamla ayaklanan Baran abim eliyle oturmamı işaret edip salondan çıktı.
Kalktığım yere geri oturdum ve uçak modunda olan telefonumu açtım.Film izleyeceğimiz için hepimiz kararlaştırıp telefonlarımızı uçak moduna almıştık.Üst üste gelen bildirimlerle şaşırırken Arastan gelen bildirimin üzerine tıkladım.
Aras:Ahu ben dayanamıyorum.
22.05Aras:Ben galiba seni seviyorum.
22.07Aras:Bir şey söylemeyecek misin?
22.56Aras kişisinden gelen 6 cevapsız çağrı
Aras:Endişelenmeye başlıyorum.
23.16Aras:Size geliyorum haberin olsun.
23.47Telefonu kapatıp koltuğa koydum ve endişeli gözlerimi hala dönmeyen Baran abimin çıktığı kapıya diktim.Stresle dizimi sallarken tutunduğum koltuğu hafifçe sıktım.
Aras benden hoşlanıyordu.Bir dakika.ARAS BENDEN HOŞLANIYORDU.Ve benden hoşlanan çocuk abimle beraber kapıdaydı.ABİMLE.
Fark ettiğim gerçekle telaşla ayaklandığımda salondaki tüm gözler bana dönmüştü.Açıklama yapmam gerektiğini fark edip duraksadım.
"Ben bir abime bakayım."
Yine meraklı hallerimden olduğunu düşünmüş olacaklar ki üstelemediler.Koşarcasına salondan çıktığımda kapının önünde dağ gibi dikilen abimin sırtını görmüştüm.Yanlarına vardığımda abimin kapıya yaslı olan kolunun altından sıyrılıp kolunu omzuma attım.
İki şaşkın bakış bana dönerken ben sevimlice gülümsedim.Aras endişeyle beni süzerken aklıma gelenle yanaklarım yanmaya başladı.Benden hoşlanıyordu.Benden...
Ben leyla leyla Arasa bakarken abim omzumdaki koluyla beni kendine yapıştırmıştı.Sarsılmamla kendime gelip abime baktığımda çatık kaşlarıyla bir bana bir Arasa bakıyordu.Gözlerimi Arasa çevirdiğimde gülümseyerek bana baktığını fark etmiştim.
Kendine gelmesi için hafifçe öksürdüğümde gülümseyen yüzünü toparlayıp omuzlarını dikleştirdi.Kararlı bakışlarını yanımdaki abime çevirdiğinde tahmin ettiğim şeyi yapmaması için kaş göz yapıyordum ama artık çok geçti.
"Baran abi ben Ahu'yu seviyorum."
Boştaki elimi alnıma vurup gözlerimi yumdum.İşte şimdi başlıyorduk.Abimin omzumdaki eli sıkılaşırken tereddütle gözlerimi abime çevirdim ki çevirmez olsaydım.Sert bakışlarını Arasa dikmişti.Tek kaşını sorgularcasına kaldırdığında sertçe yutkundum.
"Ne dedin ne dedin?"
"Aşığım abi."
Arasın serzenişiyle gözlerimi sıkıca yumdum.Kahvaltıda yürek yemişti galiba.Abimin bağırarak öne atılmasıyla aralarında sırtımı Arasa dönecek şekilde siper oldum ve ellerimi abimin göğsüne yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış
Roman pour AdolescentsKüçükken ailesine öldüğü söylenen minik bir bebek, yetimhanede yaşadığı zorluklar sonucunda çabalayarak avukat olur.Küçüklüğünden beri bir kaçış içerisinde olan Ahu yaşadığı olayları cesaret edip kimseye anlatamasa da o olayların üzerinde bıraktığı...