on bir

33 5 1
                                    

  Önümdeki son evrağı da imzaladıktan sonra dosyanın kapağını kapatıp arkama yaslandım.Derin bir nefes verirken kolumu kaldırıp saate baktım.

Uzun bir aradan sonra işe geri dönmüştüm.Yeterince tatil yapmıştım zaten.Kapının tıklatılmasıyla gözlerimi kapıya çevirdim ve gelmesi için seslendim.

Kapıdan giren Bora abimle gülümseyip ayaklandım.

"Hoş geldin abi."

Abimin yanına ulaştığımda kollarını gelmem için araladı.Kollarının arasına girip sıkıca sarıldım.Sarılışıma aynı sıkılıkla karşılık veren abimle derin bir nefes alıp kokusunu içime çektim.Abim diye demiyordum ama kendisi mükemmel kokuyordu.

"Hoş buldum güzelim."

Kollarımızı ayırdığımızda gülümseyerek askılığa ilerledim.

"Ben de tam çıkıyordum."

Ceketimi alıp çantamı almak için masama yöneldim.Çantamı aldığımda abime döndüm ve beraber odadan ayrıldık.

Binadan çıktığımızda arabadan inen Aras bizi fark ettiğinde el salladım.Ona çılgınca el sallamama gülüp arabanın kapısını kapattı.Bize doğru ilerlerken Bora abime gözü takıldı ve anlık bir bocalamanın ardından ilerlemeye devam etti.

Göz ucuyla Bora abime baktığımda delici bakışlarını Arasın üzerine diktiğini fark edip hafifçe sırıttım.Aras yanımıza geldiğinde önce abime baş selamı verdi.Bana döndüğüne gülümseyip sarılmak için öne atıldım ama belimden tutulup geri çekilmemle ne olduğunu şaşırmıştım.

Abim belimdeki elini çekmeden Arasın yanından geçip beni de peşinden sürükledi.Ben şaşkınca Arasa bakarken o da bana aynı şekilde bakıyordu.Ne olduğunu kavrayabildiğimde gözlerimi kısarak abime döndüm.

"Ne yapıyorsun sen?"

Abim dişlerimin arasından konuşmama aldırmadan belimdeki elinin baskısını arttırdı.

"Hiçbir şey güzelim.Hadi acele edelim.Annemler bizi bekliyor."

Kısık gözlerimi abimden çekip başımı geri çevirip Arasa baktım.Yapacak bir şey yok dercesine omuz silkip el salladım.Aras bu halime gülümsedi ve o da el salladı.

Ben hala Arasla bakışırken abim belimdeki elini çekip beni bir anda olduğum yerde döndürünce göz temasımız kesilmişti.Olduğum yerde tam tur döndükten sonra abimin kolunu omzuma atmasıyla sesli bir şekilde gülüp başımı iki yana salladım.

•••••••

Yüzüme vuran rüzgarla kollarımı iki yanımda havaya kaldırıp huzurla gülümsedim.Uçuşan saçlarım ve yüzüme vuran havanın güzelliğine kapılmışken bacaklarıma yapışan ellerle gözlerimi araladım.

Aşağıya baktığımda Melihle göz göze geldik.Bacağıma yapışan Melihi umursamadan tekrar kollarımı iki yana açtım ve rüzgarın tadını çıkarmaya hazırlandım.Arkamdan adımın seslenilmesiyle başımı arkaya çevirdiğimde arkadaki arabanın camından kafasını uzatmış çatık kaşlarıyla buraya bakan ablamı gördüm.An itibariyle huzurlu anım bitmiş bulunmaktaydı.

"Ahu düşeceksin!Yeter bu kadar eğlence."

Ablama şirince sırıtıp arabanın tavan kısmına tutunarak kendimi içeri çektim.Beni tutan Melihte içeri girmeme yardımcı olduğu için hızlıca içeri girmiştim.

Koltuğa yerleştiğimde bastıran uykuyla başımı yanımdaki ikizimin omzuna yaslayıp gözlerimi kapattım.Melih omzunda rahat yatabilmem için daha rahat bir pozisyon alırken rüyalar alemine giriş yapmıştım bile.

KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin