Sabah uyandığımda yanımda yatan adama baktım, ki birden telefonum çaldı hemen kalkıp çarşafı üzerime sararak telefonumu alıp odadaki balkona çıktım
"Alo?"
"Tuana, yoksa vera mı demem gerek?"hemen etrafa bakındım "baba?"
"Bakma etrafına beni göremezsin, ama ben seni çok iyi bir şekilde görüyorum. Demek buydu amacın? Beni kötü çıkarıp masum rolü oynamak!?, nasıldı Vera?"
Dediği şeyle öylece kalmıştım"Sen, sen nereden?!"
"Hadi ama vera kız kardeşin beni ne olursa olsun severdi, Tuana o adama aşıktı. Onu parası için kullanmazdı"
"Sikerim seni ve herşeyi anladın mı umrumda değil, tuana ona aşık olabilir fakat ben değilim tuana çoktan öldü!?, ama onun bunu bilmesine hiç gerek yok"
"Bana çektin, ve bu kalbimi gerçekten parçalıyor. Keşke diyorum keşke tuana gibi öldürdüğün o kız kardeşin gibi iyi ve merhametli olsaydın.."sinirle telefonu yüzüne kapatarak arkamı döndüm fakat gördüğüm şeyle öylece kalmıştım
Çağan bana kaşlarını çatmış bakıyordu
"Sevgilim?"diyerek ona doğru gittim fakat o anında geri çekildiSiktir duymuştu..
"Tuana, öldü mü?"dopdolu gözlerle dediği şeyle güldüm"tanrım cidden ona aşıkmışsın, doğrusu seni anlatırken baya belli ediyordu o da sana çok aşıktı"
"ÖLDÜ MÜ!!"birden bağırması ile korkmuştum
"Evet!?, ne bağırıyorsun hem?!"
Birden beni boynumdan tuttarak sertçe duvara monte etti. Orospu çocuğu"NE DEMEK LAN BU!?, SEN KİMSİN NASIL ONUN TIPATIP AYNISI OLABİLİYORSUN!!!?"hızla ellerimi gözlerine doğru salladım ki bıraksın
Tam da düşündüğüm gibi bırakmıştıGöğsüm kalkıp inerken sinirle ona baktım "ben ikiziyim gerizekalı, ve evet Tuana öldü hatta ben öldürdüm o adamı bile ben tuttum, fakat orda ölmemişti babam onu yanına aldığında ona iyi davranmaya başladı bende kıskandım. önce ona iyi davranıp seninle yaşadığı herşeyi öğrendim ardından ise onu sana götürme yalanı ile onu ormana götürüp önce kafasını keserek öldürdüm!?"
Dona kalmış bir şekilde bana bakıyordu
Fakat birden sırıtıp gülmeye başladı, gülmeleri gittikçe kahkahaya dönüyordu
"Ne bok ediyorsun be piskopat!?""İşin bitti, Vera"
"Ne?"
Birden yüzüme yaklaşıp sırıtmaya devam etti"sence, ben bunu fark etmedim mi sanıyorsun?"
"Pardon anlamadım!?"sinirle dediğim şeyle gülmüştü ne diyor bu ihtiyar
"Herşeyi anlatmış, fakat tek bir şeyi anlatmamış""Neymiş o?!"
"Bunu düşünmek için çok zamanın olacak, malûm ceza evinde yapacak pek birşeyin olmayacak"ne, ne ceza evi be ne diyor bu moruk, "kanıtlayamazsın!"
"Öyle mi dersin"diyerek parmağı ile bir yeri gösterdi o tarafa baktığımda bir kameranın olduğunu gördüm.. siktir
***
Polisin gelip beni almasıyla sadece üzerimi giymeye zamanım olmuştu. Savcı bir odadan çıkıp bana bakıp sırıttı
"Çok mu komik?!"ne yani ters kelepçe takmış olması o lanet yerden çıkmayacağım anlamına gelmiyordu."Yarın benim mahkememde, görüşürüz"
Diyerek gülerek gitmişti. Onun mahkemesi?Lanet olsun galiba işim cidden bitti..
***
Durmuş öylece ona baktım
"Karar!"diyerek hızla ayağa kalktı,"Sayın vera Tiryakiyi, kız kardeşi Tuana naz Tiryakiyi öldürme suçundan idam cezasına karar verilmiştir!"
Sikeyim ben böyle işi.. Allah belanı versin Tuana
Yazar
İşte bir hikâyenin sonundaki yeniden geldik, vera ölüme gitti çağanı da yanına sürükledi. Tuana belki de kız kardeşine güvenmemiş olsaydı hâlâ hayatta olurdu, ama tabi her zaman herşey istediğimiz gibi yürümez bu da ne yazık ki dünyanın bir gerçeği, bir kuralı.
Bebeklerim yazdığım neredeyse o güzelim bölümler silindi o yüzden final verdim, yeniden o bölümleri yazmak zor olurdu çünkü
Neyse yeni kurguyu en kısa sürede yazmaya çalışacağım öptüm💋💋