5. BÖLÜM

21 4 3
                                    

" Sevişti bir bakir ile bakire erkeğe milli dediler, kadına fahişe..."

Cemal Süreya

Gözlerimi açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi açtım. Bu sefer baygınlıktan değil çok uykudan uyumuştum. Bugün bu iğrenç şeylere son verilmesi lazımdı! Beni asla burda kuş gibi tutsak edemezlerdi! Ve en önemlisi duş almam gerekiyordu. Bu odada banyo yokdu!

Ayağa kalkıp dün alisin olduğu odaya doğru ilerledim. Orda banyo olduğunu görmüştüm.

Hızla odaya girdim. Aslında kapıyı tıklatmadan girmezdim ama onlarda benim kapıma öyle yapıyorlardı.

Üstü çıplak bir alis karağanlı duruyordu. Galiba çok kalın giyiniyordu çünkü bu kadar kası yokdu diye hatırlıyorumdum.

Ben onun gibi kekelemeden," duş alıcam. Benim odamda banyo yok amına koyiyim. Misafire böyle mi yapıyorsunuz? Şurda iki dakika duş alıp kendi odama giderim."

" İzin vermiyorum. Benim odam burası."

" Paşama bak ya! Benim odamada koy o zaman banyo!" Durdum," Hala pelinle cansu burda mı?"

" Evet burdalar."

" Hangi oda? İnşallah orayada banyo koymussundur! Pelin sabahları duş almadan geçiremez gününü."

" Hayır ordada yok."

" Hangi oda!?"

" Pelin denen kızın odası bir alt katta. Cansunun da pelinin yanında."

Cevap vermeden aşağı indim. Bu alt kattada ne kadar oda vardı? Şimdi hangisiydi?

Sağ doğru ilerlicektim ki solumdan gelen sesle duraksadım.

Pelin gülüp," çok teşekkürler gökhancım." Dedi.

Gökhan devide gülüp," ne demek pelin hanım." Diyip kapı kapanma sesi geldi.

Hızla arkamı döndüm. Pelin yokdu. Oraya doğru ilerledim. Galiba burası gökhanın odasıydı.

Bende çalmadan kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi!

" AÇ LAN ŞU KAPIYI! YOKSA BEN KIRMİM!"

Ses gelmedi.

Geri çekilip var gücümle kapıya tekme attım. Kapı kırıldı. Yere düştü.

Ve karşımda bornozlu bir pelin yanında ise gökhan devi vardı!

MAHKÜMİYET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin