3.Bölüm💚

740 157 163
                                    

💔Elimde olmayanŞeyler varMesela ellerin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💔
Elimde olmayan
Şeyler var
Mesela ellerin














Gözlrenin içinde kaybolup gitmiştim. O anda zaman mekan her şey durmuştu sanki

Sadece o vardı,sadece ben vardım sadece biz vardık...

Beni daldığım bu dipsiz yeşilliklerden kurtaransa yine o oldu.Kolumdan yavaşça tutup çekti dengemi sağlayabilmem için.

"Kusura bakmayın farketmedim"

Bu benim tanıdığım Semih olamazdı eğer o olsaydı bağırırdı neden haber vermeden gittin diye sorardı.Aylarca niye açmadın telefonlarımı neden mesajlarıma dönmedin diye sorardı.

Sadece başka bir kadını öperek beni bu kadar yıktığını bilemezdi çünkü onu suçlayamazdım.

Ama neden neden sormuyordu tüm bunları neden "Salak mısın Asya önüne baksana düsüp bir tarafına zarar vericeksin" diye azar çekip sinirlerimi tepeme çıkar mıyordu NEDEEENNN?

"Hanım efendi iyi misiniz?"Dedi elini gözümün önünde sallarken.

Bu duyduğum şeyle iyice mala dönmüştüm tabiri caizse alık alık bakıyordum suratına.

Resmen inme inmişti.

Başkası mı vardı acaba etrafta başkasıyla mı konuşuyordu?

Kafamı çevirip etrafa baktım.Yoktu etrafta kadın falan yoktu.

Nasıl yani beni tanımamış mıydı?

"Semihh hadisene oğlum hoca seni soruyor"İlerden bağırarak gelen kişi Talhaydı.

Semih ona bakarken ben hala kendime gelememiştim.Yani evet liseden sonra degiśmiştim hatta baya değişmiştim ama o ne olursa olsun beni tanırdı.

Telefonda çok işletmeye kalkmıştım lisedeyken ama hiç birini yememiş hepsinde alo dememle bile tanımıştı.
Şimdi nasıl tanımazdı.

"Oo kardeşim manita işlerine mi girdin?"Dedi Talha bana bakıp gülerek

"Yok be oğlum.Hanımefendiyle az önce çapıştık da bir şey demeyince iyi mi değil mi anlamadım"

Talha şaşkınca bana baktı

"Nasıl yani"

"Basbaya konuşmuyor yani.Nasılsınız dedim ama cevap vermedi"

"Lan sağır mağır olmasın işaret diliyle bir şeyler anlatmaya çalışalım"

Talhanın konuştukları bir kulağîmdan giriyor diğerinden çıkıp gidiyordu.Zira ben kelimenin tam manasıyla mıhlanıp kalmıştım olduğum yere ve hiç bir tepki veremiyordum.

"Hanımefendiiiiii.Bak bana hişt.Heyy ablacım are you Okeyyy"Diye bağırmaya başladı Talha bir yandan hem omuzlarımdan tutmuş beni sarsıyor hemde el kol hareketleriyle bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin