Bora abim ağır adımlarla yanıma yaklaşırken yanımdaki Turan birleşik olan ellerimizi çekiştirerek beni arkasına aldı.Abimleri hiç görmemiş miydi?Yoksa tanıyor ama benim davranışlarımdan dolayı bana bir şey yaptıklarını mı düşünüyordu?
Turan önümde dimdik dururken omzunun üzerinden kaşları çatılmış Bora abimi görebiliyordum.Bora abim önümüzde durduğunda kollarını önünde bağlayıp ağırlığını tek dizine vererek Turanla göz temasını kesmedi.
Öne doğru bir adım atmak istediğimde Turan hafifçe elimi sıkarak beni durdurdu.Arkadan gelen adım seslerinden Barış abimin de yanımıza geldiğini anladığımda stresle dudağımı kemirmeye başladım.
Omzumda bir el hissettiğimde irkilsem de abim olduğunu bildiğim için kendimi gevşemekten alıkoyamadım.Özlemiştim.Turan irkildiğimi hissetmiş olacak ki kafasını çevirip önce bana sonra omzumdaki ele baktı.
Gözlerini yavaşça abimin gözlerine kaldırırken ben Turanın yüz ifadesini inceliyordum.Sinirlenmiş miydi?Barış abim omzumdaki elini canımı acıtmayacak şekilde sıkılaştırıp beni kendisine çekmeye çalıştı ama yere sabitlediğim adımlarım buna izin vermedi.
Başımı çevirip abimle göz teması kurduğumda sorgularcasına bana bakan gözleri karşısında fark ettirmemeye çalışarak yutkundum.
Kendini toparla Ahu.Yapabilirsin.
Onların iyiliği için.Onlar için.
Ailen için.
Omzumdaki elinin üzerine boştaki elimi koyarak elini ittim.Bu hareketimle gözleri şaşkınlıkla açılırken yüz ifademi sabit tutmaya çalışarak Turanın elini sıktım.Destek almak istercesine.
"Sizinle gelmiyorum."
Bora abim de görüş açıma girdiğinde çatık kaşlarıyla ellerimize bakıyordu.Turanla birleşik olan ellerimize.Gözlerini tekrar gözlerime çevirdiğinde sert bakışları karşısında omuzlarımı dikleştirdim.
"Ne demek gelmiyorum?Bal gibi de geliyorsun Ahu."
Tek kaşımı kaldırıp bir ona bir de Barış abime baktım.
"Beni kendi isteğim dışında hiçbir yere zorla götürmeye hakkınız yok.O yüzden lütfen gidin ve benden uzak durun."
Bora abim çatık kaşlarıyla kolumu tutmak için hareketlendiğinde Turan kolunu tutarak bu girişimini engelledi.
Bora abimin sert bakışları Turana dönerken Turan da aynı şekilde ona bakıyordu.Aradaki gerilimi hissettiğimde yine Turanın elini sıktım.Mesajımı almış olacak ki abimin kolunu benden uzaklaştırarak bıraktı.Abim Turandan gözlerini ayırmazken bu sefer ben olası bir kavgayı önlemek için Turanın önüne geçtim.
Abim hala Turanla göz temasını kesmezken hafifçe boğazımı temizleyerek bana bakmasını sağladım.
"Sen Turanı nereden tanıyorsun Ahu?"
Kaşlarım şaşkınlıkla havalanırken onun Turanı tanımasına şaşırmıştım.Babalarımızın sirketlerinin ortak olduğunu biliyordum ama Turan daha önce tanıştıklarından bahsetmemişti.
"Sen nereden tanıyorsun?"
Abim gözlerini benden Turana çevirdiğinde çatık kaşlarıyla konuşmak için dudaklarını araladı ama Turan buna da izin vermeyip soruma cevap verdi.
"Çocukluğumuz beraber geçti.Annelerimiz çok yakın arkadaştı."
"Arkadaştı derken.Hala arkadaş değiller mi?"
Turan gözlerini abimden ayırıp bana çevirdiğinde gözlerinde gördüğüm acıyla sertçe yutkundum.
"Annem öldükten sonra arkadaşlıkları mahşere kaldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış
Teen FictionKüçükken ailesine öldüğü söylenen minik bir bebek, yetimhanede yaşadığı zorluklar sonucunda çabalayarak avukat olur.Küçüklüğünden beri bir kaçış içerisinde olan Ahu yaşadığı olayları cesaret edip kimseye anlatamasa da o olayların üzerinde bıraktığı...